Sonunda tatil gelmişti. Bi kaç gündür düşünüyorum olanlar hakkında ve normale dönmeye karar verdim. Eskisi gibi neşeli olmaya başlamıştım. Olayları fazla kafaya takmamaya başladım. Gerçekten böylesi en iyisi olucaktı. Derslerinde zaten başarılıydım. Bi ara Miran ve Arsa'a sınavlarda kopya vermiştim. Hocalar sınavda genellikle beni Aras ile otutturuyolardı ama ben ona kopya veriyordum. Benim sayemde yüksek notlar alıyordu. Yüksek not aldığını duyunca bana hamburger ısmarlama teklif etmiş bende 'nerde beleş oraya yerleş' kanunuyla hemen kabul etmiştim.
Okulda hazırlanıyordum. Saçlarımı kuruturken ne giyeceğimi seçiyodum. Okul çıkışında Aras'la hamburger yemeye gidicektik ve ona uygun giyinmem lazım
Ustume bunları uygun bulduğun için hemen giyindim. Yüzüme gloos, eyeliner, rimel sürüp aşağı indim. Aç değildim çünkü yemek yemiştim. Direkt olarak evden çıktık ve okula gittik. Aa ben size bişey söylemeyi unuttum. Aras bizim sınıfta. Soyledin ya salak. Diyen iç sesimi sıktır ettin ne olucaktı ayol.
Sınıfa girer girmez Aras'ın gözleri beni buldu. Ona gülümseyip yerime oturdum. Ders 2 dakika sonra başladı..
:)
Okul bitmiş Aras ile hamburgercite gelmiştik. Benim arkamda vazolat falan vardı ve ben koltuğa oturmuştum. Yemekler geldiği zaman direkt olarak fotoğraf çekti. Yemek sohbet ederek geçti.
Eve dönerken Bi fotoğraf çekmek istedi ama Aras buna benide kattı. Hayır yani tek çekinsen ne olucak. Zaten beni çekmişti.
Eve geldim şükür. Üstümü çıkartıp hemen pijamalarımı giyinip abilerimin yanına gittim. İnstagrama girip fotoğraf paylaştım.
@masalgibi: beleş yemeğin tadi çok farklı. @arass.
@ardagüven: bende sana ısmarlarım abla
@masalgibi:, @ardagüven tamam ne zaman ısmarlıyon?@miran.güven: ikiz bende gelseydim ne olucaktı?
@masalgibi: @miran.güven hı hı kıskanmadın zaten.@baranagüvenin: ayy aynı ben ya
@doğuamagüvenilir: kim izin verdi lan
@güvenlerdenrüzgar: ben
@baranagüvenin: ben
@barın.güven: ben sıkıntı mı var?
@doğuamagüvenilir: @barın.güven yok be sıkıntısı
@arass. : tabi hesabı sen ödemedin tabi güzel olur.
@masalgibi: @arass. lan yürü yarısını ben ödedim!@arass. : zorla çektirdim @masalgibi
@ardagüven: Aras abi bence kaç
@arass. : neden?@barın.güven: abicim aç kapıyı geliyom.
@baranagüvenin: aç lan kapıyı
@miran.güven: lan o benim ikizim değil mi?
@ardagüven: ben dedim
@arass. :@ardagüven be kurtarın imdattSelam aşklarım. Nasılsınız? Walla yazmayı özledim. Tatiliniz nasıl gidiyo? Karneler nasıl? İyi geceler. Yorum ve vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..