26. BÖLÜM

393 12 2
                                    

Annemler olayları toparlamıştı. Şu an annemlerin bi arkadaşının oğlunun düğünü varmış oraya gidicez. Ne gerek varsa artık.

Eve varınca odama çıkıp duşa girdim. Biraz onaylandıktan sonra çıkıp kurtlandım. Ustume ne giysem diye düşünüyodum. Üstüme serene benzeyen kumaştan bi elbise giymistim. Sırt dekoltesi ile çok hoş duruyodu. Ayağıma ince bantlı siyah topuklu ayakkabı giymistim. Makyaj olarak eyeliner, rimel, hafif kırmızı bi rujla makyajımı tamamlamıştım. Hos kokulu parfümümü sıktıktan sonra hazırdım. Beğeniyle kendimi süzdükten sonra aşağı inmeye başladım.

MUKEMMEL OTESI YAZARDAN

Her zamanki gibi merdivenlerden inen kıza hayranlıkla bakiyolardi. Bu sefer Sevim hanım bile şaşırmıştı kızının bu güzelliği karşısında.

Rüzgâr herkesten önce davranıp kiz kardeşinin yanına gitti.

"Düşüne kadar bana eşlik eder mısınız minik kızım?" diye soruverdi. Rüzgâr kiz kardesini kardeşi değilde kızı gibi hissediyordu. Bu durum Bora icin de geçerliydi.

"Tabiki eşlik ederim ama düğünde baskasina eşlik etmek için soz verdim bayim" diye cevap verdi. Bu cevap karsisinda Miran kımıldamıştı. Ikizinin bu halleri ona çok sevimli geliyodu.

Artık düğün yerine gitmek için harekete geçtiler.

ARAD ARSLAN'DAN

Sevgilimle aynı düğüne gidicektik. Ve bende ona eşlik edecektim. Ege'ye (Masal'a aşık olan çocuk Rüzgâr'ın müzik grubundan olan çocuk) anlatigimda benimle konuşmayı resmen kesmişti. Çokta umurundaydı aslında.

Siyah ceket ve pantolonun yanına beyaz gömlek giymistim. Saçımı yaptıktan sonra odaya annem daldı.

"Oğlum şu kravatı taksana"

"Anne biliyosun kravat veya papyon takmayı sevmiyorum"

"Anneye karşı gelme tasa dönersin"

"Anne! Ben çocuk muyum artık?"

"Sen benim gözünde hep çocuksun oğlum"

"Hadi oğlusun şu kravatı tak benim için" annemin ne kadar inatçı olduğunu bilmiyorum ve daha da ısrar edicegibicin mecbur taktim. Kim bu kravat ile paltonu bulmuş ki ya.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Sonunda düğün yerine varmıştık. Ne uzun yoldu öyle ya. Etrafta Masal'ımı arıyodum. O güzelliği karşısında resmen büyülenmistim. Bu kiz peri masallarından fırlamış gibiydi. Beni fark edince elini salladı yanına gel anlamında. Yanına gidince yanında abileri ve bi kaç tane daha erkek vardı. 

"Merhaba" diyi verdim çekingen sesimle. Sadece baş selami vermistiler.  Olursun zaten konuşan neyse.

"Abii! Abii! Nerdesin sen ya?" kime diyo la bu. Masal olmadığı için etrafda bakmaya gerek duymadım.

"Aaa abi bu çocuk kim? Niye beni tanistirmadiniz? Adım Elif"

"Elifcim bu Aras benim sevgilim" Elif zort oldu. Gülmek istiyorum ama olmuyo abi. Neyse neyse. 

"Aa öylemi Masalcim. Inşallah ayrılırsınız" son kısmı sessiz söylediğini saniyodu ama hepimiz duymuştuk.

"Bence biz onurumuzun sonuna kadar ayrilmucaz sevgilimle Elif" dedim. Bunları söylerken Elide 1 defa bakmışımdır belki, belkide hiç bakmamışımdır. Gerisinde gozlerim hep Masal'ım daydı.

Dans müziği çalarken Masal'ın elinden tutup kaldiridim. Dans pistinin ortasina doğru yol aldık.

Dans etmeye başladık. Masal kafasını omzuma doğru konuştu. Nefesi boynuma çarpıyordu ve huylanmıştım açıkçası.

"Niye gülüyosun Aras?"

"Hiç nefesin boynumu gıdıkladı güzelim" bunu der demez kafasını biraz daha yaklaştırıp boynuma üflemeye başladı.

"Güzelin yapma ya"

"Tamam sevgilim yapmam" Allahım bu kiz çok güzel sevgilim diyodu.

- - - - -

- - - - -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@arass. : güzelim  @masalgibi

@masalgibi: sevgilim

Yorumlar sınırlandırılmıştır

Bölüm attım diye hatırlıyodum. Ondan bu kadar geç geldi. Ay ay ay ramazan geldi nerdeysee.
Neyse çiftimiz nasıl ilerliyo.

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin