RÜZGAR GÜVEN
Yatağın başına oturmuş Masal'a bakıyordum. Ona en büyük abisini nasıl söylicez bilmiyorum. (Ee ben bir tane daha abisi olsa bişey olmaz dedim ve sonradan gelen bir abi koymayı düşündüm. İsim öneriniz varsa alabilirim). Mira kıpırdanmaya başladı ve gözlerini açtı."Lan nerdeyim ben?" diyince güldüm.
"Aaa Rüzgar! Bem nerdeyim? "diye sordu. Çok tatlı gözüküyordu.
"Benim evimdeyiz. Okulda bişeyler oldu. Neyse.... Açmısın? "
Dedim. Sadece kafa salladı."Şey... Benim giymek için bileyim yokta. Ne giyebilirim. " dedi.
Onu düşünmüştüm fakat düzgün bişey bulamamıştım. Şort ve crop bulmuştum. Sadece kısaydı.
Masal 'a verdim giyinmesini söyledim ve salona gelmesini bişeyler atıştırıp konuşmamız gerektiğini söyşedim.
MASAL GÜVEN
Rüzgar' ın getirdiği kıyafeti gicektim ama yaralarım onları nasıl saklicam ki. Evde kimse yok diye giydim. Salona geçince 4 tane taş oturuyordu ve hepsi bana bakıyordu. Bir tanesi beni baştan aşağı süzerlen gözleri bacağıma ve karnıma takılmıştı.
Rüzgar karnımı görmemişti ama şu an oda fark etti. Evet sıçtık Cafer bez getir modundayım.
"Masal.. Senin karnına ne oldu " diye sordu Rüzgar. Sorma işte sorma sorma sorma.
"Yanlışlıkla oldu. Hem.... hem ne konuşcaktık? " diye sordum.
"Bahçede neredeyse sevinir krizi geçircektin ne oldu da öyle oldu?" diye sorunca biraz gerildim.
Ona uygun bir dille özel bir mesele olduğunu sonra anlatıcağım söyledim. Tabi içimden unutması için dualar ediyordum.
.ARKADAŞLAR BÖLÜM KISA OLDU AMA OLSUN. BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ? KİTABIMI OKUYANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. KİTABIM HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSANIZ YAZUN EĞER KÖTÜYSE SİLERİM.
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.
İYİ AKŞAMLAR EFENDİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..