13. Bölüm

986 25 0
                                    

YAZARDAN

Güven ailesine gelen telefondanu sonra apar topar hastaneye gitti. Aralarında en çok üzülen Rüzgar ve Baran oldu. Doğu hislerinden çok pişman olmuştu. Barın fazlasıyla sinirlenmişti. Miran ve Arda kendilerini suçluyorlardı.

Masal bayılırken Aras ve Buğra şoka girişti. Aras, kucağındaki kızın böyle bir durum için kendini, kardeleşleri için feda etmesine hayran kalmıştı. Aras kızı tanıyordu. O gün Rüzgar'ın evine abisiyle beraber gidince görmüştü. Buğra, kızı görünce anlamıştı Rüzgar'ın kardeşi olduğunu. Kız aynı Rüzgar abisine çekmişti. Rüzgar gibi cesur ve korumacı, merhametli ve sadık davranıyordu.

Herkes hastaneye varmıştı. Masal ameleyata alınmıştı. Miran ve Arda'yı da muayne odasına almışlardı.

Rüzgar'ı ilk defa böyle görüyorlardı. Üzgün, mutsuz, umutsuz ama bir o kadar da umudu vardı. Küçük kardeşi, kendi kardeşleri için kendi canını feda etmişti. Belki Buğra'lar onları bulmasa Masal'a kötü şeyler olabilirdi.

RÜZGAR GÜVEN'DEN

Tam 5 saat. 5 saattir ameliyathanenin önünde bekliyorduk. Masal'a bunları kim yaptıysa onu öldürmek için gün sayıyordum. Benden ölmek için yalvarıcaktı. Doktor sonunda çıkmıştı

"Masal Güven'in ailesi siz olmalısınız... Masal bacağına ağır hasarlar almış. Fazla koştuğundan dolayı ciğerleri zarar görmüş bir süre nefes almakta zorluk çekecektir. Beline ve bacağına hasar almaması gerekiyor. Geçmiş olsun. " dedi doktor. Kim yaptı aklım almıyor.

"Abi, şey... Masal'larkoşarken Mehmet'in adamlarını ardından da onu gördüm. O yapmış olabilir mi? "dedi Aras. Olabilirdi. Aradığı zaman onun sesi gelmişti. Anlamalıydım. Biraz uzaklaşıp abimi aradım. Olanlardan özet geçtim ve adamları bulması için özellikle uyarmıştım.

2 GÜN SONRA RÜZGAR'DAN

Masal 2 gündür hastanede yatıyordu. Artık sıkılmış olucak ki.

"Artık be zaman gidiyoruz. Yoksa kendimi kesicem. " dedi. Çok tatlı konuşmuştu.

"Tamam. Annemler işlemleri halletsin çıkarız." dedim.

Annemler çıkış işlemlerini halletmeye gitti. Bende Masal'ımla beraber oturuyorduk.

Annemler gelince Masal giyinmiş eve gitmek için yok almıştık.

MASAL GÜVEN

Ağrılarım vardı ama sorun değildi. Şu günlerde Arda'yı göremiyorum. Miran'ı nadirde olsa görmüştüm.

Eve varmıştık. Arda bana bakmıyordu. Arda'yı odaya çağırıp konuştum. Kendini suçluyordu. Kıyamam.

Ulan ben hata mı yaptım ne? Arda belime sarıldı bırakmıyo. Neyse benle konışmamasından iyidir. Uykum gelince koltuğa doğru uzandım. Arda'da bacağıma dikkat ederek yanıma yattı. Hâlâ belime satılıyordu. Ona güzel bir gülümseme bahşederek gözlerimi kapattım.

Gözlerimi fazla bir insan topluluğunun sesiyle açtım. 'ayy ne güzel abla kardeş uyumulalr, çok tatlılar ' gibi sözler söylüyorlardı. Artık uyuyamicağımı anladığım zaman yavaşça gözleri açınca bir çift gözle karşılaştım. Bu Arda'nın gözüydü. İkimizde kalktık.

"Şey kusura bakmayın uyumuşuz, sizi duymamışız. " dedim. Ohaaaa ben ne zaman bu kadar kibar oldum. Neyysee.

"Olurmu kızım öyle. Biz sizi uyandırdık kusura bakmayın" dedi. Kimdi ki bu şimdi?

"Şey ben odama gidip geliyorum hemen. " diyip odama çıktım.

Üstüme bişeyler geçirdim, saçlarımı tarıyıp parfümümü sıktım ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bişeyler geçirdim, saçlarımı tarıyıp parfümümü sıktım ve aşağı indim.

"Kızım bunlar amcanlar, eşleri ve kuzenlerin.. Bu en büyük amcan Kemal, eşi Narin ve çocukları Samet 26 yaşında doktor, Semih 20 yaşında kütüphanesi var ve en küçükleri Mete 18 yaşında tıp okuyo. İkinci benim. 3. amcan Murat, eşi Aysel ve çocukları Emir 19 yaşında polislik okuyo, Berk 18 yaşında konservatuvar okuyo, Eren 4 yaşında. "dedi babam ve ben şok içinde bakıyordum. Yemek yendi, sohbet falan edildi. Tabi bu süreçtede Arda belimden ayrılmıyordu. Kapı çaldı. İçeri tanıdık yüzler girdi ama ben isimlerini bilmiyorum.

"Hoşgeldiniz Buğra. Hangi rüzgar attı sizi buraya?" dedi Rüzgar. Acaba kendi rüzgarı atmış olmasın. Tamam kabul iğrenç espriydi. Demek bu yağuşukşu çocuğun adı Buğra. Acaba diğer yağuşukşu çocuğun adı ne?

"Buğra, Aras nasılsınız çocuklar? " diye sordu annem.

Sohbet muhabbet falan derken annemler bizi kaynaşmamız için dışarıya gönderdi.

ARKADAŞLAR NASIL OLMUŞ? BU BÖLÜMÜ ATA ADIM BİR TÜRLÜ. AKLIMA FİKİR GELMEDİ AÇIKCASI. NEYSE NASIL OLMUŞ? YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM ÇİKOLATALARIM. İYİ AKŞAMLAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM...

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin