25. BÖLÜM

390 11 0
                                    

Aras ile aynı odada olmamanıza rağmen Miran duyar diye yazisiyoduk.

Aras: ee biz ne zaman sevgili olduğumuzu soylicez güzelim

Siz: tamam tamam yarın kahvaltıda söyleriz olurmu yawrum?

Aras: sen keko değilsin kendine gel Masal

Siz: kirdın..

Aras: kırılma tamam

Siz: tamam kırılmam

"Anne ben etekle yatamam ki neyle yatıcam?" Diye hakli bir soru sordum.

"Aras sana verir kızım" dedi Su teyze

"Oğlum hadi kıza kıyafet versene, rahat etsin ki! Çabuk çabuk hadi!" hemen Aras'ın odasina çıkmaya başladık.

"Sana en sevdiğim kıyafetlerden vericem güzelim" kafamı salladım.

Artık Aras'ı şoka sokma zamanı gelmişti.

"Olur sevgilim" Evet tam bekledigim gibi oldu. Aras şoka girdi. Ama gülümsüyordu. Yanagimdan öptüğünde bende şoka girmiştim.

"Al güzelim bu tshirt olur sana. Eee heh bu sort olur mu sana?" kafamı salladım ama bacaklarım gece üşüyordu.

"Sevgilim bana eşortman versene. Sort giyersem gece bacaklarım üşür" kafa salladı.

"Al kuşum giy bunları bende üstümü değiştirim" kafamla onayaldim.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Kahvaltı yapıyoduk ve birazdan Aras'la sevgili olduğumuzu soylicektik.

Birbirimize bakarak onayladık birbirimizi. Aras dikkatleri üstlerine çekmek için numaradan oksurmustu. 

"Şeyy ben size bisey soylicektim. Ee biz Masal'la sevgiliyiz" diyi verdi bir anda.

Rüzgâr abim öksürmeye başlamıştı. Doğu öldürürken boğazına yemek parçası kaçmıştı. Ulan bunlar ölüyo.  Miran kıskanmıştı. Arda.. o biraz kırkın bakiyodu galiba ona önceden soylemedigimiz için. Baran, Barın ve Bora abim zaten burdan yoktu. Babamlar şok ile bize bakiyodu. Annemler zaten anlamıştı galiba.  Buğra abi hala imayla bize bakiyidu.

Allahım niye bunlar böyle bakiyodu. Korkmaya başladım..

Hehehe. Sırf gıcıklık olsun diye yarıda kestim. AKHGAGGSGSGEGEGD. Neyse arkadaşlarım görüşmek üzere şimdi ben yapmaya çok üşendiğim ödevini yapicam.

Agaga çıldırıcam bölümün yarışı yüklenmemiş bi bakım nerde kalmışım diye girdim mal mal ekrana baktım. Neyse böyle bu bölüm böyle.  Yeni bölümü yazmaya gidim ben.

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin