Siktir. Hemde büyük siktir. Aras mali aldı başına belayı. Ulan mal biliyon benim o kadar abim var ne yaziyon öyle. Şu an ne yapiyosunuz diye sorarsanız. TABİKİ ABILERIMLE ARAS MALININ EVINE GIDIYODUK.
Gelmiştik. Aras'ın ailesi şu an evde değildi. Doğu abişim(!) belimi salmıyordu. Baran abim konuşmaya başladı.
"Nasıl yardım ediyimussun merak ettim"
"Ne yardimi? Ben ne zaman oyle dedim?" Diye savunmaya geçti Aras.
"He he aynen ben dedim zaten konsere gidelim diye" ulan Miran yaktım senin çıranı. Hele bi eve gidelim gostericem ben sana!
"Lan siz konsere mi gittiniz?" Ahanda sıçtık. Doğucum böyle olmaz sakin.
"Yoo biz konserde karsilastik bi kere" dedim umarım inanırlar. Bunlar inanmadı ya
"Masal sen sus. Aras abicim Miran dogru mu soyluyo?"dedi Doğucuk.
"Simdi şöyle.. Aras kim?" Mal bu çocuk. Birden Aras koşmaya başladı.
"Gel lan buraya seni dovnessem! Gel lan!" Doğu'yu hemen tuttum.
Ben tutum mu demistim. Unutun onu! Doğu bana öyle bakmisti ki bende direkt olarak Aras'ın peşinden konamaya başlamıştım.
Doğu bize bagiriken ayağım kaydı ve Aras ile beraber havuza düştük. Bi günümde düzgün geçsin be ne olucak sanki. Doğu hala görmemişti. Aras hemen belimden tutup havuzun altına çekmişti bizi. Duvarla Aras'ın arasında duruyorum. Lan aras arasnında QMJWJ. Aklıma tükürüyim. Havuzdan çıkıp koşmaya başladık. Hass- Doğu gördü. Tam evden içeri giriyodum ki yere yapıştım. Evet evet tamda amele sümüğü gibi tere yapıştım. Allahım şu an yer yarilsada içine girsem. Herkes gülmeye başlamıştı. Gulmek pardon anırmaya, kişnemeye başlamışlardı.
Eve gelmiştik sonunda. Islandigim için üstünde Aras'ın tsortu vardı. Direkt uyudum
Selam nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Okullar hala açılmadı. Tatil duyamadığım bu ara bu ayın 20'sine kadar uzatılmış :/ Hoşça kalın sağlıcakla kalın. Görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..