29. BOLUM

281 6 0
                                    

Eve yerleştik. Birazdan dolaşmaya çakıcaktik. Çok sıkılıyorum zaten. Yarında anneler günü. Anniskoma ne alsam acaba?????

Aksam üzeri olduğu için böle giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aksam üzeri olduğu için böle giyinmiştim. Üzerime beyaz mibtumu alıp odadan çıktım.

Rüzgâr abim, Miran ve Aras hazir bekliylardi. Evden direkt çıktık. Burda sirektimiz varmış. Yarın oraya gidicektim. Bakalım görelim bi.

"İkiz gel seninle dondurma alak"

"Tamam ikiz gel dondurma alak"

Ehehe asla gidip en pahalı doldurmadan aldirmicaktim.

Evet aşklar gidip kutu dondurma aldım. Iyi halt ettin mira. Evet iç sescim.

Şimdi guzelce mideme indirdim. Ohhh ohhh çok güzel oldu hee.

"Abi luna parka gidek mi?"

"Olur abicim gidelim"

"Canım ikizin niye bana sormuyorum? Alındım gücendim"

"Sus kız. Bi kere ablalara soylenilmez" evet ilk ben doğmuştum. Bu yüzden Miran'in ablasıyım.

"Sevgilim geliyorda bende gelirim"

"Aras kaşınma abicim"

"Tamam abi"

Bu Aras'ın abimin yanındaki cesareti beni oldurucek.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Akşam olmuştu. Güzel güzel fotoğraflar da çekinmiştik. Ayıptır söylemesi çok güzel çıkmıştım.

Ha bu arada biz Aras ile beraber ortak hesap açmıştık. Orada güzel fotoğraflar aticaz.

Uzun zamanıdır ne yazsam diye düşünüyorum. Bolumu tamamlayamadan attım. Bi sonraki bölüme fotoğraf  bulup aticam. Bu arada Aras ve Mira'nin hesabının ismi ne olsun????
Görüşmek uzer3eee

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin