Şu sınavlardan bıktım. Sınavlar bizim zekiligimizi falan ölçemez ki. Simav haftalarından nefret ediyorum. Özellikle fizik ve ingilizce sınavlarından.(kendi sahsi dusuncem ingilizce ve fizik sınavını gram sevmiyorum)
Sınavlar bu gün bitmişti ve biz memlekete gidicekmisiz. La biz Tokat'liymisiz. Neyse ben bavulumu hazirliyim.
Flower söyleyerek bavulumu hazırladıktan sonra telefonumu elime aldım.
Sevgilim: Güzelim nasılsın?
Siz: iyiyim kardo sen
Sevgilim: kardo? Oluyormu böyle gülüm ya
Siz: adam akıllı da konusulmuyo la senle
Sevgilim: neyse ben seni özledim buluşalım mii?
Siz: olur kuşum
Acaba ne giysem. La acaba nike takimi giyip mi gitsem. Aras'ın tepkisi çok komik olurdu ya. Neyse hemen hazirlanim.
Sadece uzerime peludumu ve çantamı alıp çıktım.
Siz: sevgilim bizim evin ordaki parktayim
Aras'ı bankta oturmuş bekliyodum. Köye beraber gidicekmisiz. Aras'ın arkadaşı bana dönüktü. Sesiz bi şekilde yaklaştım ve arkasından beline sarıldım. Çook güzel kokuyodu bu çocuk.
"Sevgilim"
"Efendim güzelim"
"Hadi seninle yapacağımız çok tatlı aktiviteler hazirladim"
"Ne aktkvitesiymis bu?"
"Görürsün be kuşum"
Aras'ın elinden tutup bi banka oturturum. Bende direkt yanına oturdum.
Çantamdan ruhumu çıkarıp dudağıma sürdüm. Sonra yanağını öptüm. Yakışmıştı he.
Aras onu rujla öpmeli istemediği için direnmişti ama zorda olsa başardım.
"Güzelim ama oldu mu?"
"Oldu sevgilim. Hemde çok güzel oldu"
"Tamam hafi gel o zaman"
Sarsılmıştım. Aras kafasını boynuma gömmüştü. Gıdıklaniyorum be.
"Seni çok seviyorum bebeğim"
"Bende seni çok seviyorum kuşum"
"Beni hiç bırakma olur mu Masal'ım"
"Bırakmam Aras'ım"
Kafasını kaldırıp gözlerime baktı. Ilk kendisi ayağa kalktı daha sonra beni elimden tutarak ayağa kaldırdı.
Bi ağacın altına oturduk. Aras hâlâ gözlerime bakiyodu. Sanki... Sanki veda konuşması yapar gibi bakiyodu bana.
"Bebeğim..."
"Efendim Aras"
Bisey söylemedi. Gözleri dudaklarıma kaydı. Tekrar gözlerime baktı. Izın istermiş gibi bakiyodu. Sadece goz kırpmıştım. Biraz daha yaklaştı ve dudaklarını dudaklarima bastırdı.
Hareket falan etmiyodu. Daha sonra ayrıldı.
Kizardigima emin olabilirim. Başka tarafa bakmıştım.
"Güzelim pişman mi oldun?"
"Hayır niye pişman oliyim ki?"
"Bilmem yüzme bakmayınca"
Pişman olmamıştım. Olmamda zaten. Pişman olduğumu dusunuyidu. Çünkü yüzü düşmüştü. Suratını asmis karşıya bakiyodu.
Aras'ın yanaklarına elimi koydum ve bana cevirdim. Ardından ben Aras'ın dudaklarına kapandım.
BÖLÜM NASIL CANLARIM. BAYAGO BI GEÇ ATTIM KUSURA BAKMAYIN.
EE NAPIYONUZ?
NEYSE ASKIMLAR GOSURMEK UZERE.BÖYLE VOTE VE YORUM ATARSANIZ GUZEL OLUR. OPTUM SIZI CANLARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..