10. Bölüm

1K 30 0
                                    

Yazardan

Güven ailesi partiye gelmişlerdi. Tüm aile arabadan inmiş Masal'ı bekliyorlardı. Masal inince herkes Masal'a bakmaya başladılar. Güven erkekleri etrafa öldürücü bakışlar atmakla meşkulken Masal'ın etrafında olan tehlikeyi fark etmemişlerdi.

İçeriye girdiklerinde tüm gözler Güven ailesinin güzel kızındaydı. Masal bundan rahatsız olmuştu. Eteğini çekiştirip yaranın görünmesini engelliyorudu. Sevim Hanım kızını kendi arkadaşlarıyla tanıştırmaya başlamıştı. Arda ablasının yanından ayrılmıyodu.

Sevim Hanım kızını arkadaşlarıyla tanıştırmasını bitirmişti. Arda ablasını, abilerininde olduğu gençlerin oturduğu masaya götürüyordu.

MASAL GÜVEN

  Arda beni gençlerin oturduğu yere götürüyordu. Sevim Hanım'ı arkadaşlarıyla tanışmak çok sıkıcıydı.
"Abi ablamı sonunda kurtardım annemin elinden. Yoksa kız sıkıntıdan bayılıcaltı. " dedi Arda. Onun bu söylediğine kıkırdarken birkaç tanımadığım çocuğun bana baktığını fark ettim. Tabii Arda'nın dediğine Rüzgar, Barın, Baran ve Miran gülmüştü. Hatta Barın kahkaha atmıştı.

"Eee gençler bu güzel kızla beni tanıştırmicak mısınız? "dedi adını bile bilmediğim çocuk.

"Bence tanışmamız gereken bir konu yok. Sen git başka kızlara yürü."dedim. Barın ortalığı kızıştırmak için hemen arya girdi, tabii Miran dururmu? Hayır. İkisi de bir yandan 'oooo bana bile girdi' falan diyordu.

Çocuk benim yanımda oturuyordu ve benim kalkıp oturabileceğim yer yoktu. Çocuk bana biraz daha yaklaştı. Allah'ım sen beni tut yoksa şu çocuğa şurdan bir geçiricem birde yer geçirecek! Çocuk elini bacağıma koyunca bende kayışlar koptu. Ayağa kalktığımda tüm gözler beni buldu. Hiç beklemeden direkt çocuğa tokatı yapıştırdım ve bağırmaya başladım.

"Ulan it! Sen kim köpekte bana dokunuyorsun? " diye bağırdım. Ailem rezil olmasın diye küfür etmiyordum.

"İftira atma lan! Kızsın diye bişey demiyoruz. Senin yaptığına bak! Ruh hastası manyak" dedi. Hemen inkar moduna girişti. Rüzgar bana dediklerine dayanamamış olucaktı ki çocuğa daldı.

Birden elektrikler kesildi içeriye sis bombası attılar galiba.

Gerizekalı sis bombası attılar.
Diyen iç sesime hak verdim.

Ağzıma bişey tuttular. Bende nefesimi tutmaya çalışıyordum ama olmadı. Karanlıkta az çok görebildiğim kadarıyla iki kişiyi daha bayıltmışlardı. Bunlar bayılmadan önce gördüğüm son şeylerdi. Gerisi karanlık...

Bölüm sonu. Bölümü nasıl buldunuz? Baktım kitapta hiç heyecan yok bende böyle bişey yaptım. Görüşmek üzere.

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin