4. Bölüm

1.6K 55 0
                                    

Masamıza gelen çocuklardan birtanesi "Güzel kızsın ama bu pislikle ne işin var? " diye sormuştu. Çocuğu incelediğimde mavi gözlü, siyah saçli keko tipli bir çocuktu. "Düzgün konuş! " dedim uyarıcı bir ses tonuyla. "Yok ya ne yaparsın çok korktum " demişti ve ben sinirlenmeye başlıyorum, demiştim ya öfkemi kontrol edemiyorum diye eğer kontrol edemessem kötü şeyler olabilir. "Evet, korkmayabilirsin ama olucakalrdan sorunlu olmam ona göre " demiştim. "Prensesi sinirledirmeyelim! " dedi alaycı bir tavirla sarışın bir çocuk. "Defolun gidin sizinle uğraşamam" dedim ama fayda yok. "Yok gitmiyoruz. Senin gibi güzel kızı yanlız bırakmayız bu piçin yanında. " dedi ve bende kayışlar koptu. "SANA DÜZGÜN KONUŞ DEDİM LAN! SEN KİMSİNDE KENDİNE BAKMADAN KONUŞUYORSUN PİÇ! " dedim bayağı sinirlenmiştim. "Oooo okula orospu gelmiş haberimiz yok " dedi mavi gözlü çocuk. Bana orospu demesi ile ilk ben sonra da Miran yumruğu çaktı. Arda gelmiş bizi izlerken bana dediği şeyi duymuş olucak ki oda vurmaya başlamıştı.
Kavga müdürün gelmesi ile sonlanmıştı ve müdür velimizi aricaktı. İlk günden rezil olmak kötü olsada sessiz kalamazdım. Barın ve Rüzgar gelmişti. Başka birisi yoktu. "Prensesimizin ailesi mi yokmuş? Yazık" dedi sahte üzgünlükte sarışın. Tam dalıcakken Miran beni tuttu. "Kızım kavgayı ilk sen başlatmışsın. Bir savunma var mı? " diye sorunca müdür Rüzgar ile Baran şaşkınlıkla bana baktı. "Hocam onların arkamızda olduğunu bilmiyordık ve birden küfür etti - ki ben ağzıma o küfürü almam- bende yanlışlıkla vurmuş oldum,. Dedim ya arkamızda oldukları bilmiyorduk, eğer bilseydik daha sert vururduk" dedim. "Kızım olayı düzgün anlat" dedi müdür. Bende olayı baştan sona anlattım. Rüzgar bana gurur duymuş gibi baktı ama sonra bakışlarını değiştirdi, Baran şok olmuştu, Miran zaten olayı biliyordu, Arda sadece dinledi ve suçlu gibi başı önde bekledi.
Eve geldik ve şu an salonda oturmuş azar yemeye hazırlanıyordu. "Ya çocuklar size kaç defa söyledim kavga etmeyin, konuşarak çözebilirsiniz. Miran bu kaçıncı oldu kavga başlatmak ne-" diyince Sevim Hanıma kendimi açıklama gereği duydum. "Sevim Hanım, Miran'a ve Arda'ya kızmayın kavgayı ben başlattım. " diyince Sevim Hanım da dahil herhes bana şokla bakıyordu. Tabi Miran ve Arda benim açık sözlülüğüme şaşırmıştı salonda göz gezdirdiğimde Baran ve Rüzgar'ın da tepkisi öyleydi. "Ya kızım sen bari babana çekmeseydin. Birinizde bana çekin" diyince salonda bir kahkaha duyuldu. Ben müsaade isteyip odama çekilince Arda da peşimden gelip odasına girdi.

Hava sıcak olduğu için böyle giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava sıcak olduğu için böyle giyindim.
Gece saat 3 gibi uyandım. Dışarıda yağmur yağmasına rağmen ev sıcaktı. Odama kimse girmez diye kısa gitinmiştim, eğer birisi girerse yaralarımı görür.
Biraz insta da takıldım 3:30 gibi yan odadan ağlama sesi geliyordu ve Arda'nın odası olduğu aklıma geldi. Bir abla olarak ne kadar birbirimizi sevmesek te yanına gitmem gerekti. Her insan böyle zamanlarda yanında birisi olsun isterdi. Bunları düşünürken tan odaya geldim ve kapıyı tıklattım. Galiba sesi duymamış olucaktı ki ben odaya girdim. Arda yatağın üstünde bacaklarını kendine çekmiş bir şekilde ağı yordu. Hemen yanına gittim ve sarıldım. "Geçti. Ben artık yanındayım. İstersen bana anlatabilirsin. " dedim. Kafasını kaldırıp ciddimiyim diye bana baktı. "Eski ablam böyle yağmur yağarken gelip beni odya kilitledi ve oda hiç ışık almazdı. " dedi. Ben şok olmuş bir şekilde bakıyordum. Tam kalkıp gidicekken gece lambasını açtı ve yaralarımı gördü. "Sen... Senin vücuduna ne oldu? " diye sordu. Kimse uyanmasın diye sessiz konuşuyorduk. "Bak bu önemli değil, zaten söylicektim ama sen söyleme olurmu? " diye sordum bir umut. "Tamam" dedi. Bende rahatsız olur diye gitmeye karar verdim ama kolumu tuttu ve "Benimle yatarmısın..... Abla " dedi. Bana abla dedi, bana dedi abla. Ben mal gibi bakarken"Şey özür dilerim bir daha abla dedemem istersen gidebilirsin. "dedi okadar çekingen söylemişti ki bir an ben kendimi suçlu hissettim ve hemen toparlamak amacıyla konuştum."Yok yok rahatsız falan olmadım, aksine mutlu oldum. İstediğin gibi seslen... Ve soruna cevabım tabiii beraber yatarız. Hadi kay. "dedim. Onun mutlu olmasını görünce mutlu oldum. Yanına yattım. Göğsüme uzandı ve belime sarıldı.

Bende saçlarıyla oynamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende saçlarıyla oynamaya başladım.
Sabah odada konuşmalarla uyandım. Biraz dinlemekte sorun olmaz.
"Nasıl beraber yatıyorlar? "
"Onu bırak yara izlerine bak" demesiyle gözlerimi açtım.

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin