Tim ile birlikte içeri girdiğimde tebessüm ederek Eren ve Melih'e baktım.Onlara doğru yaklaşarak masanın etrafında dizildik.Turan Albay bakışlarını hepimizin üstünde gezdirdikten sonra eliyle Eren ve Melih'i gösterdi."Tanıştırayım.MİT'ten Eren ve Melih,"dedi.Onları tanıttıktan sonra bakışları bize döndü."Kuzgun Timi,"dedi.
Herkes birebir olarak tanıştığında gülümseyerek Eren'e elimi uzattım."Sizinle tekrar karşılaşmak güzel,"dedim."Seninle de,"dedi benim gibi tebessüm ederek.Melih'te elimi sıktığında albay oturmamızı söyledi.
"Yeni bir göreviniz var,"dedi albay.Eren ve Melih'in de burada olması eylem hakkında bir görev olduğunu gösteriyordu."Boran yakaladığında yapacağı eylem hakkındaki bilgilere ulaşmıştık,"dedi tanen tane.
"Bunu üzerine Boran sorguya alındı ama tek bir kelime bile etmemiş,"dedi.Buna nedense hiç şaşırmamıştım.Anlık korku ona şifreyi söyletmişti ama devamını getirmemişti.Belki şifreyi de söylerken her şeye ulaşabileceğimizi bilmiyordu.Albay devamını Eren'in getirmesini bekliyormuş gibi bakışları ona döndü.
"Eylemin ne olduğunu öğrensek de ne zaman yapılacağına dair hiçbir şey dosyada yazmıyor,"dedi.Aklıma gelen şeyleri zihnimde tartmaya başladım."3 şehirde büyük bir patlama planlıyorlar,"dedi."Boran'da konuşmadığı için eylemin ne zaman yapılacağını hâlâ araştırılıyor."
"Eylemin taeihini bir yere bıraktığımızda önemli başka bilgilere ulaştık,"dedi bakışları bana dönerken.Onun bakışlarının bana dönmesi ile yanımda oturan Polat'ın da bana baktığını fark ettim.Derin bir nefes verdiğinde dudaklarım iki yana kıvrıldı.
"Zahir'in sorguda söyledikleri doğrulandı,"dedi.Sorgudan beri ilk defa Zahir'in söylediklerinden emin olmuştum.Gerçekten öyle bir adam için oğlunun bile değerli olması beni şaşırtmıştı.Ailesine değer veren bir insan böyle bir iş yapmazdı.
"Tüccar kod adlı teröristin kimliğine ulaştık,"dedi.Askerlerden birine ekranı işaret etti.Ekranda gözüken adamla Tüccar olduğunu anlamıştık."Miran Şahan,"dedi eliyle ekranı gösterirken."Örgütteki silah ticaretini bu adam yapıyor,"dedi.Adınnın da nereden geldiği belli olmuştu.Teröristler kendi aralarında böyle takma adlar kullanıp öyle bilinirdi.
"Getirdiğiniz belgelerde elimize bir davetiye geçti ve bu davetiye ile Tüccarın kimliğine ulaştık,"dedi ellerini önünde bağlarken.Eren'in konuşmasıyla görevin ne olacağı yavaş yavaş belli olmaya başlamıştı."O davete girip Tüccarı ele geçireceğiz"dedi.Cümlesini bitirdiğinde Melih'e döndü.Bundan sonrasını Melih anlatacak olmalıydı.
"Davet büyük bir binada ve herkese açık olacak,"dedi Melih."İçeriye başka kimliklerle de sızacağınnız için davete girmeniz kolay olacak,"dedi elindeki dosyayı açarak."İlk seden başlayalım,"dedi Eren'e dönerek.
"Adın Connell Wizard.Teröre yardım ve para desteği yaptığın için oradasın.Tüccar ile bir anlaşma yapmak istiyorsun,"dedi.Eren zaten bunları biliyor olmalı ki çok fazla üstünde durmadı.
"Siz mekanın valesi olarak davete gireceksiniz.Tüccar'ı oradan çıkarırken bir sorun çıkarsa siz halledeceksiniz,"dedi Doruk ve Egemen'e bakarak.
"Siz garson olarak içeri gireceksiniz.Tüccar'ın masasıyla oldukça senin ilgilenmenizi istiyorum,"dedi Altay ve Canalp'e bakarak.
"Sen Connell Wizar'ın sağ kolu ve korumasısın.Connell ile görüşmek isteyen kim olursa olsun ilk sana gelecek,"dedi Erdem abiye bakarak.Bir tek ben ve Polat kaldığımızda aklıma gelen şeyin olmamasını umdum.
"Sen ise Adrian Wizard olacaksın.Connell'ın kardeşi olarak davete katılacaksın,"dedi Polat'a bakarak."İşleri iki kardeş ortak yürütüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUN
Teen FictionBenimse gözlerim onun üzerindeydi.Boran'a dönük olan vücudumu onlara doğru çevirdim.Tam o sırada yüzümdeki peçeyi çıkardım ve Polat'a doğru yaklaştım.Polat'ın yüzündeki şaşkınlık beni güldürecek gibi olsa da ifademi düz tuttum.Sonuçta kimse yedi yıl...