צרות // 24

311 32 28
                                    



"מסיבה!" ג'יסונג צעק וקפץ על המיטה שלו ושל מינהו. "תרגע!" "למה?" "אתה צועק כבר חצי שעה! לך להתלבש כבר!"

ביומיים האחרונים כולם התרגשו מהמסיבת תחפושות שעמדה לקרות, במיוחד פליקס וג'יסונג שהיו כל כך נמרצים!

"יונג סון! את לובשת את העוגיה?" פליקס שאל בחיוך מתלהב ויונג סון הנה וצחקה, "אתה הולך להראות כל כך טוב הלילה, שאני נשבעת, מישהו פה מקבל זין." פליקס הרביץ לכתפה של יונג סון והשתיק אותה.

"שקט את." הוא התחיל להרגיש את פניו מאדימות..
"קדימה תתלבש, פליקס." יונג סון יצאה מהחדר בחיוך גאה, היא הייתה גאה, גאה בעצמה




































בכמה דקות הארוכות שעברו, כולם כבר היו מוכנים חוץ מיונג סון ופליקס שהתלבשו בחדרים נפרדים, משום מה, לקח להם זמן

אבל כשכולם שמעו את יונג סון צועקת את שמו של פליקס הם פערו את עיניהם כששני החברים קפצו מהחדרים בתחפושות שלהם, יונג סון בתור עוגיה, ופליקס.. טוב, אתם כבר יודעים.

יונג סון ופליקס הביטו אחד בשני ופרצו בצחוק,
כולם פשוט עמדו שם בהלם ולא ידעו איך להגיב לסיטואציה הזאת.. "פליקס, מה אתה לובש?" היונג'ין שאל במבט מודאג מעט, "אוהב את זה?" פליקס שאל בחיוך משועשע ונישק את היד שלו, מיד אחר כך הדביק אותה לישבן שלו וחזר להתגלגל מצחוק עם יונג סון.

היונג'ין פשוט נאנח ביאוש, "צרות יהיו לו.." הוא מלמל והמשיך להסתכל על פליקס. כולם ניסו להבין איך בין אדם יכול להראות כל כך סקסי וחמוד באותו הזמן, פליקס נראה פשוט.. כן.

"קדימה-" ג'יסונג פער עיניים וקפא במקום לתחפושת שפליקס לבש, פליקס פשוט הסמיק ואז הסתכל על יונג סון, "זאת אשמתה!" פליקס צעק והוציא לשון ליונג סון ומיד אחרי זה הניח ידיים על מותניו. היונג'ין הסתכל עליו בהיפנוט, המראה הזה..

"קדימה! יוצאים!" היונג'ין האיץ בכולם לעוף מהבית כבר, רק פליקס, שחיפש את השמיכה שלו, נשאר מאחור עם היונג'ין.

"מחפש משהו?" היונג'ין החזיק את השמיכה של פליקס בידו ונפנף אותה בחיוך משועשע, "תן לי!" רטן פליקס בעצבנות וניסה לקפוץ כדי להגיע לידו של היונג'ין שהייתה מורמת גבוה

"אתה רוצה אותה?" היונג'ין שאל והניח את ידו על המותן של פליקס, "כ-כן." פליקס הרגיש את לחיו מאדימות. "אז אני צריך משהו ממך." היונג'ין קירב את פליקס אליו במהירות, "מ-מה אתה צריך?" פליקס שאל, ראשו קרוב לשל היונג'ין ושפתיו פשוט מבקשות את של היונג'ין

"אתה לא מתקרב לאף אחד הלילה, אתה לא הולך עם אף אחד לשום בית או גן שעשועים מזדיין, אתה לא נותן לאף אחד את המספר שלך, ולא נותן לאף אחד לגעת בך. מובן, פליקס?" היונג'ין שאל במבט חמור ופליקס הסמיק אפילו יותר, "כ-כן.."

"יופי." היונג'ין הדביק את הפער בין השפתיים שלהם במהירות וחיבק את פליקס, "קדימה, לך." פליקס חטף את השמיכה מידו של היונג'ין והלך בצעדים קטנים מחוץ לדלת. "פאק איך שבא לי לדפוק אותך.." היונג'ין מלמל מתחת לנשימה ויצא מהבית גם הוא, כמובן אחרי ששילם לבייביסיטר של זואי!

"אני מקדימה!" "אני רוצה!" "אבל דה יון אני אמרתי ראשון!" פליקס ודה יון התבכיינו אחד עם השני על מי ישב מקדימה. "בבקשה נונה!" פליקס התחנן בפנים חמודות, בדיוק אז היונג'ין נכנס למושב נהג והביט בהם בחיוך משועשע, "אה, אתה נוהג? טוב אני י-" "רק בגלל שסוף סוף קראת לי נונה, אני ילך עם שאר הבנות. ביי!" והיא השאירה אותם עם עוד כמה מהבנים במושב האחורי..

"פאק.." פליקס לחש וקבר את פניו בידיו לכמה שניות, "נו! נוסעים או מה?" ג'יסונג רטן והיונג'ין התניע את המכונית.

"מסיבה!" פליקס וג'יסונג צווחו ביחד וחייכו אחד על השני. הם התחילו לדבר ולקפץ במקום מהתרגשות, מה שהביא למצב שהיונג'ין יכל לראות את היריכיים של פליקס טוב מאוד.
לא הייתה לו בעיה עם זה, הייתה לו בעיה שמישהו אחר יראה.

"יונגבוק" היונג'ין לחש בלי שאף אחד שמע חוץ מפליקס, "החצאית" היונג'ין אמר והצביע על היריכיים של פליקס. פליקס השתתק והוריד את מבטו ליריכיים שלו. "מפריע?" פליקס שאל בחיוך ערמומי ופתח את רגליו, "פאק.." היונג'ין קילל מתחת לנשימה וכיסה את רגליו של פליקס בשמיכה.






אכן כן
תצביעו או שנאמג'יזס ירדוף אותכם

 we're not done Where stories live. Discover now