59 // Reminder

246 27 23
                                    




"בייבי.. בייבי, תתעורר." פליקס רטן וסובב את הגב שלו אל היונג'ין. "מה קרה?" הוא שאל בקול עייף. "מישהו מתקשר אלייך, הם לא מפסיקים לצלצל." היונג'ין לחש ופליקס נאנח. "מי זה?" "לא יודע, זה מספר חסום." "מספר חסום?" פליקס שאל בבלבול ולקח את הטלפון שלו מהיונג'ין.

הוא ענה, "תגידו לי אתם רציניים? השעה שלוש בלילה, מי זה?" פליקס שאל בקול עצבני והסתכל על היונג'ין בבלבול. "יונגבוק?" פליקס קירב את הגבות שלו אחת לשנייה בבלבול. "כן? מי זה?" פליקס שאל, אבל רק שמע בכי מהצד השני.

"תקשיב, מי שזה לא יהיה, שלוש בלילה עכשיו ואני מנסה לישון. תתקשרו אליי בבוקר." פליקס אמר וניתק בלי מחשבה שנייה.

"מי זה היה?" היונג'ין שאל ופליקס הניח את הראש שלו על החזה של היונג'ין. "לא יודע, הם לא ענו ששאלתי, רק בכו." "בכו?" פליקס הנהן. "מוזר נכון?" הוא שאל והיונג'ין ליטף אותו. "כן, טיפה.."

"תחזור לישון אהבה שלי." פליקס הנהן ונישק את הלחי של היונג'ין לפני ששקע בשינה עמוקה.























"הנסיכה הנרדמת סוף סוף התעוררה." היונג'ין לחש בחיוך ונישק את המצח של פליקס. "בוקר טוב גם לך." פליקס אמר בחיוך והתיישב.

"איך ישנת?" היונג'ין שאל בחיוך והרים את פליקס לשבת עליו. "בסדר, ואתה?" פליקס שאל וחייך שהיונג'ין נישק את הצוואר שלו בעדינות.

"מעולה, כי היית איתי." פליקס צחקק וחיבק את היונג'ין.

"אז מתי מתחילים?" היונג'ין שאל ופליקס הטה את הראש לצד. "מתחילים עם מה?" פליקס שאל. "עם המעבר שלך לפה." פליקס נאנח וגלגל את העיניים.

"כבר אמרתי לך שאני לא עובר." פליקס אמר בחיוך והיונג'ין חייך ונישק אותו. "הסכמת אתמול." היונג'ין לחש וליטף את המותניים של פליקס. "זה היה באמצע סקס, זה לא נחשב." היונג'ין התבכיין ומיד חיבק את פליקס בחוזקה.

"בבקשה!" הוא לחש ועשה פרצוף עצוב. פליקס חייך ונישק את היונג'ין. "בניתי שם חיים היונג'ין. עבדתי קשה בשביל הבית הזה. אני לא יכול פשוט לזרוק אותו כאילו כלום." פליקס לחש והיונג'ין חייך. "אפשר להשאיר אותו בתור בית לחופשה." היונג'ין הציע. אבל פליקס רק צחק.

"בית חופשה באמצע סיאול?" פליקס שאל והרים גבה. "בבקשה.." היונג'ין אמר ופליקס נישק אותו שוב. "אני.. יחשוב על זה." פליקס ענה והיונג'ין צחקק וחיבק אותו חזק לפני שהרים אותו ורץ איתו לאמבטיה.














"יש יום חופשי היום, מה בא לך לעשות?" פליקס שאל וסירק את השיער של היונג'ין. "לא יודע, ואתה?" "אותו דבר כאן." היונג'ין נאנח וסובב את הראש לנשק את פליקס. "אני אוהב אותך." פליקס הסמיק וחייך. "גם אני אוהב אותך." פליקס ענה.

 we're not done Where stories live. Discover now