46 // your eyes

230 32 25
                                    




פליקס פקח את עיניו והכל היה טיפה מטושטש ולא ברור, אבל ברגע שהעיניים שלו התרגלו לחושך שבחדר הוא הסתכל למטה והביט על היד שהייתה מונחת על המותן החשופה שלו.

פליקס חייך והסתובב אל היונג'ין, הוא הביט בפרצוף הישן והחמוד שלו ומשך אותו לנשיקה בעדינות בלי להעיר אותו וקם מהמיטה.

"אני הולך להתקלח." פליקס לחש וליטף את הראש של היונג'ין ואז הסתובב והלך לאמבטיה.

פליקס נכנס והסתכל מסביב וחייך על כל הזיכרונות שהוא זכר משם, הוא נכנס אל תוך האמבטיה והדליק את המים החמים ונעמד מתחת לזרם.

הוא הרגיש את המים החמים שוטפים אותו ונאנח.

"ברחת לי?" פליקס הסתובב והביט לדלת במהירות ונאנח כשהוא ראה את היונג'ין עומד שם ונשען על המשקוף.

"לא, אמרתי שאני הולך להתקלח. ישנת." פליקס אמר והיונג'ין נכנס לאמבטיה וסגר את הדלת מאחוריו.

פליקס שילב את ידיו והביט בהיונג'ין נכנס איתו לאמבטיה ומתקרב אליו, "התגעגעת?" היונג'ין שאל בחיוך ונישק את הלחי של פליקס.

"אולי כן אולי לא." פליקס לחש בחיוך ועטף את ידיו סביב עורפו של היונג'ין. "כן?" היונג'ין לחש והשאיר נשיקות עדינות על הצוואר של פליקס.

"לא.. יודע." פליקס לחש והזיז את ראשו לצד לתת להיונג'ין עוד מקום לנשק אותו. "רוצה לגלות?" היונג'ין שאל בחיוך ופליקס הניד בראשו לשלילה.

"אני רוצה להתקלח." פליקס אמר והיונג'ין עשה פרצוף חמוץ. "נו." פליקס לחש בחיוך וניסה להשתחרר מהאחיזה של היונג'ין.

היונג'ין הוריד את ידיו באיטיות לישבנו של פליקס ומשך אותו קרוב אליו. פליקס בהה בו והנהן. "זין על זה." פליקס לחש והיונג'ין מיד הרים אותו כמו כלה והוציא אותו מהאמבטיה.

"אבל בעדינות." פליקס אמר והיונג'ין חייך והוריד אותו, והניח אותו על השיש.

"מה אתה עושה?" פליקס שאל בבלבול והיונג'ין סובב אותו על הבטן ותפס בישבנו.

"היונג'ין אה, כדאי לך שלא." פליקס לחש והיונג'ין צחק. "כדאי שמה?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע וירד על ברכיו. פליקס התנשף, "ה-היונג'ין ל-לא-" פליקס גנח בצעקה ותפס בשיערו של היונג'ין וניסה להשתחרר ממנו.

"פאק פליקס תפסיק לזוז כל כך הרבה." היונג'ין אמר ותפס בתחת של פליקס חזק יותר, אתם יכולים לדמיין לבד מה הוא עושה. (אין לי ביצים לכתוב דבר כזה💀).

"ש-שיט רגע-" פליקס נחנק על הגניחות שלו והעיניים שלו התגלגלו אחורה.

היונג'ין חייך ונשך את היריכיים הפנימיות של פליקס בעדינות ופליקס צחק וסובב את ראשו להיונג'ין. "בן זונה משוגע." פליקס לחש והיונג'ין חייך וקם על רגליו.

פליקס צחקק כשהיונג'יון הפך אותו על הגב והגב התחתון שלו נח על הקצה של הכיור, והמרפקים שלו על הצדדים של הכיור.

"תרים רגליים." היונג'ין אמר ופליקס הסמיק והנהן. הוא הרים את רגליו והיונג'ין תפס בכפות הרגליים שלו והרים אותן לברכיים שלו.

"פאק כמה שאתה גמיש בייבי." היונג'ין לחש וליטף את היריכיים של פליקס.

פליקס הביט בו ונשך את שפתו התחתונה, "נו כבר, אתה יודע מה לעשות." פליקס לחש בחיוך והיונג'ין חדר אליו באיטיות.

פליקס זרק את ראשו אחורה ועצם עיניים באיטיות והרגיש את הגוף שלו לאט לאט מוותר להיונג'ין.

"היונג'ין." פליקס נתן ללסת שלו ליפול והביט בהיונג'ין במבט מחרמן. "מהר- מהר יותר." פליקס לחש והיונג'ין הנהן.

"היונג'ין! היונג'ין אתה יכול לפתוח את הדלת רגע?!" פליקס והיונג'ין קפאו כשהם שמעו את הקול המוכר, הקול של דה יון.

"לעזעזל." היונג'ין לחש ונשק לשפתיו של פליקס לפני שיצא ממנו והתנצל.

הוא שם חלוק אמבטיה ונישק את פליקס שוב, "אני חוזר עוד דקה." היונג'ין לחש ופליקס שילב את ידיו והסתכל עליו במבט מאוכזב.

היונג'ין הסתכל עליו במבט מתנצל ויצא מהמקלחת. "את צריכה משהו דה יון?" היונג'ין צעק והתקדם לדלת.

"היונג'ין אה, למה אתה בתוך החדר כל כך מאוחר? הכנתי ארוחת בוקר!" הוא שמע את דה יון צועקת ודופקת על הדלת.

"אני לא רעב דה יון, צאי לקניון או משהו." היונג'ין אמר והסתובב בחזרה אל פליקס.

"היונג'ין אתה לא יכול להיות כל כ-" "דה יון!" היונג'ין שאג ועצם את עיניו בחוזקה.

הוא שמע את המים של האמבטיה נדלקים ומיהר לתוכה. "אני הולך להתקלח." היונג'ין אמר ורץ לתוך האמבטיה.

"פליקס." היונג'ין קרא אבל פליקס התעלם ממנו ושטף את גופו.

"נו בייבי, אתה כועס?" היונג'ין שאל בחיוך והתקדם אל תוך האמבטיה, אבל פליקס בכלל לא ענה.

"ליקסי." היונג'ין לחש וחיבק את פליקס מאחור, "ליקסי הסקס-" "היונג'ין מספיק." פליקס לחש.

"אני לא רוצה לעשות את זה יותר, נמאס לי להיות הפאקינג זונה מהצד שלך. אוקיי?" פליקס שאל והסתובב אל היונג'ין. "קח אותי הביתה היונג'ין, אני גמרתי עם זה." פליקס לחש בחיוך ושילב את ידיו.

"נמאס לי לפגוע באנשים, נמאס לי לפגוע בדה יון, אני לא מתכוון להמשיך את זה." פליקס אמר ולקח את הסבון.

היונג'ין פשוט בהה בו בדממה.

"ב-בסדר פליקס, אני יקח אותך הביתה." היונג'ין לחש וסובב את גבו אל פליקס.

פליקס ידע שהוא פגע בבוגר ממנו, אבל הוא היה חייב.







אחאיאיאירח

 we're not done Where stories live. Discover now