"אתה רעב?" פליקס שאל והתיישב על הירך של היונג'ין. היונג'ין קבר את הראש שלו בצוואר של פליקס ונישק אותו.
"אתה יודע למה אני רעב.." היונג'ין לחש וליטף את המותניים של פליקס. "היונג'ין.. אחים שלי עוד מעט חוזרים." פליקס ענה והיונג'ין הנהן ושחרר את פליקס.
"קום, אני יכין לך משהו לאכול." פליקס אמר וקם מהיונג'ין ומשך אותו איתו.
"אני לא רעב." היונג'ין אמר ומשך את פליקס אליו. "אתה כן." פליקס לחש. היונג'ין גלגל עיניים ונאנח.
פליקס קם והיונג'ין אחריו. "בוא בייבי, רוצה פסטה?" פליקס שאל והיונג'ין משך בכתפיו והנהן.
פליקס עמד ליד הגז ובישל והיונג'ין בהה בו בכל הזמן, ונתן לו נשיקה פעם ב כשהצעיר עבר לידו.
"הנה." פליקס לחש והביא להיונג'ין צלחת ונעמד מולו. היונג'ין משך אותו קרוב אליו מהמותניים ונשק לשפתיו בעדינות. "תודה אהבה שלי." הוא לחש באמצע הנשיקה וניתק אחרי כמה שניות.
פליקס נשאר המום ומלמל "בבקשה.." קטן לפני שהיונג'ין הושיב אותו על הירך שלו ונשק לצוואר שלו באיטיות.
פליקס בהה בהיונג'ין אוכל וליטף את הלחיים שלו כל פעם שהבוגר ממנו הסתכל עליו. והם העבירו את הזמן שלהם ככה.
עד שמשהו הפריע.
"היונג?"
"מין קיונג!" פליקס צעק בבהלה ונעמד על רגליו.
"מה הוא עושה פה?" מין קיונג שאל בבלבול והיונג'ין הסמיק וגירד את העורף שלו. "טוב אממ... אתה יודע.." פליקס מלמל ושיחק עם האצבעות שלו.
"שכבתם שוב?" מין קיונג שאל ופליקס הסתכל עליו בהלם. "מין קיונג, זה לא זה.." פליקס לחש והיונג'ין הביט בו.
"אנחנו.." פליקס מלמל והסתכל על היונג'ין.
היונג'ין קם ועטף את היד שלו מסביב למותן של פליקס. פליקס הביט בו במבט תמים ואז במין קיונג שוב. "השלמנו." היונג'ין אמר ועשה קשר עין עם מין קיונג.
מין קיונג גיחך. "אתה צוחק עלי, נכון?" הוא לחש, וכשפליקס וגם היונג'ין לא ענו הוא הרגיש את עצמו בוער בכעס.
"באמת?! אחרי הכל?!" מין קיונג צעק ופליקס נאנח. "אתה צריך להסתכל על התמונה כולה מין קיונג. לא רק על החלק שלי." פליקס אמר והיונג'ין הסתכל עליו.
"אתה רציני היונג? אתה לא זוכר כמה סבל הוא העביר אותך? אתה באמת חושב שהוא לא ילך לזחול בחזרה לדה יון? להתנצל ולהשלים? לאיפה אתה חושב שזה ילך?!" מין קיונג צעק והביט בהיונג'ין במבט זועם.
"האמת היא.." היונג'ין אמר ופליקס הרגיש כדור בבטן שלו מתכווץ.
"אני.." הוא אמר והביט למטה על פליקס.
"אני מתגרש."
"מה?!" מין קיונג ופליקס צעקו ביחד ופערו את העיניים שלהם.
ישלי בחילה
YOU ARE READING
we're not done
Romanceספר המשך לספר 'צריך אותך!'. כולם כבר יודעים את הסיפור 🦫 מכיל ועלול להכיל: - סמאט - אלכוהול - סמים (?) אם ההזהרות לא מוצאות חן בעיניכם בבקשה אל תקראו! הספר הזה שלי, אני כתבתי את כולו והזכויות שמורות לי, לא להעתיק. כל מה שכתוב כאן על הדמויות לא קשו...