"בוקר טוב!!!" פליקס צעק וניסה להעיר את היונג'ין.
הוא ניער אותו, דגדג אותו והרביץ לו, אבל נראה שכלום לא עבד..
"קום!! קום כבר!!" פליקס צעק בחיוך וניער את היונג'ין, לא עברה דקה והיונג'ין פלט אנחה
עצבנית ביותר וניער את עצמו במהירות."לא רוצה!" "קום!" "לא!" "עכשיו!"
היונג'ין צעק ופליקס הניח ידיים על מותניו וקם מהמיטה, הדליק את האור ופתח את התריסים."לא!!!" "כן!!" פליקס צווח בהתרגשות ותפס
בידו של היונג'ין, משך אותו מחוץ למיטה ואז מחוץ לחדר."אתה מתעלל בי!" פליקס עצר במקומו ושלח אל היונג'ין מבט נעלב.
"אני לא.." מלמל פליקס ומשך באפו במבט נעלב.
מבטו העצבני של היונג'ין מיד התרכך למבט מודאג ורך. "אתה לא.." אמר היונג'ין בחיוך
והתקרב אל פליקס, הנחית נשיקה על המצח שלו והלך משם.פליקס עמד שם בהלם. 'מה. קרה. הרגע.'
הוא רצה לצרוח ולהשתולל. אבל לא הביא את עצמו למצב שהוא עושה את זה, "היונג'ין!" פליקס צרח ורץ לשירותים של הקומה הראשונה.
הוא פתח את הדלת בחוזקה ומצא את היונג'ין מצחצח שיניים במהירות."היונג'ין!" פליקס רקע ברגלו והתקדם אל היונג'ין שנראה מעט משועשע.
"להרביץ לך?" שאל פליקס בקול מאיים והרים
את ידו, היונג'ין משך בכתפיו בחוסר עניין ופליקס הרביץ לכתפו בחוזקה .צעקת כאב נשמעה מהשירותים ופליקס יצא משם במבט גאה.
'מגיע לו'.
"ג'יסונג!" פליקס צעק ברחבי הקומה הראשונה ונכנס למטבח בחיוך. "היי" פליקס אמר בחיוך שמח ורץ לחבק את ג'יסונג. ג'יסונג הביט בו בבלבול, הוא יכל להישבע שהוא לא ראה את פליקס כל כך שמח מאז שהוא והיונג'ין נפרדו!
"מישהו שמח היום!" פליקס צחקק והביט בג'יסונג בחיוך חמוד, "זה בוקר!" פליקס צווח בהתרגשות וקיפץ ברחבי הסלון.
עיניו של ג'יסונג עדיין עקבו אחריו פליקס בהלם עד שמשהו אחר משך את תשומת ליבו של ג'יסונג, היונג'ין נכנס.
"היונג'ין!" ג'יסונג צעק ורץ אל היונג'ין ומשך
אותו לצד.
"אתם השלמתם?" ג'יסונג שאל בסקרנות "אני- אני מניח שכן.." היונג'ין מלמל בחיוך ואז פליקס רץ אליהם."מרכלים עליי?" פליקס שאל בחיוך מתלהב
והיונג'ין גיחך.
"כן, אתה הנושא הכי מעניין בעולם." היונג'ין
צחקק אחרי שאמר את זה וחיבק את פליקס.
פליקס הסתכל על ג'יסונג שחיוך חיוך יודע."הבנות ערות?" פליקס שאל כדי להתחמק מהחיבוק, למזלו זה עבד. "כן, כולם ישנים עדיין חוץ ממינהו; הוא ער בחדר שלנו" אמר ג'יסונג ועזב את המטבח.
"אני מניח שחוזרים לחדר ומחכים שכולם יקומו. בוא ג'יני" אמר פליקס בחיוך ותפס בידו של היונג'ין ורץ איתו לחדר.
YOU ARE READING
we're not done
Romanceספר המשך לספר 'צריך אותך!'. כולם כבר יודעים את הסיפור 🦫 מכיל ועלול להכיל: - סמאט - אלכוהול - סמים (?) אם ההזהרות לא מוצאות חן בעיניכם בבקשה אל תקראו! הספר הזה שלי, אני כתבתי את כולו והזכויות שמורות לי, לא להעתיק. כל מה שכתוב כאן על הדמויות לא קשו...