52 // lost in the fire

266 32 24
                                    





"תתעורר היונג!" פליקס לחש וניער את היונג'ין ומשך אותו לנשיקה. היונג'ין נאנח וזרם ופליקס צחק והתנתק.

"אתה רעב?" פליקס שאל והתלבש במהירות.

"רעב בשביל הגוף שלך." היונג'ין אמר בקול עמוק ופליקס הסמיק והניח יד על הבטן של היונג'ין.

היונג'ין הוריד את עיניו לבטן שלו וחייך. "בוא בייבי." היונג'ין לחש ומשך את פליקס לשבת עליו.

"איך ישנת?" פליקס שאל ושיחק בשיער של הבוגר ממנו. "מעולה. כי היית איתי." היונג'ין לחש וקבר את ראשו בצוואר של פליקס והידיים שלו טיילו מתחת לבוקסר של פליקס ותפסו בתחת שלו.

פליקס צחקק והוציא את הידיים של היונג'ין מהבוסקר שלו והיונג'ין התבכיין ומיד דחף את הידיים שלו בחזרה לשם.

"אל תיקח לי את הנחמה היחידה שלי.." היונג'ין לחש ופליקס פרץ בצחוק מתגלגל ונשק לשפתיו של היונג'ין באגרסיביות.

היונג'ין משך את פליקס קרוב אליו ועימק את הנשיקה.

פליקס התנתק וניסה לקום מהיונג'ין אבל היונג'ין מיד משך אותו בחזרה ונשק לשפתיו. "תישאר." הוא לחש באוזן של הצעיר וגרם לצמרמורת לעבור בגוף שלו.

"אני יכול לעשות אותך שבוע שלם בלי הפסקה ולא יימאס לי." היונג'ין לחש ופליקס הסמיק וצחקק.

"גם לי גם לי, עכשיו אפשר ללכת לאכול?" פליקס שאל בחיוך וליטף את הלחי של היונג'ין. "ומה אם אני יגיד שלא?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע ופליקס נשך את שפתו התחתונה.

"אני פשוט אצטרך לאכול משהו אחר." פליקס לחש בחיוך מדליק והתיישב בין הרגליים של היונג'ין.

"מה אתה עושה?" היונג'ין שאל למרות שהוא כבר ידע את התשובה.

פליקס צחקק והוריד את המכנס של היונג'ין באיטיות והיונג'ין עצר אותו והרים אותו לשבת עליו. "מה אתה עושה?" פליקס שאל בבלבול והיונג'ין השתיק אותו עם נשיקה.

"אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה עכשיו?" היונג'ין שאל ופליקס נצמד אליו. "למה לא.." פליקס לחש ונישק את הבוגר ממנו.

היונג'ין נאנח. "אתה לא רעב?" פליקס נאנח גם הוא. "אם אתה לא רוצה לעשות את זה עכשיו פשוט תגיד היונג'ין." פליקס אמר והתיישב על היונג'ין עם ידיים משולבות.

היונג'ין צחק והוריד מפליקס את החולצה שלו במהירות והפך אותו על הגב. "אתה יודע שאני תמיד רוצה." היונג'ין לחש ונשק לצווארו של פליקס בעדינות.

פליקס חייך והיונג'ין הוריד את החולצה שלו גם כן.

פליקס כבר היה נואש ופשט את הבגדים שנשארו עליו ועל היונג'ין ומשך את הבוגר ממנו לנשיקה במהירות, אבל היונג'ין עצר אותו.

"ליקס." היונג'ין לחש ונשק ללחי של פליקס. "המ?" היונג'ין הוריד את הנשיקות לצוואר של פליקס. "אפשר לזיין אותך לאט?"

פליקס פער את עיניו, "מ.. מה?" הוא שאל בלחישה ובהה בשיער של היונג'ין מכיוון שלא יכל לראות את הפנים של הבוגר שהיו קבורות בצוואר שלו.

"אפשר לזיין אותך לאט, פליקס?" היונג'ין שאל והצעיר הנהן בלי מחשבה שנייה.

היונג'ין חדר אל פליקס באיטיות ופליקס שחרר גניחה חלשה. "היונג'ין.. מה אתה- עושה לי-" פליקס התנשף ועצם את עיניו בחוזקה.

הוא הבין למה היונג'ין עושה את זה, הוא רצה לגרום לו להרגיש איך הוא נוגע בכל העצבים שלו, בכל הנקודות חולשה שלו, לאט. כדי לגרום לו להרגיש את האהבה שלו חזק יותר.





















"לאט יותר פליקס. אין לאיפה למהר." היונג'ין לחש בחיוך ותפס בחלק התחתון של היריכיים של הצעיר ממנו שעד אז היה מעליו. "אבל ג'יני!" פליקס התבכיין ונשען קדימה על היונג'ין.

"אני רוצה לגרום לך להרגיש אותי פליקס." היונג'ין לחש ונשק לשפתיו של פליקס באיטיות.

"אני מרגיש אותך טוב מאוד היונג'ין." פליקס לחש בחיוך והיונג'ין צחק וסוף סוף הגביר את הקצב.

"פאק~" פליקס גנח באוזן של היונג'ין והפיל את הראש שלו על הכתף של היונג'ין. "מהר י-ותר~" פליקס גנח ונשך את האוזן של הבוגר ממנו.

"אולי תפסיק להיות מדליק כל כך?" היונג'ין לחש ונשק לשפתיו של פליקס.

פליקס קירב את גבותיו אחת לשנייה וגנח באיטיות אל תוך הפה של היונג'ין. והיונג'ין רק הגביר את הקצב.

"פאק- חשבתי שאתה רוצה לזיין אותי לאט." פליקס לחש והיונג'ין זרק את ראשו אחורה. "אולי שיניתי את דעתי." הוא ענה בחיוך ופליקס הנהן ונשק לשפתיו של היונג'ין.

"תעזור לי בייבי." פליקס לחש והיונג'ין הפך אותו באיטיות ודפק את המותניים שלו נגד הגוף של הצעיר ממנו.

פליקס פער את פיו וזרק את ראשו אחורה אל הכריות; והיונג'ין בהה.

הוא בהה בפנים של פליקס כשהוא חווה את ההרגשות האלה, הוא בהה בהבעות שלו, הוא בהה בידיים הקטנות של הצעיר תופסות את הסדינים ומושכות אותם למעלה. ולבסוף, הוא הקשיב לתחנונים של פליקס שרצה להמשיך.









סורי שזה קצר😭😭😭

 we're not done Where stories live. Discover now