אופס? // 43

225 35 5
                                    

הדלת נפתחה בחוזקה ומין קיונג התפרץ לחדר, פליקס צווח בבהלה וכיסה את ראשו של היונג'ין עם סמיכה.

"יא! מה אתה עושה?! אתה לא יודע לדפוק בדלת?!" פליקס צעק והתיישב במהירות והיונג'ין המסכן שלא הבין מה קורה נשאר קפוא במקום.

"מי זה?" מין קיונג שאל והתקרב אל המיטה. פליקס נלחץ והניח את ידו על היד של היונג'ין.

"מי זה שאלתי!" מין קיונג צעק ופליקס נרתע, "תרגע! מה הקטע?!" פליקס צעק בחזרה ומין קיונג גיחך והביט לצד ואז בחזרה אל פליקס.

"אתה אמיתי? מה הקטע? אתה יודע מה האוזניים המסכנות שלי היו צריכות לעבור אתמול בלילה?! עוד רגע אני קיבלתי סרטן בעור התוף! תן לי לראות מי זה שאני ירביץ למזדיין הזה!" מין קיונג צעק והתקרב יותר.

"צא!" פליקס צעק והתנשף מכעס, "עכשיו!" פליקס צעק שוב וקם על רגליו.

מין קיונג הביט בו בהלם והלך אחורה, הוא בחיים לא ראה את פליקס כועס כל כך.

מין קיונג מיד יצא מהחדר ופליקס חזר להתיישב ליד היונג'ין שעדיין היה קפוא בהלם.

פליקס הוריד את הסמיכה מהראש של היונג'ין וליטף את לחיו, "מה זה היה?" היונג'ין שאל בבלבול והביט בפליקס. "סתם מין קיונג." פליקס ענה והיונג'ין הנהן.

"אתה ממש יודע לצעוק אה?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע והתיישב. פליקס גלגל עיניים, "למדתי מהמורה הכי טוב." פליקס לחש בחיוך ערמומי וקירב את ראשו לשל היונג'ין.

"אה כן?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע וקירב את ראשו לשל פליקס. "אהא." פליקס לחש בחיוך ונשק לשפתיו של היונג'ין בעדינות.

"באמת כדאי שנלך לעבודה היונג'ין אה~ יש לי מלא עבודה." פליקס לחש והניח יד על הלחי של היונג'ין. "אני ידאג שמישהו יעשה את זה במקומך." היונג'ין לחש ונשק לצווארו של פליקס.

פליקס נאנח, "אתה יודע שאני לא מעריץ של הדברים האלה." פליקס לחש והיונג'ין המשיך לנשק את צווארו. "רק הפעם הזאת." היונג'ין לחש וליטף את הירך של פליקס.

"בסדר. רק בגלל שאתה סקסי." פליקס לחש ותפס בפניו של היונג'ין. "אני סקסי?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע ונשך את שפתו התחתונה.

"מאוד." פליקס לחש ונישק את הלחי של היונג'ין.

"אתה משגע אותי." היונג'ין לחש ומשך את פליקס לחיבוק, "אתה כמו סם." היונג'ין לחש והסניף את הצוואר של פליקס.

פליקס הסמיק, מה עושים במצב כזה?

"י-יודע מה.." פליקס לחש בחיוך וקם, "בוא כן נלך לעבודה. אני לא רוצה להפסיד יום." פליקס אמר והוריד את החולצה שלו.

היונג'ין גלגל עיניים ותפס במותניו של פליקס והשכיב אותו על המיטה על הגב באגרסיביות.

"יא!" פליקס צעק ונשען על המרפקים שלו, "אין חרטות." היונג'ין אמר ועלה מעל פליקס. "מי אמר?!" פליקס נלחם בחזרה והיונג'ין נשק ללחי שלו וכמעט המיס אותו.

"אני."






פרק הבא ארוך מבטיחה!

 we're not done Where stories live. Discover now