טעות // 4

279 32 18
                                    






כשפליקס התעורר הוא נשאר במיטה והביט בתקרה, זה היה יום חופשי שלו מהעבודה למזלו, כי הוא היה ממש עייף.

לפתע הוא נזכר בשיחה שלו עם ג'יסונג בלילה הקודם, הוא לא זכר בדיוק מה ג'יסונג אמר אבל כן זכר שהוא הסכים למשהו.

הוא נאנח בעצבים ופתח את הטלפון להתקשר לג'יסונג.

"הלו?", שאל ג'יסונג בקול עייף, "ג'יסונגי?" שאל פליקס בחיוך ועצם עיניים, "אה כוסית?" שאל ג'יסונג בחיוך ישנוני. פליקס גלגל עיניים בחיוך ונשם עמוק ושחרר אנחה ארוכה, "למה בדיוק הסכמתי אתמול?" שאל פליקס בעיניים עצומות ועדיין ניסה להתעורר.

"לבוא איתנו לחופשה" אמר ג'יסונג כאילו זה הדבר הכי לגיטימי בעולם. "מה?!" צעק פליקס והתיישב במהירות, "אתה לא יכול לחזור בך, אמרתי בלי חרטות" שקר, שקר גס. "אבל- נו באמת! אנחנו לא ילדים!" צעק פליקס ביאוש, "לא אכפת לי, אתה בא איתנו!" אמר ג'יסונג בעצבים, "אבל- נו- הוא... יהיה שם?" שאל פליקס בתקווה שלא.

"כן." המילה הזאת עצבנה את פליקס כל כך.

"אז אני לא-" "אתה לא חושב שהגיע הזמן פאקינג להתקדם? עברו חמש שנים, חמש שנים!" אמר ג'יסונג ביאוש.

"אני שונא את כולם" לחש פליקס וקבר את פניו בידיו, "אני יודע שאתה לא מתכוון לזה, אנחנו יוצאים עוד שבוע, תקנה קונדומים" פליקס הסמיק ברמות וצעק.

"אני לא הולך להזדיין איתו!", צעק פליקס והסמיק, "בטח, אני מכיר אותך מספיק לדעת שאם היית אישה הוא היה מכניס אותך להרי-" פליקס צעק וניתק.

הוא פשוט ישב שם בהלם ופניו עדיין היו אדומות פליקס קבר את פניו בידיו וצווח בחיוך.

עד שהוא קלט מה שהוא עשה הוא כבר קיפץ וצווח בכל הבית. עד שהוא פשוט הפסיק.

"לא!" פליקס ורץ לחדר שינה שלו ופרץ בבכי היסטרי.

הוא לא היה מוכן לפגוש את היונג'ין, בכלל לא!

הוא עדיין הרגיש פגוע, הוא עדיין הרגיש מאוכזב, וכועס, מאוד כועס.

והוא גם טעה לעצמו אם היונג'ין יודע שהוא יהיה שם, ומה יקרה כשהם יראו אחד את השני שוב.

פליקס הפסיק לבכות בנקודה מסויימת וקם מהמיטה, הוא הרגיש מסוחרר מרוב שבכה כל כך הרבה..

אז אחרי כמה שניות הוא רץ לשירותים ושטף את פניו, צחצח שיניים ועשה את אירגוני הבוקר שלו.

"פאק.. שבוע" לחש פליקס והניד בראשו לשלילה.

כולם היו מחוץ לבית אז פליקס היה לגמרי לבד וזה עשה אותו אפילו לחוץ יותר, הוא ליטרלי רצה להרביץ לעצמו על זה שלא הקשיב לג'יסונג בשיחה אתמול.

 we're not done Where stories live. Discover now