"לא.."
פליקס הזיע וזז במיטתו, הוא התבכיין כמה שניות לפני שפתח את עיניו באיטיות
"אני כל כך עייף.." הוא לחש לעצמו והסתובב לשידת הלילה שלו כדי לבדוק את השעה. "ארבע בבוקר?!" פליקס פער את עיניו ואז צעק ביאוש
בימים האחרונים פליקס לא הצליח לישון כמו שצריך וזה הקשה עליו מאוד, בעבודה ובחיי היום יום שלו.
הנוכחות של היונג'ין במשרדים מאוד הקשתה על פליקס להתרכז בעבודה שלו והוא סתם בזבז את הזמן שלו.
____
"היונג! היונג!!"
פליקס פתח את עיניו במהירות והתיישב, "מה קרה?!" פליקס צעק בבהלה ונרגע כשראה את מין קיונג מולו.
"ארוחת ערב, בוא לאכול." פליקס נאנח והנהן, מין קיונג עזב את החדר ופליקס קם מהמיטה וניסה לשלוט ברגליים המגושמות שלו.
"למה לא קראתם לי לבשל?" פליקס שאל כשיצא למטבח והתיישב על כיסא ליד כולם, "ישנת, לא רצינו להפריע לך כי אתה נראה עייף מאוד בזמן האחרון." יונג סון ענתה ונתנה לפליקס צלחת עם אוכל.
"תודה.."
כולם אכלו בדממה עד שזואי שברה אותה, "אופה.. אתה בוכה?" זואי שאלה בבלבול ופליקס הסתכל עלייה במבט אפילו מבולבל יותר
"מה..?" הוא שאל ונגע בפניו, דמעות!
"ש-שיט-" פליקס קם מיד מהשולחן ולקח מפית, "היונג! מה קרה?!" מין קיונג שאלה במבט מודאג וליטף את ראשו של פליקס, "אנ-ני לא יודע" פליקס לחש והמשיך לבכות מעל הכיור.
כולם הסתכלו עליו במבט מודאג ומין קיונג לקח אותו לחדר שלו והושיב אותו על המיטה, "מה קרה היונג?" מין קיונג שאל וליטף את ראשו של פליקס.
הוא לא היה רגיל לראות את האח הגדול שלו, האחד שתמיד דואג לכולם, החזק- בוכה.
פליקס הביט במין קיונג במבט עצוב ועייף ונאנח, "אתה מתגעגע אליו.." מין קיונג אמר, הוא כבר ידע את התשובה אבל הוא רצה לוודא; וכשפליקס התחיל לבכות חזק יותר הוא ידע שהוא צודק.
"אל תבכה!"
"מין קיונג.." פליקס לחש בקול עייף וחיבק את האח הקטן שלו, "ז-זה מתיש אותי." הוא התוודה ושפך את כל מה שקורה בעבודה שלו ואיך הנוכחות של היונג'ין משפיעה עליו נורא.
"אתה רוצה להתקשר אליו?" "נראה לך?!" "היונג, אתה יודע שאתה מתגעגע אליו, אתה יודע שזה לא רק העבודה וזה גם הוא"
"אני-אני לא יכול, אני הרסתי יותר מידי."
"לי יונגבוק!" מין קיונג צעק והדהים את פליקס, "דיי להתבכיין, בוא נתקשר אליו מהר שיבוא לכאן, בסדר?"
"לא זה לא!"
"אתה צריך אותו!"
אופסי בופסי
YOU ARE READING
we're not done
Romanceספר המשך לספר 'צריך אותך!'. כולם כבר יודעים את הסיפור 🦫 מכיל ועלול להכיל: - סמאט - אלכוהול - סמים (?) אם ההזהרות לא מוצאות חן בעיניכם בבקשה אל תקראו! הספר הזה שלי, אני כתבתי את כולו והזכויות שמורות לי, לא להעתיק. כל מה שכתוב כאן על הדמויות לא קשו...