"בוקר טוב אהבה שלי." היונג'ין לחש בקול עמוק וחיבק את פליקס מאחור, אבל פליקס לא חיבק בחזרה.
"בוקר טוב." הוא ענה בקול עצבני. "משהו לא בסדר נסיך?" היונג'ין לחש וליטף את המותניים של פליקס בעדינות.
"לא." פליקס ענה וקם על רגליו; וכעבור כמה שניות הוא כבר היה בשירותים.
"למה עצבני כל כך?" היונג'ין שאל ונעמד ליד פליקס שצחצח שיניים. "לא עצבני." פליקס מלמל וירק את המשחה.
היונג'ין חייך ונישק את הלחי של פליקס ופליקס יצא מהאמבטיה והלך למטבח.
"למה אתה חייב להפיל הכל?! אתה מעצבן אותי!!" פליקס צעק והיונג'ין הביט בן בחוסר אונים.
"זה בטעות ביי-" "אל תקרא לי ככה! יודע מה?! עזוב אותי! לך! צא! אני רוצה להיות לבד!" פליקס צעק וסובב את הגב אל היונג'ין.
"למה אתה כל כך כועס?" היונג'ין שאל והחזיק את פליקס מאחור מהמותניים. "כי אתה מטומטם ומעצבן." פליקס קבע.
"כן? בטוח?" היונג'ין שאל בחיוך ונצמד אל פליקס.
פליקס שתק והיונג'ין סובב אותו אליו ונישק אותו בפראות.
"ניצחתי." הוא לחש בחיוך והרים את פליקס שמיד נישק בחזרה.
"בבקשה- היונג'ין בבקשה." פליקס התנשף ומשך את היונג'ין קרוב מהראש. "בבקשה מה?" היונג'ין לחש בחיוך ערמומי ותפס בתחת של פליקס.
"נ-נו אתה יודע מה." פליקס לחש במבוכה והיונג'ין התיישב איתו על הספה.
"אתה כל כך נואש, ורק בשביל הזין שלי?" היונג'ין שאל בחיוך משועשע ופליקס שתק ונשך את שפתו התחתונה והביט אל תוך עיניו של היונג'ין.
"היונג'ין בבקשה." פליקס לחש שוב והתחיל לשחרר את הקשר של הטרניג של היונג'ין, והיונג'ין מיד עזר לו והסכים.
"מהר היונג'ין!" פליקס כבר צעק והיונג'ין צחק וזרק את ראשו אחורה. "תתחנן."
"בבקשה בייבי." פליקס לחש ונישק את היונג'ין וכבר הרגיש את היונג'ין חודר אליו.
"פאק כן, פאק פאק." פליקס מלמל ודחף את עצמו כנגד היונג'ין.
היונג'ין גנח עם פליקס והוריד לו את החולצה במהירות ואחרי שנייה הפה שלו כבר היה על הפטמה של פליקס.
"אומייגאד- היונג'ין ר-רגע בעדינות." פליקס גנח וזרק את ראשו אחורה ועצם עיניים.
פליקס פקח את עיניו לאור שמש של הבוקר ומיד הסתכל אל היונג'ין.
זה היה חלום...
הכל היה חלום..
בזמן האחרון היונג'ין בקושי מתייחס אל פליקס. הם לא יוצאים יותר. לא אוכלים ביחד. לא רואים סרטים ביחד ואפילו לא שוכבים.
YOU ARE READING
we're not done
Roman d'amourספר המשך לספר 'צריך אותך!'. כולם כבר יודעים את הסיפור 🦫 מכיל ועלול להכיל: - סמאט - אלכוהול - סמים (?) אם ההזהרות לא מוצאות חן בעיניכם בבקשה אל תקראו! הספר הזה שלי, אני כתבתי את כולו והזכויות שמורות לי, לא להעתיק. כל מה שכתוב כאן על הדמויות לא קשו...