פליקס היה מאוד מבולבל בשארית היום, הוא לא הבין איך הוא יכל לשכוח שהיונג'ין קנה את החברה שבה הוא עובד.. כמה מגוחך..
"אני מבטיח שזאת לא הפעם האחרונה שאתה תפגוש אותי, מלאך." 'ברור שזאת לא! העשיר המזדיין הזה קנה את החברה שלי!'
"חושב עליי?" פליקס סובב את ראשו במהירות ואז נאנק בכאב על המים החמים שנשפכו על ידו מהקומקום.
"שיט! אתה בסדר?!" היונג'ין צעק ותפס בידו של פליקס, "תרגע, זאת רק כוויה קטנה. אני בסדר." היונג'ין נאנח ונישק את הכוויה על עורו של פליקס בעדינות, "יש כאן ערכת עזרה ראשונה?""כן, בארון הזה." פליקס ענה והצביע על ארון מאחורי היונג'ין, "יופי.."
פליקס צחקק בחיוך קטן שראה כמה היונג'ין דואג לו, וברגע שהוא מצא את הערכת עזרה ראשונה הוא מיד טיפל בידו של פליקס במהירות.
"ג'יני, אני בסדר." פליקס מלמל והסמיק, "פליקס, תן לי לטפל בך." ועם התשובה הזאת הפנים של פליקס הפכו לעגבנייה אנושית.
"אני- אני לא התכוונתי לזה-" "זה בסדר.." פליקס קטע את הבוגר ממנו בלחש.היונג'ין הסמיק גם הוא ו'טיפל' בפליקס הכי מהר שיכל.
"הנה."
"ת-תודה היונג'ין." פליקס ענה בחיוך מנומס וקד להיונג'ין לפני שמיהר לברוח מהחדר.
"ליסהההה!!"פליקס צרח בחיוך ורץ בין המסדרונות בחזרה למשרד הראשי ולשולחן של ליסה וניסה לא להתנגש באנשים בדרך.
"ליסה!" הוא התנשף וניסה להסדיר את נשימתו. "מה קרה?"
"זה היונג'ין!" פליקס צווח והתיישב על השולחן של ליסה, "מה איתו?" ליסה שאלה ופליקס מיד שפך את כל מה שקרה ממש לפני דקות ספורות וליסה הקשיבה בסבלנות ושקט"והוא היה כל כך מתוק לגבי הכל!-" "פליקס.." ליסה קטעה אותו באנחה והביטה בו במבט מרחם, "אתה זוכר שהוא נשוי, נכון?" היא שאלה ופליקס קפא.
"ואתה יודע כמה זה יפגע אפילו עוד יותר בדה יון, נכון?" פליקס שתק גם הפעם ורק נאנח וקם ממקומו, "כן.." הוא מלמל, "אני זוכר."ליסה שלחה לו חיוך ונפנוף לפני שהוא הלך בחזרה לשולחן שלו והתחיל לחשוב על הכל לעומק.
'כל זה היה סתם בשביל כלום? זה היה משחק בשבילו? הוא מתכוון לקחת את זה לרמה גבוהה יותר?' פליקס נאנח והביט בשעון.
'הוא עדיין אוהב אותי? אולי אני עדיין אוהב אותו? יא! הוא שבר את הלב שלי! מה אני אומר בכלל?!' פליקס ניער את ראשו במהירות ותפס בשיערו.פליקס התיישב בשולחן, "אוף.." הוא לחש ביאוש ודפק את ראשו על השולחן בחוסר אונים, "מה אני יעשה?!"
"פליקס." פליקס מיד סובב את ראשו ופגש בעיניו היפות של היונג'ין,
"קח, זה במקום הקפה שנשפך בגללי מקודם" היונג'ין אמר בחיוך מתוק והניח כוס קפה על השולחן של פליקס.פליקס הביט בו בדממה ובלבול, הוא רצה להגיד תודה אבל פשוט לא הצליח להוציא הגה מפיו..
"א-אני...""תודה.."
תקשיבו! אני ממש מצטערת שלוקח לי מלא זמן לעדכן! יש לי בצפר וכל זע אז יו נואו
YOU ARE READING
we're not done
Romansaספר המשך לספר 'צריך אותך!'. כולם כבר יודעים את הסיפור 🦫 מכיל ועלול להכיל: - סמאט - אלכוהול - סמים (?) אם ההזהרות לא מוצאות חן בעיניכם בבקשה אל תקראו! הספר הזה שלי, אני כתבתי את כולו והזכויות שמורות לי, לא להעתיק. כל מה שכתוב כאן על הדמויות לא קשו...