בית חולים // 57

202 30 20
                                    

היונג'ין זרק את עצמו על המיטה עם פליקס מעליו והם נישקו אחד את השני באגרסיביות.

"פליקס.." היונג'ין לחש ונשק לשפתיו של פליקס פעם אחרונה לפני שירד לצוואר שלו.

"אה פאק.." פליקס גלגל את העיניים אחורה ועיגל את הגב שלו.

היונג'ין התחיל להכניס את הידיים שלו מתחת למכנס של פליקס ופליקס הנהן אבל אחרי כמה שניות הוא עצר את היונג'ין והתיישב עליו.

"משהו לא בסדר?" היונג'ין שאל בבלבול ופליקס הנהן ושם יד על הפה שלו, ולפני שהיונג'ין הבין מה קורה פליקס כבר היה על הרגליים ורץ לשירותים.

"מה קרה?!" היונג'ין צעק ורץ אחרי פליקס ומצא אותו נשען קדימה עם הראש מעל האסלה.

"פאק-" פליקס נחנק ואחרי שנייה הוא הקיא את כל מה שהוא אכל ביום האחרון.

היונג'ין פער את עיניו וירד על ברכיו ליד פליקס והרים את השיער שלו אחורה.

"זה בסדר, תוציא החוצה." היונג'ין לחש וליטף את הגב של פליקס.

אחרי כמה שניות פליקס כבר הפסיק להקיא ופליקס התנשף מעל האסלה ורץ לכיור לשטוף פנים.

ואחרי שהוא סיים, הוא סובב את ראשו אל היונג'ין שהביט בו באימה.

"תתלבש, אנחנו נוסעים לבית חולים." היונג'ין אמר ופליקס פער את עיניו והניד בראשו לשלילה במהירות. "מזאת אומרת? למה?" פליקס שאל בטיפשות כאילו לא ידע.

"אתה יודע טוב מאוד. בוא." היונג'ין אמר והרים את פליקס בסגנון כלה ויצא איתו לחדר שלהם.

דמעות עלו בעיניו של פליקס והוא הניד בראשו לשלילה בפנים מתחננות.

"אתה הבטחת שלא נחזור לשם." פליקס לחש ותפס בחולצה של היונג'ין.

היונג'ין שם לפליקס גרביים ונעליים במהירות והסתכל עליו. "אני מצטער שאני חייב לשבור את ההבטחה הזאת." הוא לחש בפנים עצובות ופליקס הניד בראשו ופשוט קם והלך מהיונג'ין.

"אתה לא יכול להכריח אותי, אני מבוגר ואני מחליט החלטות לבד." פליקס קבע ושילב את ידיו, אבל היונג'ין פשוט הרים אותו מעל הכתף שלו ולקח את המפתחות של המכונית.

"היונג'ין! תוריד אותי עכשיו!" פליקס צעק ונלחם, אבל היונג'ין היה חזק יותר.

היונג'ין הכניס את פליקס למכונית ומיד טרק את הדלת ורץ לדלת השנייה, ולפני שפליקס הספיק לצאת; היונג'ין נעל את הדלת.

פליקס הביט בהיונג'ין בכעס והסתכל לחלון במקום עליו.

היונג'ין נאנח והתחיל לנסוע; ויד אחת הייתה על הירך הפנימי של פליקס וליטפה אותו.

















"אתה יודע שאני עושה את זה מתוך אהבה, נכון?" היונג'ין שאל כשהם הגיעו והסתכל על פליקס.

"זה רק כי אני דואג." אבל פליקס עדיין לא ענה.

"בייבי." היונג'ין לחש ונשק ללחי של פליקס. "זמן לצאת." היונג'ין אמר ויצא מהמכונית ורץ לדלת של פליקס, ופתח אותה בשבילו.

פליקס צעק על היונג'ין כשהיונג'יון היה צריך למשוך אותו החוצה, אבל בסופו של דבר הוא וויתר ונתן להיונג'ין לקחת אותו אל תוך הבית חולים.






"אפשר לעזור?" היונג'ין הנהן והחזיק את המותן של פליקס. "יש לכם לי יונגבוק במערכת נכון?" היונג'ין שאל והמזכירה הקלידה משהו והנהנה.

"יש לו היסטוריה של סרטן, נכון?" המזכירה שאלה והיונג'ין הנהן. "הוא הקיא משום מקום לא מזמן, ואני דואג." היונג'ין אמר ופליקס גלגל עיניים.

"מה אתה רוצה שנעשה?" המזכירה שאלה והיונג'ין נאנח. "אני רוצה בדיקות מקיפות, ואני רוצה שתבדקו אם הסרטן חזר." היונג'ין אמר בקביעות ופליקס הניד בראשו לשלילה.

"אני לא עושה שום דבר עם מחטים!" הוא צעק והיונג'ין הסתכל עליו. "אתה עושה מה שצריך לעשות בשביל שתהיה בסדר." היונג'ין אמר ופליקס העיף את היד של הבוגר מהמותן שלו והלך לשבת על כיסא.

"אתה בטוח שאתה רוצה את כל הבדיקות האלה? הן נורא יקרות." היונג'ין פשוט הנהן. "בסדר, האחיות יגיעו תוך כמה דקות." ועם זה היונג'ין הסתובב והלך לשבת ליד פליקס.

"אתה כועס?" היונג'ין שאל וליטף את הירך של פליקס. "מה אתה חושב?! הבטחת לי שלא נחזור לפה! להקיא לא אומר שיש לי סרטן!" פליקס צעק והיונג'ין פשוט חייך ומשך אותו לנשיקה.

"זה רק כי אני אוהב אותך." היונג'ין לחש ונשק לשפתיו של פליקס שוב.

פליקס רצה לכעוס, אבל אחרי מה שהיונג'ין אמר לו זה היה פשוט בלתי אפשרי.



"היונג'ין.. בבקשה." פליקס לחש עם דמעות בעיניים. "אני ישאר איתך פליקס, אל תדאג. זה לא יכאב." היונג'ין לחש בחיוך והרים את פליקס לשבת עליו.

היונג'ין נישק את שפתיו של פליקס בעדינות וחיבק אותו. "אני אוהב אותך פליקס, אני בחיים לא יעשה משהו לפגוע בך. זה בשבילך." היונג'ין לחש ופליקס הנהן.




















"היונג'ין אני.. הולך להתעלף-" פליקס עצם את עיניו בחוזקה והיונג'ין ליטף את היד שלו. "זה רק בדיקות דם אחרונות ואנחנו הולכים הביתה, אני מבטיח." היונג'ין לחש בחיוך וחיבק את פליקס.

"אתה מבטיח?" פליקס שאל בלחישה והיונג'ין חייך והנהן.











דצצדצדדלדל

 we're not done Where stories live. Discover now