7

27.5K 785 66
                                    


                                &

ABİM: Sonunda ortaya çıktı seninki.

Zülal: Gitmiş iki hedef vurmuştur.

Zülal: Sonra arabaya binmiş uzun uzun dağları izlemiştir.

Zülal: Millet yüksekten aşağıları izler benimki aşağıdan yukarıları izliyor.

ABİM: Annemden beklediğim umursamazlık...

Zülal: Anca beklersin sen. Annem seni on kere arıyor ama biz annemi arıyoruz. Neymiş efendim abimizin mesleğinden ötürüymüş.

Zülal: Bir kerede şaşırt türk annesi:)

ABİM: Anneme laf yok.

Zülal: Tamam ana kuzusu:)

ABİM: Gelmeyeyim hastaneye!!!

Zülal: Sen gelmek için yer arıyorsun! Oya var:)

ABİM: Hani Kenan'ı ikna edersem ayarlıyordun Oya'yı.

Zülal: Hoşt Oğlum! Ben insanların kalbinden geçeni nereden bileyim. Haşa! Oya'yı yengem yapmak için elimden geleni yapmaya çalışacağımı belirtim sadece.

ABİM: Kendimden beklediğim kıvırma seviyesi...

ABİM: Hep mi karşımdaki yapar.

Zülal: Kendine haksızlık etme abicim. Sen de iyi kıvırırsın şimdi.

ABİM: Zülal!

ABİM: Kızım sen demedin mi? 'O iş ben de. Sen hallet iki gün sonra Oya kapında.' diye.

Zülal: Bak bak bak! Dün ne yediğini hatırlamayan adam iki hafta önce kurduğum cümleyi noktası, virgülüne kadar aklında tutmuş. Aşk nelere kadirsin.

ABİM: Şimdi seninkine neler neler yaptın. Şimdi bunu söyleyen sen misin?

Zülal: Haklısın.

Zülal: Benimki :)

Zülal: Bugün çok söyledik 40 kere söylersek belki olur :) Amin inşallah :)

Zülal: Ama en son bekleme beni gibisinden mesaj attım.

ABİM: O ne demek? Adam daha kim olduğunu bilmiyor. Yani hiç değilse seçenekleri ikiye düştü.

Zülal: Mesaj atmayacağım yani. Utandım. Neredeyse buldu beni.

ABİM: Git yaz. O kadar uğraştık. Yapmayıp pişman olacağına yap pişman ol.

Zülal: Senin gibi abi yok biliyorsun, değil mi?

ABİM: Biliyorum.

Zülal: Oya işi bende.

Zülal: Zaten gönlü vardı sende:)

ABİM: Nereden biliyorsun abim. Haşa! Sen insanların kalbindekini nasıl bilebilirsin?

Zülal: Söylemişti:) Ben de iki seven kalbi birleştirirken azıcık nasipleneyim dedim. İyi etmemiş miyim?

ABİM: Senin iyi tanımını ben...

ABİM: Kenan uzaktan uzaktan dolaşıyor ve konuşmuyor benimle.

ABİM: Şey gibi bakıyor bana.

Zülal: Ney gibi?

ABİM: Pezevenk gibiymişim gibi.

Bölüm sonu çekiştirmesi?

06.11.2022






SÖYLE KOMUTAN!  (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin