†
Şato içinde oluşan minik kutlama bir süre sonra başımı ağrıtmaya başlamıştı. Her taraftan çıkan bağrışma ve büyü sesleri salonu sarmış, okulların gelişini kutluyordu. Peeves ise kenarda şaka yapmaması konusunda Profesör Flitwick tarafından uyarılara mahsur kalıyordu.
Elimi kravatıma götürüp biraz aşağıya doğru çektim. Bakışlarımı yanımda ellerini sürekli şak şak yapan Jisung'a doğrulttum ve bir süre ne kadar keyif aldığını izledim.
"Ben terasa çıkıyorum."
Jisung 'tamam' diye mırıldanıp gösterileri izlemeye devam etti. Cüppemin içinden kristalimi çıkartıp gözümün önünde tuttum; siyah dumanlar içinde dans ediyor bir sağa bir sola çarpıyordu.
Bu büyülü taşı saatlerce izleyebilirdim.
Birinci katın terasın doğru yöneldim ve adımlarımı hızlandırıp dışarıya çıktım. Uzun siyah saçlı bir kız terasın kenarında duruyor, üzüntülü bir şekilde kara göl manzarasını izliyordu. Terasın sonuna gittim; aramızda bir hayli mesafe vardı. Kızın bakışlarını üstümde hissetsem bile sesimi çıkarmadım.
"Sen de mi bunaldın?"
Kaçamak bakışlarımı Soojin'in üstünde tuttum, o ise ne diyeceğimi bekliyor gibi bakıyordu.
"Evet."
Soojin cüppesinden çıkardığı muggle sigarasını parmakları arasına aldı ve eliyle basit ateş yakma büyüsü yapıp sigarasını yaktı.
"Her zaman senin güvenilmez bir insan olduğunu düşünmüştüm. Bu düşüncemden dolayı sanırım karma bana girdi, ne dersin? En güvenmediğim dediğim kişinin iki lafına muhtaç oldum."
Kaşlarımı çattım ve elimi ona uzatıp, "Sigaran var mı?" dedim. Soojin elini cüppesine götürüp son dalı bana uzattı. Parmak arama alıp basit bir ateş büyüsü sayesinde ucunu yaktım. Dumanını önce içime aldım, sonra hafiften sulanan gözlerimle geri atmosfere bıraktım.
"O olay hakkında.."
Soojin kelimelerine başlamıştı, ama yarıda bırakıp alt dudağını üst dudağı ile kapattı. Tek kaşımı kaldırıp yandan Soojin'e baktım; Hangi olay hakkında konuşuyordu?
"Ya da boş ver."
İçimde tuttuğum dumanı geri atmosfere saldım ve gökyüzüne bakarak konuşmaya başladım.
"Başladığın işi bitir Soojin."
Soojin'den minik bir kıkırdama duydum ve gözlerimi kapatarak gülümsedi.
"Sanırım bir sır daha tutman gerekecek Felix."
Dedikleri merakımı uyandırmıştı, dirseklerimi terasın korkuluklarına koyarak ters durdum. Bir ayağımı duvara yaslamış dengemi bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lentigini » Hyunlix | Hogwarts✓
Fanfiction[Hogwarts au] Felix öfke problemleri olan bir gençti, Gryffindor evinde adı "Kuduz köpek" olarak biliniyordu. Üç büyücü turnuvasının olduğu dönemlerden birisine denk gelen altıncı sınıf öğrencisiydi. İçinde olan çatışmalara son vermeye çalıştığı bir...