Hoofdstuk 8

60 2 3
                                    

Pov Scar
Ik nam groepje één mee naar hun kamers. We waren nu bij de eerste kamer: de kamer van Elsa, Esmeralda en Belle. Oftewel de enige meidenkamer van deze groep. Ik gaf de drie een brief (in media rechter bladzijde) mee omdat ik niet goed mensentaal kon spreken. Ik kon het wel goed denken en schrijven dus het zat me echt in de spraak. De meiden deden de deur dicht en maakten de brief open.

Nu zijn we bij de eerste jongenskamer: de kamer van Kristoff, Mr. Incredible en Sneezy. Ik gaf ze de brief mee. Even later deden ze de deur dicht en maakten de brief open.

Nu zijn we bij de laatste kamer: de kamer van Doc, Hiro en Flynn. Ik gaf ook hun een brief mee. Even later deden ook hun de deur brief en openden ook hun de brief. Ik ging alvast naar het lokaal toe die in de brief stond.

Pov Frollo
Ik nam groepje twee mee naar de kamers. Ik wou gezellig met ze kennismaken in de laatste kamer dus liet ik hun hun spullen in de kamers gooien. De eerste kamer was een meidenkamer: de kamer van Rapunzel en Anna. Ik liet ze hun spullen neergooien en liep naar de volgende kamer toe: de kamer van Jane, Violet en Pocahontas. Hun gooiden hun spullen in de kamer en we liepen verder.

Deze kamer was vijf minuten lopen: de kamer van Tadashi, Kuzco en Peter Pan. We bleven in de jongenskamer in het jongensgedeelte voor de uitleg.

Na de uitleg liepen we naar het lokaal waar we heen moesten. De leerlingen hebben een bepaald zicht waardoor ze een of andere roze lijn door de gangen heen zien naar het lokaal. Ik weet ook niet hoe dat zit.

In het lokaal gingen we kennismakingsspelletjes spelen en ons verhaal over onze jeugd aan elkaar vertellen.

Pov Hartenkoningin
Ik nam groepje drie mee naar de kamers. De eerste kamer was de kamer van Merida en Elastigirl. Frollo, Hades, Ursula en ik hebben besproken dat we alle drie hetzelfde gingen doen. Toen ze hun spullen hadden weggezet gingen we naar de volgende kamer: de kamer van Ariel en Mulan.

We hadden net de kamer van Grumpy, Happy en Aladdin gehad en staan nu voor de kamer van John en Adam klaar om naar het lokaal te gaan. Ze hadden hun spullen net kwijt en liepen voorop naar het lokaal. 'Mevrouw?' 'Ja Ariel' 'Waarom zijn de kamers van de meiden naast elkaar en de kamers van de jongens ook en van wie zijn de kamers tegenover en aan de andere kant naast ons?' 'Er is een meidengedeelte en een jongensgedeelte en jullie zitten precies tussen de meiden in.' 'Oké.' We waren in middels bij het lokaal aangekomen. Ik heb geluk met zulke gezellige kinderen.

Pov Hades
Ik liep met groepje vier naar de kamers. Jullie hebben de rest denk ik wel van Frollo en Hartenkoningin gehoord dus zal ik het kort houden en alleen vertellen wie bij wie in de lamer komt: Baymax, Dopey en Tarzan samen, de drieling samen en Sneezy en Dash samen.

Pov Ursula
Ik heb gelezen wat Hades had geschreven dus ik denk dat ik hetzelfde doe: Alice, Sneeuwwitje en Melodie samen, Jasmine en Aurora samen en Bashful, Sleepy em Quasimodo samen.

Pov Meiden van groepjes Een, twee, vier en vijf
We kwamen terug van de les en zagen op onze deur een brief hangen. We pakten de brief en lazen wat erop stond (in media linker bladzijde). Het leek ons wel leuk dus keken we naar de tijd. Het was (rond, ligt aan groepje) zeven uur. Nog twee uur om alles wat we moesten doen te doen. Dat moet ons lukken.

Pov Anna
Het is inmiddels twee voor zeven en iedereen is in de afgesproken kamer. Iedereen begon dan ook kennis met elkaar te maken. Ik wist toevallig dat er iemand niet was: Elsa. Ik ging naar het andere stille meisje in haar groepje om te vragen waar ze was. 'Ze is in onze kamer, ze houdt niet van feestjes.' 'Waar is jullie kamer dan?' 'Ik loop wel mee.' Zo liepen we samen naar de kamer waar Elsa inderdaad zat. 'Hey Elsa, er is iemand die naar je vroeg.' Ik stond nog uit het zicht. 'Anna?' 'Ja?' 'Waarom vroeg je naar mij?' 'Ik mis je. We doen nooit iets samen en ik wil daar graag verandering in brengen.' 'Het is beter dat dat niet gebeurd Anna. Ga weg, nu.' 'Maar Elsa...' 'Ik zei ga weg.' Er kwam een ijsstraal richting mij. Deed Elsa dat? 'Elsa? Wat gebeurde er?' 'Ik werd boos. Als je hier niet weg gaat zal het nog eens gebeuren, ook al doe ik het niet expres.' 'Oké.' Ik liep terug naar het feest. Blijkbaar mag ze me nog steeds niet. Ze had dat ijsgebeuren ook jarenlang achtergehouden voor mij.

Het feest is leuk en gezellig maar ik mis Elsa wel. Ik begrijp niet waarom ze zo tekeer ging tegen mij. Zal er iets mij zijn? Niet meer aan denken Anna, gewoon van je eerste feest sinds jaren genieten.

Pov Elsa
Anna is net langs gekomen. Waarom? Waarom moet ze het allemaal alleen maar moeilijker maken? Ze begrijp er niks van. 'Ontspan Elsa.' 'Sorry Belle, je hebt gelijk.' Conceal don't feel, conceal don't feel, conceal don't feel.

Weer een hoofdstuk erbij. Ik update de laatste tijd best snel vind ik en al helemaal omdat het geen vakantie is. Is rietje_120 nu blij dat ik heb geüpdate met al dat gezeur van haar? zal er verder gebeuren tussen Elsa en Anna, iemand een idee? Wat zullen de leraren van het feest vinden als ze erachter komen? P.s. in het vorige hoofdstuk zei ik dat er nog een tekening boven zou komen, die komt er niet, sorry daarvoor. Succes met fantaseren, dag.

Disney's magische school (gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu