Hoofdstuk 32

9 0 0
                                    

Pov Anna
Ik schrik wakker en zie Rapunzel en Jack bezorgd naar me kijken. 'Anna! Waar droomde je over?' 'Ik droomde dat er iemand in het ijs viel onderweg naar ons.' 'Wie was het?' 'Weet ik niet.' Jack en Rapunzel kijken elkaar bang aan. 'Ik hoop dat er niks ergs met ze gaat gebeuren.' Jack en ik knikken ja.

Pov Nala
Ik ben net wakker. Ik ga de meiden en Baymax ook wakker maken, het is tijd om te vertrekken. Ik loop Elsa's kamer in en zie dat het een nog grotere kamer dan de mijne is. Ik loop verder naar Elsa, die vredig ligt te slapen. Ze wordt wakker. 'Oh, hei Nala, wat is er?' 'Het is tijd om te vertrekken, maak jij Merida wakker?' 'Is goed.' Ik loop haar kamer uit om Alice wakker te maken. Ik doe haar deur open. Haar kamer is bijna hetzelfde als de mijne. Ook bij Alice grom ik. Ze schrikt wakker en gilt. 'Oh, jij bent het maar.' 'Ga je klaarmaken, we vertrekken zo.' 'Oké, ik kom er zo aan.' 'Ik ga Baymax wakker maken.' Daarmee loop ik haar kamer uit. Baymax kamer is kleiner, hij heeft evenveel ruimte als ons maar er staat geen bed en geen kledingkast waardoor zijn kamer toch nog kleiner is. Ik doe alsof ik pijn heb, wat de enige manier is om ervoor te zorgen dat Baymax opstaat. Baymax blaast zichzelf op. Ik loop naar de eetzaal met Baymax achter me aan. Elsa en Merida zitten daar al, nu wachten we op Alice. 'Hei Elsa.' 'Hei.' 'Jeg heter Alex. Kan ik je helpen?' 'Hyggelig å hilse på deg. Nee, bedankt.' 'Oké, als u iets nodig heeft, moet u maar roepen.' 'Is goed Alex, bedankt.' Ze begonnen met Noors en dan Nederlands? Waarom? 'Elsa, waarom praatten jullie in twee talen?' 'Omdat hij jullie eerst niet zag en wanneer hij jullie zag en eraan dacht dat jullie geen Noors kunnen, begon hij Nederlands te praten.' We aten onze eten en dronken onze drinken, daarna zijn we verder gegaan met onze zoektocht.

Pov Jack
Ik weet dat Elsa ons waarschijnlijk zal vinden, dus ben ik van plan iets heel speciaals voor haar te maken. Ik weet alleen niet wat, en aangezien Rapunzel zo gaat bellen met Elsa, zal ik zeker weten of ze ons vandaag komt halen of morgen. 'Iedereen klaar?' Anna en ik knikken ja. 'Hey Elsa!' 'Hallo Rapunzel. Hoe gaat het?' 'Goed met jou?' 'Goed.' 'Wanneer ben je hier?' 'Waarschijnlijk vanavond, hoezo?' 'Ik mag toch wel weten wanneer we worden bevrijd?' 'Natuurlijk mag je dat.' 'Mag ik Merida even?' 'Hier heb je haar.'

Pov Merida
We zijn op dit moment tussen Noorwegen en Denemarken aan het lopen op ijs dat Elsa gemaakt geeft. Elsa geeft haat telefoon, de enige manier om contact te houden met Rapunzel, Anna en Jack, aan mij. 'Hallo?' 'Hey Mer.' 'Ow hey Punzie.' Op dat moment hoor ik zacht gekraak, waarvan ik denk dat het van Rapunzel, Jack of Anna komt. 'Hoe gaat het?' 'Goed, met jou?' Voordat ik kan antwoorden zak ik door get ijs heen met de telefoon. Het laatste dat ik hoorde was 'Merida!'
Pov Jack (terwijl Rapunzel met Merida belde.) Ik weet wat ik ga doen voor haar! Ik ga een enorm standbeeld van haar maken. Het wordt... wacht, waarom kijkt Rapunzel zo verdrietig? 'Wat is er?' 'De verbinding is plotseling verbroken. Er moet iets gebeurd zijn.' 'Waar waren ze ergens?' 'Tussen Denemarken en Noorwegen.' 'We moeten naar ze toe.' 'Wacht, wat!' Anna kijkt mij geschrokken aan, terwijl Rapunzel diep aan het nadenken was. 'Ik heb het! We gaan via mijn haar naar beneden en gaan op zoek naar ze. Zijn jullie er klaar voor?' 'Ja!' 'Ik ook!' Anna is bij haar zinnen gekomen en Rapunzel maakt haar haar klaar. 'Jullie eerst.'

Pov Hiccup
Kristoff, Flynn en ik hebben elkaar gevonden en zijn nu samen opzoek naar Jack, Anna en Rapunzel. We vliegen nu boven Noorwegen,  bijna bij Denemarken. We vliegen aan de kust. 'Hey jongens, is dat niet Elsa?' 'Ja, maar wie zijn die drie bij haar?' 'En waar komt al dat ijs vandaan? Wat doen ze überhaupt hier?' 'Geen idee, laten we het aan Elsa vragen.' 'Goed plan.' 'Ik weet het niet hoor.' 'Kristoff!' Flynn en ik kijken Kristoff boos aan. 'Oké, oké, we vragen het aan Elsa.'

Sorry voor de heel late update, maar dit verhaal was een aantal keer verwijderd zonder reden.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 02, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Disney's magische school (gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu