5. Rész

2.6K 73 0
                                    

Kéz a kézben, és persze gyomor görccsel haladtunk le a lépcsőn. Lábaim reszkettek, a tenyerem izzadt, és a hideg futkosott rajtam.

Nem akartam elszúrni, hisz nem akarok meghalni. Két nyamvadt évet kell itt átvészelnem. Ki fogom bírni.

Amikor a lépcső aljához értünk, döbbenten megtorpantam, és próbáltam higgadt maradni. A kézfejemet szorító férfi megköszörülte a torkát, mire rá emeltem tekintetem.

-    Nem azt mondtad, hogy csak a család, vagyis a testvéreid és a szüleid lesznek ma este itt? – kérdőn néztem smaragd zöld szempárba

-    Nem rémlik, hogy azt mondtam csak a család lessz ma este itt. Sok fontos üzleti partner is részt vesz ma este a vacsorán. Így legalább mindenki tudomást szerezz a kapcsolatunkról. – mondja mindezt egy önelégült vigyorral az arcán. Mivel a ház hatalmas, nem meglepő, hogy az egybe nyitott étkező és nappali együtt véve akkora mint egy bálterem. Kicsit beljebb érve a terembe, Shawn megpillantotta a húgát és öccsét a szülei mellett.

Mia is észre vett minket, így hát Shawn kedvessel karöltve oda slattyogtunk.

-    Anya!Apa!- kiáltott fel örömében Shawn. – De jó titeket újra látni. Anyám te ma este vagy a legvarázslatosabb.- bókolt az anyjának, a tuskó

-    Jaj, fiam! Ne beszélj nekem itt badarságokat.- nevetett fel kedvesen a nő, majd rám pillantott hatalmas zöld szemeivel. – Fiam! Shawn! Be sem mutatsz a gyönyörű barátnődnek? – összehúzott szemöldökkel hőkölt rá a fiára

-    Elnézéseteket kérem! Khm..khm.. – torka köszörülése után folytatta is. – Nos, engedjétek meg nekem, hogy bemutassam, életem szerelmét- na igen, itt próbáltam nem elnevetni magam- gyönyörű kedvesemet...- kisebb hatás szünet, vagy inkább tuti elfelejtette a nevem. – Dina Morton – kezét a derekamra helyezte, magához húzott, majd arcon puszilt. Persze én fülig vörösödtem a hirtelen cselekedetétől. A paradicsom irigykedve nézett volna rám.

Ez a reakcióm Shawn-nak is szembe tűnt, mire kaján vigyorra húzta ajkait.

-    Nagyon örvendek kedves – vont magához egy ölelésre kedves anyós pajtás. Mit ne mondjak meglepett. Sose voltam az a tipikus ölelkezős fajta, elég szokatlan szituáció ez.

Az este további rész számomra unalmasan telt. Shawn elvárásának megfelelően cselekedtem. Mint valami pincsi kutya mellette voltam mint a „barátnője". Mű mosoly, jó pofizás, bájolgás egész este. A sok vigyortól már sajog az arcom.

Mikor már az összes vendég elköszönt és hazamentek végre.

Mikor már a villa lakói is nyugovóra tértek, Shawn szülei is, az említett személlyel mi is az emeletet vettük célba, egész pontosan a háló részt. Csak reménykedem benne, hogy nem Shawn szóbája van közvetlen az enyém mellett. Felérve az emeletre a hálószobám előtt, mielőtt még benyithattam volna a helyiségbe, Shawn megragadta a karom és magához rántott. Alig egy méter volt köztünk, de még így is érezni levegő vételeit.

Hirtelen cselekedetétől, megijedtem és kikerekedett szemekkel néztem az ő igéző zöld szemeibe. Tekintete fürkészte az arcom, majd lassan alatt lefele. Elsőnek a szemem pásztázta, majd az ajkaimat, a nyakam és végül a tekintete megállapodott a melleimnél.

Elidőzött pillantása így rajtam egy darabig, majd hirtelen felkapta fejét és ismét a szemembe meredt.

-    Nem hittem volna, hogy ilyen jó színész vagy. – húzta száját egy elégedett mosolyra.

-    Van némi tapasztalatom, az emberek megtévesztésében. Ehhez viszont elengedhetetlen a színészet. - feleltem kis gúnnyal a hangomban.

-    Bravó. Apámék nem kételkedtek, de azért ne bízd úgy el magad. Hagy némi kivetni valót a színjátékunk. – ahogy a szavakat ejtette ki a száján, hirtelen megcsapott az alkohol bűze. Ahogy elnézem, Shawn drága már nem volt szomjas. Tekintete ismét az ajkaimat pásztázta. Egyre közelebb hajolt, mire én hátrálni kezdtem, de ő követett. Megjelent ajkain egy kaján vigyor, mely vészjóslóan hatott.

Hirtelen mozdulattal magához húzott, majd erőszakosan az ajkaimra tapadt. Bele markolt a hajamba, úgy húzott magához egyre jobban. Minden erőmmel azon voltam, hogy ellökjem magamtól, de sikertelenül. Sokkal erősebb mint én, még ittas állapotban is. Ütni kezdtem, igyekeztem kiszabadulni szorításából, ismét kudarcot vallva.

Ajtónak nyomott, majd egyik kezével a kilinccsel benyitott a szobába, megakadályozva , be essek az ajtón, gyors mozdulattal a derekamhoz kapott, majd folytatta erőszakos csókját. Kurvára nem akartam. Reszketett minden porcikám. Nem tudtam elhinni, hogy tudtam ekkora szarba kerülni. Gondolataim közül kizökkenve, azon kapom magam, hogy Shawn az ágyra lökött, majd egy gonosz vigyorral az arcán fölém hajol.

Pánik uralta a testem, szemeim könnyben ázva, meredten néztem a szemeibe amely most már feketén izzott a vágytól. Baromira nem akartam. Amilyen gyorsan tudtam, úgy másztam fentebb az ágyon, remélve ha meglátja tekintetem, amivel próbáltam tudatni vele, hogy ellenzem az egészet. Eltökélve követett, a vigyorgássa nem hagyott alább, kéjesen megnyalta alsó ajkait. Már nem volt hova hátrálnom, ismét ajkaimra tapadt, mohón, és erőszakosan csókolt. Keze végig siklott testemen, majd megállapodott a lábam között benyúlva a szoknyám alá a bugyimhoz tette kezét és végig simított rajta. Eltávolodott a számtól majd lihegve így szólt.

-     Minél jobban tiltakozol ellene, annál jobban fog fájni. Ha jót akarsz engedelmeskedsz.

Könnyeim nem hagytak alább, úgy folytak mint patakban a víz. Keserű íz vett úralmába, melynek oka Shawn csókja volt. Szavakba nem lehet foglalni mennyire utalom ezt az embert.

Kis híján letépte róla a ruhát, majd magáról is eltávolította az ingét és a nadrágot is. Egy alsó neműben tepert le ismét, mikor én épp szökni próbáltam. Tettemet egy pofonnal jutalmazta, melynek hatása miatt az ágyra hanyatlottam. Erős szorításába vonta az állam, kényszerítve arra, hogy rá nézzek. De én a szemeimet lehunyva, itattam tovább az egereket. Majd mikor érzékeltem, hogy semmi sem történik, nehézkesen de ki nyitottam a szemem. Azonnal Shawn tágra nyílt szemeivel találtam szemben magam, majd dühös tekintettel fürkészte arcom.

Hirtelen lefordult rólam. Halál nyugodtsággal vette vissza magára az elhajított ruha darabjait, majd kiviharzott a szobából.

Erőt véve magamon, felültem az ágyon, és próbáltam felfogni az imént történteket. Értetlenül bámulni kezdtem az ajtót, majd egy kis idő múlva, mikor már biztosnak éreztem, hogy nem fog visszajönni, megindultam a fürdő szobába. Mocskosnak éreztem magam. Megalázva és megsértve.

A fürdő szobába érve megnyitottam a zuhanykabinban a csapot és beálltam a forró víz alá. Nem érdekelt az égető érzés, ami szinte leolvasztotta a bőrömet.

Mikor végeztem, magam köré tekertem egy nagy törölközőt, majd egy kissebbel a hajamat töröltem át. Vettem fel tiszta fehérneműt, egy fehér toppot és egy kényelmes fekete rövid nadrágot.

Dolgom végeztél, egyenesen az ágyba vágódtam, majd hagytam, hogy élettelen testem elnyelje a sötétség, és mély álomba merüljek.

ElcsábítvaWhere stories live. Discover now