Shawn szemszöge
Nehéz manapság a nőkön kiigazodni. Ha kedves az ember az a baj, ha egy tapló akkor meg az a baj. Ez a nőszemély már egyenesen az idegeimre megy a makacsságával.
Nem tudja még igazán kivel áll szemben, vagyis hogy pontosítsak kivel köt egyezséget.
De be kell valljam, van valami benne ami felébresztett bennem valamit. Na, azért nem szerelem mielőtt bárki is félre értene. Szép de nem az esetem. De a tudat, hogy alapvetően minden nő a lábam előtt hever, kivéve Ő, eléggé aggaszt. De azt sem tartom kizártnak, hogy tetszem neki, csak a kis huncut álarc mögé rejti. Hamarosan úgyis az enyém leszel Dina Morton.
- Leszel szíves azt az ocsmány vigyort a képedről letörölni? Szerencse, hogy nem reggeliztem, különben már rég kitálaltam volna a reggelit. – húzta a száját a lány.
- Szóval annyira siettél hozzám, hogy még a reggelit is kihagytad miattam? Ez aranyos- kacsintottam kacéran a lányra.
- Álmodban bunkókám!- forgatta meg barnai szemeit.
- Reggel még tuskó, most meg bunkó? Kedvesebb becenevekkel nem tudnál illetni esetleg?
- Jó. Legyen. -sóhajtott- Akkor most már kedves tuskó-bunkó leszel. Így jobb? - hangosan felnevettem a mondandóján.
- Határozottan nem erre gondoltam. De semmi gond, csak kis idő kérdése és te is ugyanúgy loholsz utánam majd mint a többi nő – húztam fel egyik szemöldököm majd ejtettem egy fél mosolyt felé.
- Mond csak, kedves tuskó! Anyukád sok mesét olvasott neked kis korodban? Mert nekem úgy tűnik, hogy felnőtt férfi létedre még mindig hiszel a mesékben.
- Nem kell álltatnod magad kedves. Most négyszemközt vagyunk. A tegnap este történtekből következtetve, nem igen volt ellenedre a csók.
- Te mi fenéről beszélsz? Tuskókám! Nekem elhiheted ha valaki, akkor én biztosan nem leszek egyike a talpnyalóidnak. Ezt vésd az eszedbe. -förmedt rám ingerülten.
- Ezt meg, hogy értsem? -tettem az értetlent.
- Ahogy mondom. Előbb fogsz te belém zúgni mint én beléd. – húzta telt ajkait gúnyos mosolyra.
- Akkor fogadjunk! Ha úgy lenne, ahogy te mondod, és valami csoda folytán beléd habarodnék, akkor elengedlek szabadon.- ekkor a lány szemei felcsillantak- de ha mégsem és te szeretsz belém..
- Akkor?- tette fel kérdését kíváncsian, majd oda hajoltam a füléhez és bele súgtam a választ
- Az legyen meglepetés – majd vissza ültem és rá kacsintottam, melyre reakciója egy fintor volt.
- Legyen. – nyújtotta a jobb kezét felém melyet én elfogadva megszorítottam és kezet ráztunk. Hát akkor hajrá kislány.
- Írd még alá a szerződést, és utána mehetsz is. Semmi extra nincs benne csak az amiket az imént megbeszéltünk, mint a titok tartás és az azt követő büntetések melyek akkor lesznek ha megszeged a szerződésben írtakat. – szúrós szemekkel nézett engem majd kikapta a tollat a kezemből és aláírta a papírokat.
Felállt, a helyéről amint végzet majd sebes léptekkel köszönés nélkül lépett ki az irodából, miközben nem tudtam le venni a szemem a formás seggéről. Anyám itt még lesznek gondok.
Nem volt dolgom még ilyen makacs nővel. De megkell hagyni, hogy annak ellenére, hogy nem az esetem, szemre való egy darab. Formás fenék, karcsú derék, kerek mellek, szép arc, és persze szép hosszú barna haja, nem mellesleg azok az igéző csoki barna szemei.
Azon nők többsége, akikkel eddig dolgom volt, mind a szőke valamely árnyalatában tündököltek és vagy kék esetleg zöld szemük volt. Persze a mellük szilikon és néhánynak az ajkai is fel volt töltve. De ezek a nők csak szexre kellenek. De Dina teljesen eltér a többitől. Noha nem vagyok szerelmes és nem is tervezek az lenni, ő már az első pillanattól fogva meg fogott benne valami. Nem tudom pontosan, hogy mi. Először akkor láttam, mikor Logan-t megkértem, hogy nézzen utána a lánynak, és hozott nekem egy fotót róla. Amikor akkor megláttam tudtam, hogy ő az ideális jelölt a tervem megvalósításához.
Nagyon kapóra jött ez az üzlet a lány barátnőjével.
Hirtelen kopogásra eszméltem fel a gondolat menetemből. Jeleztem az illetőnek, hogy jöhet, majd mikor az ajtó kinyílt, nem ért meglepetés ként, hogy ki is lépett be hozzám.
Nina volt az. Az állandó szex partnerem.
Vörös rúzsos ajkai mosolyra húzódtak mikor rám pillantott, majd szőke egyenes haját, a hátára dobva kezdett beljebb tipegni ezüst tűsarkújában. Testét egy sötét lila mini egybe szoknya fedte, oldalán pedig egy fehér kis táska pihent.
- Shawn baby – szólított az általa kreált becenéven nyávogva, majd a székem mögé sétált, átkarolta a nyakam és nyomott egy csókot a nyakamra.
- Nina. Minek köszönhetem a látogatást? – kérdeztem a szőke cica babát tetetett tudatlansággal.
- Jaj, te kis drága. Mára beszéltük meg a kis szex találkánkat. Nem emlékszel?
- Nos akkor mire vársz? – húztam fel egyik szemöldököm kérdőn, majd maga felé fordított a székemmel és lecsapott ajkaimra. Nem finomkodtunk, azok nem mi lennék. Egyenesen a közepébe. Vadul csókolóztunk, szinte faltuk egymás ajkait. De ez a csók más volt. Nem volt olyan, mint Dinával csókolózni. Dina csókjai édesek voltak és finomak, ellenben Nina csókja semmi a lányéhoz képest. Egy pillanatra megálltam, jelezve a szőkeségnek, hogy haladjunk. Nina vette a lapot és a számtól eltávolodva, kacéran rám vigyorgott, majd a nadrágom övével kezdet babrálni, míg hirtelen az meg nem adta magát és kigombolta és kiszabadítva a boxeremből férfiasságomhoz kapott. Az elején a kezét használva kényeztetett, majd elém térdelt és ajkai közé csúsztatta azt.
Dina szemszöge
Logan-nel már az autónál voltunk mikor hirtelen eszembe jutott, hogy a telefonom az irodában maradt. Bénázásomat jeleztem a pasasnak, majd vissza siettem Shawn irodájához a készülékért.
Felérve az iroda ajtaja előtt, furcsa hangokat hallottam, de mit sem törődve vele, kopogás nélkül benyitottam. Azt hiszem, arra ami akkor ott fogadott, nem álltam készen.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Elcsábítva
Любовные романыDina Morton kèt évvel, hogy kimondta a bíróság a hivatalos válást. A múlt történésein még nem tette túl magát, hisz élete szerelmében csalódott, nem is kicsit. Örökre be ékelte magát az a pillanat, amikor is rajta kapta szeretett férjét Carter Horan...