Shawn szemszögeA szívem a torkomban dobog, miközben Dina-val karöltve haladunk az összegyűlt csőcselék között. Szét vet a düh, hogy Dina a hátam mögött intézkedett. A faszom is kivan az egésszel. Miért kell ennek a nőnek mindenbe bele ütnie az orrát? Szorosan magamhoz vonom a nőt a derekánál fogva, ahogy egyre csak haladunk a svédek asztala felé.
A svédek főnöke William Falk, az asztal főn foglalt helyet, szájából szívar lóg , míg keze közt egy pohár whisky-t szorongat. Ahogy az asztalhoz érünk tekintete megtalálja az enyémet, majd egy gúnyoros mosollyal köritve, kitólja maga alól a székét, és hozzám lép, hogy köszöntsön.
- Shawn fiam! - tárta szét karjai, hogy "baráti" ölelésben részesítsen
- Will! - nem viszonoztam a gesztust, csupán biccentettem felé. Mindenki tudja, hogy nem lépesítek senkivel testi kontaktust, amennyiben a másik fél nem kurva vagy a családom tagja.
- Oh! - vette észre a mellettem álló szépséget - Hát eljött a bájos Dina Cross is! - örült meg a nőnek, aki egy hamis mosoly erőltetett magára - Kezit csókolom a kisasszonynak - nyújt Dina kezéért, hogy csókot adjon rá, ám a lány kiráztotta a kezét a csók elől, és helyett gyorsan kezet rázott vele
- Örülök Mr. Folk , hogy megismerhetem - mondta Dina ridegen. Ha nem ismerném a mellettem álló lányt, megem lepne a viselkedése. De mivel most nálunk az ellenkezője az igaz, ezért minden erőmmel igyekszem nem kimutatni meglepetségemet.
- Nocsak! Olyan rideg mint az úra - mérte végig szemtelenül, majd tekintete megállapodott a mellein. Nem tetszett ahogy csorgatja a nyálát, arra ami az enyém. Ez még jobban nyomta fel bennem a pumpát. Mielőtt bármit mondhattam vagy csinálhattam volna, Dina beelőzött.
- Hé! A szemem itt van - mutatott a szemeire
- De felvágták a kicsike nyelvét - röhögött fel az egyik vadbarom az adztaltól
- Inkább térjünk a tárgyra - szólaltam fel erélyesen
Miután elfoglaltuk a helyünket az asztalnál, William végre belekezdett. Kifejtette, hogy kell neki az egyik raktár épület, illetve a Black Swan-t is fel akarja vásárolni, hogy ő is terjeszkedni tudjon. Én csak hangosan felnevettem, mert ez még viccnek is túlzás. De ahogy észre vettem, hogy senki sem nevet velem, egyből lejött a nyilván való, miszerint komolyan gondolta az előbb elhangzottakat. - Eltakarodhat a kurva anyjába - gondoltam magamban.
- Mégis mi a gyász isten faszából gondolod, hogy rábólintok a követelményeidre te nyomorult ? - sziszegtem a fogaim közt. Éreztem ahogyan Dina egyik kezét a óvatosan ráhelyezi a combomra, majd finoman simogatni kezd, hogy letudjon nyugtatni. Nem rossz taktika.
- Ha elfelejtetted volna! Megolted két legjobb emberemet, te kis takony - morgott a trampli orra alatt.
- Jogosan! - horkantam fel - Letámadták a saját terepemen azt ami az enyém! Ráadásul pofátlan módon tolták be a képüket a klubbomba! - szinte ordítottam a végét.
Erre nem mondott semmit, hirtelen elő kapta a fegyverét. Hirtelen dörrenés, éles fájdalom, majd képszakadás.
Dina szemszöge
Fegyver dörren, kezem remeg, Shawn felnyőg. Mi a kurva isten folyik itt? Leblokkoltam. Remegek. Az emberek sikítanak, rohannak. Hirtelen Logan termett mellettem Dominick-el.
ESTÁS LEYENDO
Elcsábítva
RomanceDina Morton kèt évvel, hogy kimondta a bíróság a hivatalos válást. A múlt történésein még nem tette túl magát, hisz élete szerelmében csalódott, nem is kicsit. Örökre be ékelte magát az a pillanat, amikor is rajta kapta szeretett férjét Carter Horan...