Shawn szemszöge
- Én nem tettem semmit! Fogalmam sincs miről hadoválsz itt össze-vissza – sipákol miközben igyekszik szabadulni szorításomból – Shawn! Eressz már el!
- Nem eresztelek ameddig a képembe hazudsz! – sziszegtem dühösen – Nina! Ha valaki akkor te igazán tudod, hogy nem szerencsés engem átbaszni! Szóval ki vele! Mi volt a célod a kis akcióddal? – szorítottam rá erősebben csuklójára, majd meg is rángatta azt
- Nem hazudtam neked! Én szeretlek és csak veled akarok lenni, hát nem érted? Veled akarom a gyerekünket felnevelni! – mentegetőzött sírva
- Most is hazudsz – jelentem ki higgadtan – Tudod, hogy honnan tudom? – választ meg sem várva folytatom – Felkerestem a te állítólagos kezelő orvosodat, és képzeld mi történt? Kiderült, hogy még csak a nevedet sem tudja hova tenni. Mielőtt még mindig tovább hazudnál, mutattam rólad neki egy képet. A válasza az volt, hogy még életében nem látott téged! – a végét már szinte üvöltöttem – rántottam karján egy erősebbet az előzőnél, majd bele hajoltam az arcába, várva a reakcióját.
Nem mondott semmit. Zokogva szinte hisztérikusan földhöz vágta magát. Komolyan mint egy öt éves. Újból megragadtam karját, majd felrángattam. Minden további szó nélkül vonszoltam magam után, egyenesen le a pincébe. Mivel Logan és Adam már értesítve lett róla Gordon által, hogy mi is fog történni, így ők hárman már lent vártak minket. Nina sikított végig míg le nem értünk az egyik dohos lyukba. A szoba közepén egy kopott szék, mely régen biztos látott már szebb időket is. A székre levágom a tiltakozó szőke lányt, majd Logan rögtön le is kötözi jó szorosan. Biztos ami biztos alapon.
Amint a fiú végez a lánnyal, elé lépek majd le térdepelek elé, hogy egy szintbe legyek vele. Megszorítom a lány állkapcsát, ezzel kényszerítve arra, hogy rám nézzen.
- Én kurvára szóltam, hogy velem nem éri meg packázni – mondtam halkan szemeibe nézve
- Nem teheted ezt vele Shawn! – sikított fel amint elengedtem
- Már miért ne tehetném meg? Nem érsz nekem semmit! Legfeljebb csak ami a lábad közt van, az volt valamire használható. De mostanra már azzal sem tudsz megfogni – válaszoltam fintorogva, rideg tekintettel
- Sokkal többet tudnék neked nyújtani, mint az a mihaszna ribanc! Mit eszel rajta? He? Fogta magát és lelépett! Itt hagyott téged! – kiabálta elszántan a szemeimbe nézve. A harag egyre csak nőtt és nem igen tudtam volna csillapodni, ha akartam volna se.
Hirtelen Gordon ugrik a lány elé, akinek arcán csattan a férfi ökle. Megszeppenve nézem a jelenetet, de ezt a reakciómat hamar elrejtem, helyét átveszi az elégedettség.
- Te utolsó ribanc! Ne merészeld a lányomat mégegyszer a szádra venni, mert helyben elvágom a torkod! – üvöltötte magából kikellve az idősebb férfi.
- De hát... – kezdte volna de hamar félbe szakítottam, miután Gordont arrébb tessékeltem
- Hallottad! Elrúgtad a pöttyöst Kedvesem! Itt a játék vége! Elbuktál. Csúnyán pofára estél. Amit tettél, arra nincs mentség sem pedig bocsánat. Tudod, hogy innen már élve nem fogsz kijutni – mondandóm végére ördögi vigyor terült arcomra
- Ne! Ne tedd kérlek! Sajnálom! Hiba volt! Kérlek Shawn ne tedd! – pánikolt be a lány amint elléptem előle, majd fejemmel intettem Adam-nak, hogy kezdjen neki a nő kínzásának.
YOU ARE READING
Elcsábítva
RomanceDina Morton kèt évvel, hogy kimondta a bíróság a hivatalos válást. A múlt történésein még nem tette túl magát, hisz élete szerelmében csalódott, nem is kicsit. Örökre be ékelte magát az a pillanat, amikor is rajta kapta szeretett férjét Carter Horan...