9. Rész

2.3K 75 0
                                    

Shawn szemszöge



Minden éremnek két oldala van. Ahogy a hamis kapcsolatomnak is, van jó és rossz oldala. Előnye és hátránya. A jó oldala egyértelműen az, hogy apán átadja vezetését a kartel felett, a rossz pedig, hogy Dina-val kötetett házasság az ellenségeinknek, pedig csak jó, hisz azt hiszik ezáltal van gyenge pontom. A Black Swan nem csak egy szórakozóhely, ahol a családunk tagjai is biztonságban, jól érezhetik magukat. Bizonyos üzleti dolgokat is ott bonyolítok le. Persze itt csak is kizárólag a lazább, üzletekről van szó. Mint például a drog szállítmánnyal és fegyver szállítással kapcsolatos dolgokat, melyek már szövetségben kötött üzlettársakkal zajlanak az említett klubban.

Dina-nak fogalma sincs arról, hogy nem csak az egyezség megszegése miatt lehet veszélyben az élete. Azzal ha hozzám jön, az életébe kerülhet. Végtére is, elrabolhatják, meg kínozhatják. Most már érte is felelősséggel tartozom. Őt csak is kizárólag egyedül én tulajdoníthatom ki. Senki más.

A zuhany kabinból kilépve, magam köré kapok egy törölközőt, majd kimasírozok a gardróbomhoz, hogy valami kényelmes göncöt kapjak magamra. Egy egyszerű szürke melegítőt és egy fekete pólót vettem fel. Oda sétáltam a szobámban lévő könyves szekrényhez, majd lekapok egy könyvet, majd a fotelembe elhelyezkedve kezdem fellapozni azt. Rég volt lehetőségem, hogy ily módon kissé kikapcsoljak. Szeretek olvasni, bár mennyire is hihetetlen. Nyílván nem nyálas, szerelmes regényeket olvasok, jobb szeretem a történelmi regényeket és a krimiket.

Fiatalabb koromban, amikor magán tanulóként a tanár, ki adta a kötelező olvasmányokat, telibe tojtam rá. Hidegen hagyott. Ez a tanárnak is szemet szúrt, így hát apámmal leegyeztette, hogy ne csak a kötelezőt adhassa ki. Így történt amikor is másnap az óra kezdete előtt az asztalomra rakott egy krimi könyvet. Azt a feladatot adta, hogy 2 hét múlva készítsek róla egy olvasó naplót. Ki nevettem, mert tudta az öreg pasas, semmi esély arra, hogy én akár a kezembe vegyem, nem hogy még elolvassam. Mire ő csak annyit reagált, hogy ha elolvasom és elvégzem a feladatot, akkor apám engedélyezni fogja a gyakorlati képzésem folytatását, ami a lő fegyver használata volt. 14 évesen ez számomra oly sokat jelentett, persze hogy még aznap elkezdtem a könyvet. Egy cseppet sem bántam meg, hogy elolvastam. Apám is meglepődött a teljesítményemen. Senki sem hitte volna, hogy a rakoncátlan kölyök, a baj keverő a jövő maffia vezére majd pont könyv olvasással fogja pihentetni az agy tekervényeit.

Hirtelen kopogásra eszméltem fel, ezzel megszakítva az emlékeim felelevenítését is. Ebben a pillanatban a telefonom is csörögni kezdett. Elsőnek a mobilomat vettem a kezem ügyébe, majd elhúzva a zöld ikont a fülemhez emeltem a készüléket, és komótos léptekkel vettem célba a szobám ajtaját is.

Nina hívott.

- Shawn azonnal gyere klubba! Most! – hangja kissé rémülten csengett.

- Nina! 2 órája jöttem el onnan. Mi a fasz van, hogy már vissza kell mennem? – kérdeztem kissé ingerülten.

- A svéd maffia két embere itt van a klubban. Shawn láttam nálunk fegyvert. Azt mondták üzletre hivatkozva beszélni akarnak veled.

- Rendben indulok. – zártam rövidre a beszélgetést.

A telefon beszélgetés végére már nyitottam az ajtót, nagy meglepetésemre Logan állt az ajtóban. Arca kissé feszült volt.

ElcsábítvaWhere stories live. Discover now