11. Rész

2.4K 76 0
                                    

Dina szemszöge

Félelem. Düh. Csalódás. Ez a három érzelem az, amely jelenleg jellemző most rám. Ez a három az én „ mumusom". Feltevődik a kérdés, hogy miért érzem ezeket? Nos hát elmagyarázom. Félelem-> mert a klubban kialakult helyzet miatt rettegtem, hogy Shawn megfog ölni. Düh-> dühös vagyok mert tudtam, hogy kockázatos mégis meglógtam Dom-mal és a többiekkel. Nekik kellett volna szem előtt tartaniuk de nem tették. Bár nem lenne okom őket hibáztatni ez miatt. Csalódás-> csalódtam a legjobb barátnőmben, hisz kijátszott, és oda dobott ennek a vérengző bestiának. De! Leginkább saját magamban csalódtam. Azt hittem, hogy elértem azt a szintet, hogy már vagyok olyan erős, hogy semmi és senki nem tud megtörni. Hogy senkinek nem fogok behódolni, hogy a saját magam ura leszek. De most jöttem rá, hogy kurvára elbasztam mindent. Hisz ahelyett, hogy legalább megpróbáltam megszökni ebből a pokolból, inkább elmentem bulizni. Nevetséges vagyok ugye? Persze, hogy az vagyok. De mentségekre szóljon igyekszem elviselni a kialakult helyzetet. Megtörtem, elvesztem, és hagytam magam ennek a vad baromnak, hogy ő irányítsa az életem minden momentumát.

Sosem voltam az a fajta nő, aki könnyen adta volna be a derekát egy pasinak. Soha nem féltékenykedtem. Soha nem bántottam senkit. De ellenben, engem sokan bántottak.

12 éves lehettem, amikor apám féltestvére, a nagybátyám egy este mikor a szüleim évfordulós vacsorára mentek kettesben, egyedül voltam otthon a szobámban. Tanultam, amikor matt részegen megjelent a szobámban a Derek nagybátyám, és rám mozdult. Nem értettem mi történik, rettegtem, ordítottam, kiabáltam, sírtam. De mind hiába. Senki nem jött a segítségemre. Megerőszakolt. Ott. Akkor. Az nap este a nagybátyám elvette tőlem azt, amit annak a férfinak akartam adni, akit egy nap tiszta szívből, szerelemből szeretek. Nem kaptam lehetőséget a menekülésre. Mai napig rémálmaim vannak, arról az estéről. A szüleimnek sem mertem szólni, nem tudtam akkor, hogy ki hinne nekem, egy gyereknek.

Amikor Shawn részegen nekem rontott aznap este, lejátszódott előttem megint az a rettenetes eset. Undorodtam magamtól. Haragudtam magamra. Az erőszak mindig megtalál valamilyen formában. Mint ahogyan az tegnap este is bekövetkezett, a pincében.

Nem sok mindenre emlékszem a tegnap estéből, abban biztos vagyok, hogy Shawn előttem kínozta meg a férfit és vetett véget az életének. Ami azt illeti, én sem úsztam meg. Most a fürdőszobában, a tükör előtt állok, és undorodva nézem a sebeket az arcomon és a testemen. Két-két vágás mind a két alkaromon, az arcomon csak egy kisebb heg van. A jobb combom be van kötve, és érzem a szúró fájdalmat, hasogat és lüktet.

Kissé át vérzett a kötés a lábamon így le vettem a régit és egy újra cseréltem.

Gyors le tusoltam, persze csak annyira, hogy ne ázzon át a kötésem. Gardróbhoz bicegtem majd fel kaptam egy fehér pólót és egy fekete rövid nadrágot, majd ki mentem az erkélyre.

Nagyot szippantottam a friss tavaszi levegőből, és óvatosan helyet foglaltam az egyik széken, elmerülve szemlélve az elém táruló tájat. Tekintetem le tévedt a kovácsolt vas kapuhoz, amelyen most hajtott ki az ezüst Mercedes, azaz Shawn autója. Nagyot sóhajtottam majd vissza szenvedtem magam a szobámba, és lepihentem, hisz nem volt sok erőm.

4 hónappal később

Négy hónap telt el a bizonyos ominózus eset óta. Shawn-al nem találkoztunk szinte, aminek őszintén örültem ami azt illeti. Nagyon úgy tűnik, hogy kerül. Két hete elutazott Aaron-nal egy úgy nevezett üzleti útra Georga-ba . Mia elmondása szerint ma este fognak vissza érni, ezért egy kisebb összeröffenést rendeznek Madelyn-nal nekik, amiből persze nekem is ki kellett vennem a részem, hisz ahogy Madelyn mondta " a te szerelmed is ma érkezik haza hozzád kedves". Nos, igen. Mindennek tudnám nevezni, csak nem épp szerelememnek. A sebeim szépen begyógyultak már, és idő közben Shawn parancsára Logan és Dominic felváltva vagy épp együtt, edzéseket tartanak nekem heti négy alkalommal. Az elején ódzkodtam az egésztől, de végül beláttam, hogy rosszul nem járok vele. A fiukkal is sokat hülyülünk és egész közel kerültünk egymáshoz, szinte mintha barátaim vagy a testvéreim lennének. Persze ez Shawn fafej, tulok úrnak nem tetszik, olyankor mikor a közelben van, ridegen viselkedünk egymással és erősen koncentrálunk az edzésekre. Most volt két hét nyugi mivel házon kívül tartózkodott, de ez a nyugodt, meghitt idill ma este véget ér.

ElcsábítvaWhere stories live. Discover now