Rozdział 24 Tablica

8 1 0
                                    

Z perspektywy detektywa Lucasa

21 Kwietnia godzina 16:45

Po wystąpieniu od razu wróciłem do domu i przejrzałem wszystkie kamery i zorientowałem się, że nie ma go w biurze.

- Skurczybyk! Musiał wyjść zaraz po mnie ale gdzie mógł pojechać? Nie ważne teraz go nie znajdę po prostu poczekam aż znowu się pojawi do tego czasu uporządkuje inne informacje.

Przyniosłem sobie dużą tablicę i postawiłem środku salonu.

Okej co wiemy na pewno, to że 10 największych firm w Norwegi to:

1. Yara International

2.ExxanMobile Norge

3.Telenor

4. Norste Hydro

5. Norge Gruppen

6. Storebrand

7. Reitangruppren

oraz oczywiście firma FORUS, Statoie i Aker. Z czego te dwie ostatnie zostały już wyeliminowane. Więc zostało 8 firm zakładam, że morderca firmę Forus zostawi już w spokoju albo wróci do niej na koniec jako swoje dawne trofeum. Więc zostało 7 firmę Yara, Exxan oraz Telenor na razie bym wykluczył są do zbyt duże firmy oraz z bardzo dobrą ochroną raczej z nimi też poczeka jeśli teraz wyeliminuje wspólników trzech największych kolosów to później będzie łatwiej ich zniszczyć. Obecnie z wyżej wymienionych firm tylko Reitangruppren, Storebrand oraz Norge Gruppen mają kontrakty z kolosami. Myśl Lucas jako zabójca co bym teraz zrobił. Na miejscu mordercy pomyślałbym: „W końcu, trzeba było zniszczyć aż dwie fabryki, żeby dopiero teraz się domyślili, że stoi za tym coś więcej haha. Teraz na pewno nie przestaną o tym mówić oraz bardziej zabezpieczą fabryki przed kolejnymi atakami. Dobrze zanim zabiorę się za trzech największych kolosów muszę wyeliminować pomniejsze fabryki. Storebrand wydaje się być idealny, przeciwnik firmy FORUS, który współpracuje z Yara oraz Telenor na pewno zapewni mi popularność i zwiększy rozgłos o mnie."

Więc jednak to będzie Storebrand panie morderco?

Wziąłem telefon i zadzwoniłem do policji z miasta tej fabryki na szczęście znam Nadinspektora w tej policji więc z tym nie będzie problemu.

Poinformowałem go o moich przypuszczeniach i poprosiłem go wzmożenie ochrony w okolicy fabryki oraz poinformowanie zarządu. Mam nadzieję, że obecność policji chociaż trochę odstraszy naszego mordercę. Niestety nie mogę tak po prostu pojechać sobie do innego miasta i czekać przy fabryce aż morderca się pojawi. Muszę też wziąć pod uwagę, że Prezes przekazuje informacje mordercy w chwilach gdy jest poza firmą i domem, np. podczas drogi do domu lub firmy lub momenty kiedy znika na godzinę i okazuje się, że to nie było spowodowane zakupami. Teraz zostało mi już tylko obserwowanie Prezesa i czekanie na Liama i Thomasa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 22, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Krocząca ŚmierćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz