Rozdział 21 Prawda

7 1 0
                                    

Z perspektywy Prezesa

20 Kwietnia godzina 13:40

Dobrze wszystko idzie zgodnie z planem nie licząc strajku pod fabryką i tłumu dziennikarzy a na dodatek zabójstwo całego personelu firmy Aker Solutions, wiem że ja to zleciłem ale nie spodziewałem się w tym samym czasie strajku. W końcu o 14:00 zebranie zarządu. Będę musiał zagrać teraz Oskarową rolę żeby we wszystko mi uwierzyli i zrobili tak jak mówię inaczej będę musiał zmieniać szczegóły swojego planu i to go opóźni. Po za tym że mój pionek wykonuje mój plan to ja muszę jeszcze wykonać główną część i przygotować wszystko do ostatniej fazy planu oraz ostatniej fazy śledztwa, ponieważ to ja zdecyduje kiedy ono się zakończy.

Po krótkim czasie czekania wybiła godzina 14:00

Czas zacząć przedstawienie pomyślałem wchodząc na salę konferencyjną. Na bank tu są podsłuchy i kamery, dobrze więc niech i nasz ulubiony detektyw posłucha i popatrzy na moją wspaniałą gre aktorską.

- Dzień dobry wszystkim.

- Dzień dobry, proszę usiąść i zaczniemy. - Powiedział Dyrektor Generalny. - Jak sami widzicie i słyszycie ciężkie czasy nastały kolejna firma została zamknięta przez incydent w czasie którego w tajemniczych okolicznościach wymiera cały personel łącznie z pracownikami jak i pracodawcami, przez co musieli zamknąć firmę i zostawić wszystko na sprzedaż co też możemy wykorzystać.

Co proszę? Czy ja dobrze rozumiem? Czy on chce kupić pozostałości po tamtej firmie i ją wykorzystać do produkcji naszych produktów żeby zwiększyć produktywność jak i średnie zarobki żeby ustabilizować nasze fundusze które w Kwietniu trochę się zachwiały łał niesamowity.

- Dlatego Prezesie od Finansów proszę mi sporządzić szczegółowy raport na temat kosztów, wydatków, przychodów i tego czy nam się opłaca. Niech cały twój dział przerwie na chwile swoją pracę i przeprowadzi szczegółową analizę kosztów przed i po zakupie dodatkowych fabryk jak i zatrudnionych pracowników.

- Wymaga to bardzo dużego wkładu jak i czasu ale zrobimy co w naszej mocy potrzebujemy około tygodnia na szczegółową analizę wszystkich kosztów.

- Dobrze niech tak będzie. Przejdźmy teraz do ważniejszej części tego spotkania a jest nim co zrobić ze strajkującymi ludźmi. Policja jest wykluczona ponieważ nie może się już mieszać w tą sprawę. A to że wynajęliśmy detektywów było kłamstwem więc co w tej sprawie proponujecie. Prezesie od wizerunku i social mediów masz jakiś pomysł?

- Niestety na chwilę obecną nie mam żadnego pomysłu dla mnie było dość oczywiste żeby od razu wynająć detektywów.

- Nie chcę się wtrącać ale mam pewne rozwiązanie. - Powiedziałem.

- W takim razie zamieniamy się w słuch.

- Specjalnie wtedy odmówiłem wynajęcia detektywów z dwóch powodów po pierwsze to dzięki temu przyśpieszyliśmy produkcję a drugi powód to taki że ja jako osoba prywatna wynająłem już detektywów do tej sprawy.

- Rozumiem. Nie mogłeś ich wynająć jako firma bo byłeś nowy a zależało Ci na czasie więc przewidziałeś wszystko i wynająłeś detektywów jako osoba prywatna. Teraz chcesz to wykorzystać, żeby obecni detektywi przedstawili całą sprawę w mediach. Co do strajkujących ludzi to prace będą przebiegać dalej bez zmiany jedynie co to zwiększymy liczbę ochroniarzy a tym zajmie się prezes od zatrudnienia. Prezesie od finansów proszę ustalić z detektywami że 21 Kwietnia mają wystosować do mediów przemowę w takcie której powiedzą wszystko co wiedzą na temat śledztwa. Jeśli wszyscy wiedzą co mają robić to koniec spotkania dziękuję.

Wróciłem do biura i usiadłem w fotelu nie sądziłem że Dyrektor tak łagodnie zareaguje na to że wynająłem bez niczyjej wiedzy i zgody detektywów. 

Krocząca ŚmierćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz