Z perspektywy Detektywów
20 Kwietnia godzina 11:40
- Czy wszystko gotowe? - Zapytałem.
- Tak możemy już ruszać. - Odpowiedział Liam.
W tym momencie wykonamy mój plan po tym jak nadal nie udało nam się znaleźć dowodów na Prezesa wykonamy mój plan zamontowania kamer w firmie FORUS.
Może i spodziewał się kamer w domu i udało mu się to przewidzieć i przystosować do nich ale nie zdoła przewidzieć tego, że będziemy chcieli zamontować kamery w firmie podszywając się pod firmę serwisowo naprawczą.
Poszliśmy i wsiedliśmy we trójkę do samochodu, który wypożyczyliśmy.
- Weźcie po jednej słuchawce za ich pomocą będę wam przekazywać gdzie macie iść i gdzie zamontować kamery.
- Dobrze już wszystko mamy gotowe możemy ruszać.
Po tych słowach ruszyłem a po dziesięciu minutach drogi byliśmy na miejscu. Liam i Thomas wysiedli z wozu i poszli w stronę firmy FORUS.
- Słyszycie mnie?
- Tak - odpowiedzieli jednocześnie.
- Jeżeli już jesteście w środku to Thomas idź korytarzem na prawo a LIam na lewo.
Ten plan na prawdę może się udać nie ma opcji żeby Prezes to przewidział, że zamontujemy w firmie kamery. To nie możliwe, żeby zwykły Prezes od finansów był miał aż tak dobre zdolności w dedukcji. Jak dotąd nie mamy żadnego dowodu na niego, jedyne co mamy to intuicja i zaledwie pare procent że to faktycznie on. Brakuje nam choćby najmniejszego dowodu. Gdybyśmy mieli choć jeden dowód...
Z moich myśli wyrwał mnie głos Thomasa:
- Ile kamer umieścimy w firmie?
- Thomas jesteś już w środku, więc od tej chwili nic nie mów i tylko słuchaj. Rozumiesz?
- Mhm - przytaknął Thomas nie chcąc się już odzywać.
- Okej w takim razie zaczynamy. Liam idź korytarzem do końca, skręć w lewo a później w prawo i dojdziesz do sali konferencyjnej, w której prezesi mają zebrania. Umieść w niej kamerę, żeby miała widok na całą salę oraz pare podsłuchów, żeby dobrze wszystkich słyszeć podczas ich zebrań. Thomas ty w tym czasie idź zamontuj kamerę przy wyjściu i wejściu z firmy.
Dzięki temu będziemy wiedzieć kiedy Prezes przychodzi i wychodzi z pracy oraz co mówi na spotkaniach prezesów co może być bardzo przydatne. Teraz będziemy widzieć i kontrolować każdy jego ruch a wtedy na pewno znajdziemy jakiś dowód.
- Już zamontowaliśmy - powiedzieli jednocześnie.
- Dobrze w takim razie Thomas idź prosto później korytarzem w prawo, i do końca korytarza prosto aż dojdziesz do biura Prezesa. Liam ty idź w prawo, później skręć w lewo i do końca korytarza prosto aż dojdziesz tam gdzie Thomas. Czy biuro jest puste?
- Tak. - Wyszeptał Liam.
- Okej. Liam wejdź do środka i zamontuj kamery i podsłuchy a w tym czasie ty Thomas pilnuj czy nie idzie Prezes i zamontuj kamery na przeciwko biura, żeby widzieć kiedy chodzi i wychodzi.
Jeśli uda nam się zamontować te kamery to będziemy mieć go w garści nie ma opcji żeby dał radę unikać wszystkich kamer i podsłuchów nawet jeśli ma wspólnika to musi mu wszystko przekazać. Teraz już tylko nasuwa się pytanie gdzie jest Prezes o tej godzinie powinien być w pracy ale jeśli go tu nie ma to musi być w domu ale na szczęście cały obraz z kamer które są w jego domu zapisują się na twardym dysku więc możemy to sprawdzić po powrocie.
Kiedy zamontowaliśmy kamery jeszcze w paru miejscach takich jak stołówka, dwie inne sale konferencyjne i korytarze stwierdziliśmy że tyle wystarczy. Thomas i Liam wrócili do samochodu i pojechaliśmy do domu. Teraz zostało już nam tylko czekać aż Prezes popełni choć jeden błąd i aż będziemy mieć choć jeden dowód. Choć jeden...
CZYTASZ
Krocząca Śmierć
Mystery / ThrillerFabryka pełna zamordowanych pracowników a po zabójcy ani śladu. Czy detektywi odnajdą zabójcę i jego motyw? Co ukrywa firma FORUS? Jak z całą sprawą jest związany nowy Prezes firmy? Tego wszystkiego dowiecie się czytając opowiadanie.