Rozdział 9 Atak

9 2 0
                                    

Z perspektywy Prezesa

15 Kwietnia godzina 13:50

Teraz każdy mój ruch muszę wykonywać w pracy, ponieważ w moim domu ciągle są kamery. Trochę to utrudnia sytuację, ale to za mało, żeby mnie powstrzymać. Boże śmierci leć do firmy Statoie i zabij jej prezesa. To jeden z naszych czołowych kontrahentów, jeśli wyeliminujemy tamtego prezesa i wrzucę do sieci i mediów, jakich przekrętów finansowych się dopuścił nasza firma będzie musiała zerwać umowę i tak krok po kroku zrobię z większością firm, upadnie nie tylko ta firma ale i większość norweskich firm i nikt mnie nie powstrzyma hahah. Teraz już tylko czekać, aż zwołają zebranie prezesów w naszej firmie, żeby podjąć jakieś kroki.

Będę eliminował po kolei wszystkie czołowe firmy Norwegii dziesięć najlepiej zarabiających i prosperujących firm Norwegii to:

1. Yara International

2. ExxanMobile Norge

3. Telenor

4. Norste Hydro

5. Norge Gruppen

6. Storebrand

7. Reitangruppren

8. Aker

oraz oczywiście nasza firma FORUS i firma Statoie, którą już wykończyłem i zniszczyłem. Opinia publiczna jest bezwzględna i nie pozwoli na to, żeby jakaś firma dokonywała tak okropnych przekrętów finansowych.

Parę godzin po śmierci prezesa oraz opublikowaniu w mediach i internecie przekrętów finansowych w końcu zwołali zebranie prezesów w naszej firmie.

- Witam wszystkich prezesów, przepraszam za to pilne i nagłe zebranie - zaczął Dyrektor generalny - jak już pewnie wiecie prezes naszego czołowego kontrahenta zginął i wraz z jego śmiercią do sieci i mediów dostały się materiały obciążające tę firmę i to jakich przekrętów si dopuściła, przez co musimy zdecydować, co robimy w takiej chwili.

- Najlepiej byłoby zerwać z nimi umowę, żeby pokazać, że nie tolerujemy takich przekrętów. - Powiedziałem ze spokojem i opanowaniem, wiedząc jak potoczy się to spotkanie, nie ważne co powiedzą inni.

- Jeśli zerwiemy z nim umowę stracimy stałego i głównego klienta plus media zaczną nabierać podejrzeń, że jeśli się od nich odcinamy to mamy coś do ukrycia. - Powiedział prezes od wizerunku.

Spodziewałem się takiej odpowiedzi i byłem na to gotowy.

- Chciałbym tylko przypomnieć, że przy ostatniej sprawie z morderstwami ogłosiliśmy w mediach, że wynajmujemy detektywów co oznacza, że musimy być czyści i nie mamy nic do ukrycia. To prawda, że stracimy czołowego klienta, ale w Norwegii jest mnóstwo firm z, którymi możemy rozpocząć nową współpracę.

- Tak to prawda już na tą chwilę współpracujemy z pięcioma największymi firmami w Norwegii więc jedna firma nie powinna nam robić różnicy nawet jeśli to był nasz stały klient. Zerwiemy z nim współpracę i popatrzymy jak rozwija się akcja. W między czasie, żeby nie tracić czasu poszukamy nowej firmy z którą możemy współpracować.

Koniec spotkania proszę się rozejść. - Powiedział Dyrektor Generalny.

Tak jak planowałem zerwaliśmy z nią współpracę niestety nie ze wszystkimi pójdzie tak łatwo w końcu nie będziemy mogli zrywać umowy ze wszystkimi i prędzej czy później, każdy by się zorientował, że to sabotaże. Jedynym problemem są teraz detektywi hahah. W końcu coś zaczęło się dziać. Nie mogę uwierzyć że wcześniej zwykła praca w fabryce mi wystarczała to było przecież takie nudne, a teraz mogę w końcu się zabawić i pokazać wszystkim kto tu tak na prawdę rządzi, a dzięki Bogowi śmierci mogę do woli zabijać i nigdy nie dowiedzą się kto stoi za tymi morderstwami. Oczyszczę ten świat i stworzę nowy lepszy kraj.

Krocząca ŚmierćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz