Z perspektywy detektywów
17 Kwietnia godzina 14:30
- Zrobiliśmy to co wy chcieliście a od dziś zrobimy to moimi metodami. - Powiedziałem siadając przy stole.
- Więc, na czym polega Twój plan? - Zapytał Liam podając mi szklankę wody.
- 20 Kwietnia w ciągu dnia zamontujemy kamery w firmie FORUS a dokładniej zrobicie to wy.
- Jeśli montujemy kamery w firmie to zamierzasz zabrać kamery z domu Prezesa?
- Nie, oczywiście że nie, to by się mijało z celem.
- Czemu i tak nic nie robi w domu i nie wszystko obserwujemy.
- To prawda ale Prezes wie, że kamery są i że nie może nic zrobić ani wykonać żadnego ruchu. Po zamontowaniu kamer w firmie poczuje, że nie ma już żadnego wyjścia i popełni błąd który da nam dowody że jest winny. Na dodatek, żeby nie miał wolnej ręki będziemy go śledzić po za domem i firmą. Dzięki temu Prezes nie będzie miał tyle swobody i na pewno popełni gdzieś błąd. W końcu nie ma zbrodni doskonałej a on nie może wszystkiego przewidzieć.
- Już teraz musimy zacząć wszystko przygotowywać żeby być gotowym na 20 Kwietnia. Mam plan, żeby udawać firmę elektryczną lub naprawczą, żeby bez problemu wejść do firmy i pod pretekstem napraw i sprawdzania elektryczności zamontować kamery. Przez to, że będziecie przebrani to ani pracownicy ani ochrona nie zwrócą na was uwagi. Dlatego też idziecie wy Prezes widział Thomasa tylko raz ale z kolei Liama nie widział i nie zna, dlatego idzie wasza dwójka. Dzięki temu nie będzie o niczym wiedział. Mam rozpisane rozłożenie kamer i korytarzy więc będę was prowadził gdzie najlepiej zamontować kamery.
- To dobry plan i może się udać.
- Musimy zatem wynająć samochód i ciuchy. Dlatego Liam pojedziesz wynająć samochód z kolei Thomas pojedziesz wynająć stroje ja w tym czasie przygotuję rozpiskę kamer i inne niezbędne rzeczy.
„A więc taki mają plan, ciekawe jak na to zareaguje Prezes haha. Powinien to przewidzieć i jakoś zareagować." - Pomyślał Bóg śmierci po czym odszedł i wrócił do firmy , żeby przekazać wiadomość Prezesowi.
CZYTASZ
Krocząca Śmierć
Misterio / SuspensoFabryka pełna zamordowanych pracowników a po zabójcy ani śladu. Czy detektywi odnajdą zabójcę i jego motyw? Co ukrywa firma FORUS? Jak z całą sprawą jest związany nowy Prezes firmy? Tego wszystkiego dowiecie się czytając opowiadanie.