Új facebook ismerős

252 9 0
                                    

Épp hogy sikerül felöltöznünk mikor Anne kopogás nélkül jön be a szobámba.
-Úr Isten Alice, képz... Ömm, Szia Ashton- szegény lány nem nagyon tudja eldönteni, hogy éppen mi történik.
-Szia Anne. Khm én most azt hiszem jobb lesz ha megyek. Sziasztok- siet ki Ashton a szobából.

-Ez mégis mi a franc volt?- támad le egyből a barátnőm.
-Nos az történt, hogy miután ti elmentetek a randira Ash elhívott engem sétálni. Először amúgy nem is akartam menni. Végül elmentünk a parkba, beszélgettünk és tök jól éreztem magam. Aztán egy kissrác véletlenül fejbe vágta egy frizbivel aminek a vége az lett, hogy csókolóztunk. Hazajöttünk, megcsókolt és végül pedig lefeküdtünk.
-Huh ez.. Oké, és most mi lesz?
-Hát azt nem tudom. Nem szeretném ezt az egészet ami köztünk van tönkretenni de tudom, hogy ez így nem mehet tovább. Közben meg annyira bejön. Azt hiszem kezdek szerelmes lenni. Ashton maga a tökély. Nem csak a külseje tökéletes hanem a belsője is. Figyelmes, törődő, kedves, megértő és annyira imádja a húgát. Olyan édes. Annyira rossz ez a helyzet. Istenem de jó lenne szabadon vele lenni
-Tudom szívem, sajnálom
-Na de most nem én vagyok a lényeg. Mesélj mi volt a randin.
-Hát előszőr elvitt a vidámparkba. Felültünk minden hülyeségre, ettünk vattacukrot, nevettünk egy csomót, és amikor az óriás kereken voltunk megcsókolt s megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője. Természetesen igent mondtam. Utána pedig piknikeztünk és együtt megnéztük a naplementét.
-Nagyon édes egy pasi. Szívből örülök nektek.
-Mondta Ashton, hogy féltesók?
-Igen. Még a parkolóban rákérdeztem, hogy honnan ismeri Lukeot-kuncogok. Lassan elköszönünk egymástól, majd lefekszem aludni.

Reggel megint a kávézóban kezdünk.
-Elnézést- teszi fel a kezét az egyik vendég.
-Jó napot. Mit hozhatok?
-Jó napot. Egy cappuccinot szeretnék.
-Rendben, máris hozom- miután kivittem neki a rendelését Annevel elindulunk az egyetemre.

-Akkor órák után megyünk anyához, okés?
-Igen, persze- mondja Anne. Jó lesz végre megint találkozni anyával.
Pszichológián sikeresen megírtuk a ZH-t.

-Én még elmegyek a mosdóba, menj csak előre- mondom barátnőmnek az utolsó óra előtt. Természetesen sikerül elkésnem matekról így nagyon szedem a lábaim, hogy minél előbb ott legyek.

-Elnézést a késésért- mondom lihegve Ashtonnak amikor sikeresen beérek a terembe.
-Semmi baj- mosolyog rám.

Előpakolom gyorsan a cuccaim s elkezdek jegyzetelni. Ash szinte végig nekem magyarázott, szemei fogvatartották az enyémeket.
-Ha nincs kérdés akkor mehettek. Jó hétvégét mindenkinek- mondja Ashton az óra végén.

-Te már összepakoltál hétvégére?
-Igen, még gyorsan este- válaszolok- mehetünk?
-Igen- megy előre Anne. Mielőtt kilépek a teremből odalépek Ashtonhoz.

-Mi a terved hétvégére?- kérdezi gyermekded hangon.
-Meglátogatom anyát. Rég találkoztam vele. Neked?
-Elvisszük moziba Luke meg én Laurent. Megnézzük a Jégvarázs 2. részét. Imádja azt a mesét- kuncog. Olyan szeretettel beszél a húgáról- Mikor jöttök haza?
-Vasárnap ebéd után terveztük. Ami tegnap történt...
-Ne, kérlek ne-vág egyből a szavamba- Nem akarom hallani megint, hogy hiba volt. Ha úgy gondolod akkor inkább ne mondd ki hangosan.
-Azt akartam mondani, hogy csodás volt és nagyon jól éreztem magam.
-Tényleg?- kérdezi meglepetten.
-Igen. Tudom, hogy nem lenne szabad ezt csinálnunk de akkor is fantasztikus volt.
-Megcsókolhatlak?- kérdezi hirtelen a semmiből. Csak bólintok egyet. Közelebb lép, megfogja a derekam s az ajkaimra tapad. Kezeim megtalálják helyüket a hajában. Vele minden csók olyan mintha az első lenne. A pillangók a hasamban életre keltek ismételten. Kezdek teljesen beleszeretni Ashtonba. Nyelve lassú s forró táncot jár az enyémmel. Nem tart sokáig tekintettel arra, hogy bárki megláthat minket.
-Érezd jól magad hétvégén- nyom még egy utolsó halvány puszit a számra.
-Köszönöm. Ti is és puszilom Laurent.- miután elköszönünk egymástól Ashtonnal Annevel gyorsan hazaugrunk a cuccunkért majd anyuhoz.

Éppen a vonaton ülünk amikor a telefonom jelez, hogy valaki ismerősnek jelölt facebookon. Az a valaki név szerint Ashton Irwin volt. Mosolyogva jelölöm vissza majd megnézem a képeit amiket kirakott.

-Szia drága anyukám- ölelem meg szorosan mikor végre odaérünk.
-Szia kicsim. Jól utaztatok?
-Igen. Minden rendben volt.
-Szia Anne- öleli meg anyukám a barátnőm.
-Szia. Hmm isteni illat van.
-Gyertek be drágáim. Most lett kész a kaja- vacsora közben nagyon sokat beszélgettünk hárman. Olyan jó volt megint így együtt lenni. Vacsi után megágyaztunk s elmentünk lefeküdni. Hosszú volt a nap.

Reggel isteni illatokra ébredek. Gyorsan összekészülök s lemegyek a konyhába anyához.
-Jó reggelt anya- adok egy puszit az arcára.
-Jó reggelt kincsem. Ülj le, kész a kaja- végszóra betoppan az álmos barátnőm is aki mellettem foglal helyet.

Délután éppen filmet nézünk amikor jön egy üzenetem. Ashton küldött egy képet amin Laurennel van. Annyira édesek.

Az volt a baj ezzel a hétvégével, hogy nagyon gyorsan eltelt. Épp az ajtó előtt állunk s anyától búcsúzunk.
-Vigyázzatok magatokra. Szeretlek kicsim. Ha hazaértetek mindenképp hívj fel.
-Rendben anya. Szeretlek- lassan elindulunk hazafelé. Otthon kipakolunk majd nekiállok tanulni. Miután mindennel megvagyok gyorsan lefürdök s elteszem magam holnapra.

-Jó reggelt mindenkinek- köszön Ash mikor belép a terembe. Rámosolygok majd a füzetnek szentelem a figyelmem. Mostanában egész jól megy a matek. Hosszú idő után azt tudom mondani, hogy értem amit magyaráz.

-Ráérsz egy kicsit?- kérdezi Ash óra után.
-Persze- mosolygok rá majd intek Annenak, hogy mindjárt megyek...

|221126|

Want You Back  [Ashton Irwin]/befejezett/Where stories live. Discover now