Cicás kulcstartó

138 7 3
                                    

-ALICE- hallom meg Ash ordítását a szobából.
-Mi van?- kérdezem mikor bemegyek hozzá, hogy ne kelljen kiabálni.
-Segítesz megkötni a nyakkendőmet?- épp a tárgyalásra készülünk.

Múlt héten voltunk az orvosnál, hogy kiszedjék Ashtonnak a varratokat. És ahogy ígérte is utána egész nap az ágyban voltunk... meg a konyhában, fürdőben, nappaliban, gardróbban és a teraszon. Természetesen másnap délig aludtunk.

-Tessék. Nagyon csinos vagy- dícsérem meg miután kész vagyok.
-Te meg gyönyörű- nyom egy csókot az ajkaimra- Mehetünk?
-Khm igen. Essünk túl rajta-indulok meg az ajtó felé- Anya mondta, hogy hívjam fel a tárgyalás után.
-Ezt anya is mondta- kuncog édesen.

-Szia Patrick- köszönök az ügyvédnek mikor odaérünk a bíróságra.
-Alice, Ashton, sziasztok. Mi a helyzet?
-Helló. Huh egy kicsit most izgulok de megvagyok.
-Akkor mehetünk be? Lassan kezdünk- nézi meg az óráját.
-Felőlem. Ash?- fogom meg a kezét. Bólint egyet majd elindulunk befelé.

Ahogy belépünk az ajtón a cuccainkat egy szalagra kell tenni, hogy át tudják vizsgálni majd utána átmenni egy fém kapun.

-Rendben vannak. Mehetnek- mondja a biztonsági őr.

Ashtonnal újból megfogjuk egymás kezét és felmegyünk az első emeletre a
111-es tárgyalóteremhez.  Pontban
9:00-kor hívnak be minket. Jacob már bent van a teremben mikor mi bemegyünk.  Ő és az ügyvédje velünk szemben ülnek, a bírónő középen.

-Köszöntöm az itt megjelenteket. Ashton Irwin és Jacob Peterson ügye miatt vagyunk ma itt. Jacob Petersont szándékos emberölési kísérlettel vádolják amiért autójával nekihajtott lassítás nélkül Ashton Irwinnek. Megkérem elsőként Jacob Petersont, hogy fáradjon ki és válaszoljon a kérdéseimre- mikor Jacob feláll akkor látom, hogy lábai s kezei is bilincsben vannak. Akkor ezért volt a két rendőr az ajtó előtt.

-Beismeri a bűnösségét miszerint szándékosan elgázolta Ashton Irwint?
-Igen- válaszol büszkén. A teremben mindenki lefagy egy pillanatra csak az a fasz nem. Nem gondoltam volna, hogy egyből így rávágja az igent. És mi a picsára ilyen büszke?
-És el tudná mondani, hogy pontosan mi vezérelte, hogy ezt megtegye?
-Szerettem volna felvenni a lányommal a kapcsoltatot de Ashton megaladályozta ezt. Ezért nagyon ideges lettem és így álltam bosszút.
-Maga szerint ez rendben van?
-Véleményem szerint nincs vele nagy gond.
-Nincs vele nagy gond? Uram, maga bűncselekményt követett el. Ezt tudja? Ezért minimum 5 évet is kaphat. Köszönöm, leülhet. Nincs több kérdésem- Jacob visszamegy az ügyvédje mellé s leül.

-Alice Peterson kisasszonyt szeretném megkérni, hogy fáradjon ki és válaszoljon a kérdéseimre- mondja el nekem is azt amit az előbb. Felállok majd kisétálok elé- Tényleg megakadályozta Ashton Irwin, hogy felvehesse magával a kapcsolatot az édesapja?
-Inkább mondanám azt, hogy megvédett. Jacob elkezdett utánam nyomozni és valahogy megtudta a címem. Egyik este eljött és sokadik kérésre sem távozott. Ezért Ashton kikísérte a lakásból. Jacob még születésem előtt elment és sosem keresett. Ezért nem szerettem volna felvenni vele a kapcsolatot.
-Tehát ha jól értelmezem Mr. Irwin csak akkor avatkozott bele mikor Ön is szerette volna?
-Igen.
-Rendben. Köszönöm. Most megkérek mindenkit, hogy fáradjanak ki a teremből amíg meghozom a végzést- mondja a bírónő.

Mindannyian felállunk s kimegyünk a tárgyalóterem elé.
Nagyjából tíz perc után hívnak vissza minket, hogy közölni tudja velünk a bírónő a döntését.

-Nem éreztem szükségét annak, hogy kitűzzek több tárgyalást. Mr. Peterson- fordul felé- az nem indok, hogy fel akarta venni a lányával a kapcsoltatot amibe beleavatkozott Mr. Irwin.  Ahogy látom nem ez az első esete. Mivel büntetett előéletű és még nem telt le a három év szabadlábon védekezése ezért 15 év letöltendő börtön büntetésre ítélem. A tárgyalást lezárom- csap egyet a kalapáccsal.

El sem hiszem. Nem fog többet zaklatni minket. Ashtonnal egymás felé fordulunk s mind a kettőnknek hatalmas mosolyra húzódnak az ajkaink.  Jacobot kivezetik a teremből majd mi is felállunk, hogy elhagyjuk a helyiséget. Elköszönünk az ügyvédtől s utána hazafelé indulunk.

-Hogy vagy?- kérdezi Ash mikor a kocsihoz érünk.
-Nyugodtan- húzom mosolyra a szám- örülök, hogy többet nem bánthat téged.
-Cicám...- közelebb lép s ajkait az enyémekre tapassza.

Kezeit a derekamra simítja és úgy húz magához közelebb. Karjaimat a nyaka köré fonom majd a puha tincsei közé vezetem ujjaim. Csókja íze a számban hol méz, hol áfonya. Nyelve forrón simul az enyémhez. Teljesen megszűnik a külvilág számomra. Csak Ő létezik.

-Gyere, menjünk haza baby- mondom neki kábán mikor elválunk egymástól.

Bólint egyet majd kinyitja az auto ajtaját, hogy be tudjak szállni. Igazi úriember. Hazafelé mindenkit felhívunk, hogy elmondjuk nekik a tárgyaláson történteket. Mikor anyával beszéltem szólt, hogy jövőhéten már kezdhetünk Anneval az új munkahelyen.

-Szeretnék adni neked valamit- mondja Ash mikor hazaérünk.
-És mi lenne az?- kérdezem izgatottan.
-Tessék- nyújt át egy picinyke dobozt. Kíváncsian tekintek rá majd kinyitom. Egy kulcs lapul benne rajta egy cicás kulcstartóval.
-Ez... ez a lakásod kulcsa?
-Arra gondoltam, hogy ideje lenne összeköltözni. Na? Mit szólsz?- kérdezi idegesen.
-Csodálatos ötlet- ugrok a nyakába s szorosan magamhoz ölelem. Lábaimat a dereka köré kulcsolom- De mi lesz Anneval és a lakással?
-Valószínűleg Luke és Anne között is ugyanez zajlik le éppen.
-Szóval ti összebeszéltetek.
-Még szép- kuncog- Akkor hétvégén költözés?
-Igen!- válaszolok neki fülig érő szájjal- Most megyek és felhívom Annet.
-Jól van kicsim- nyom egy puszit a homlokomra. Bemegyek a nappaliba s leülök a kanapéra. Anne a második csörgés után fel is veszi a telefont.

-Jézuska Alice, sziaaaa- köszön vidáman.
-Szia Anne. Hétvégén mit csinálsz?- kérdezem sejtelmesen.
-Nos, költözöm.
-Komolyan? Képzeld én is- sikítunk szinte egyszerre- Annyira boldog vagyok. Még cicás kulcstartót is kaptam.
-Én hercegnőset. Rohadt aranyos.
-Nagyon édesek a fiúk. Együtt találtak ki ezt az egészet.
-Igen. És még a kulcsokat is együtt másoltatták. Sőt a kulcstartókat is közösen vették.
-Meghalok tőlük. Azért furcsa lesz, hogy nem együtt fogunk élni.
-Basszus, igen- szomorodik el egy kicsit Anne. Meg persze én is.
-Na de szomorkodásnak nincs helye. Attól még egy csomót találkozni fogunk. Meg majd csinálunk pizsi partikat- nevetek fel.
-Jól hangzik. Arc pakolás meg ilyenek- nevet Anne is- Most viszont leteszem mert itt az ideje megünnepelni, hogy összeköltözünk. Puszillak titeket.
-Puszi. Aztán védekezzetek.
-Bolond- nevet majd leteszi.

Elindulok megkeresni Ashtont, kit a fürdőben találok meg. Észrevétlenül meztelenre vetkőzöm s beállok mellé a zuhanyfülkébe. Háttal áll nekem s ezt kihasználva át is ölelem. Ahogy hozzáérek egy hatalmasat ugrik.
-A frászt hoztad rám.
-Sajnálom Baby. Kiengesztelhetlek valamivel?- kérdezem s elé állok.

Meg se várom a választ csak térdre hullok előtte s felnézve rá kezdem el kényeztetni. Pontosan úgy ahogy Ő azt szereti...

|230415|

Want You Back  [Ashton Irwin]/befejezett/Where stories live. Discover now