-Oké asszem minden megvan.
-A fürdőből is kihoztál mindent?- kérdezi Ash. Nemsokára mehetünk haza ezért minden cuccát összepakoltam.
-Igen. Már cask a zárójelentés kell s mehetünk végre haza.-Jó napokat. Meghoztam a zárójelentést meg a receptet. Varratszedésre egy hét múlva vissza kell jönnie. Felírtam magának egy fájdalomcsillapítót ha esetleg fájna a szíve. A koffein tartalmú ételeket és italokat kerülje egy ideig valamint az alkoholt is. Meg a csípőset.
-Rendben, köszönöm. Lehet egy kérdésem?
-Hallgatom.
-Nos, nem tudom, hogy tegyem fel a kérdést...
-A magánélettel várjanak minimum a varratszedésig. Legalább addig ne érje terhelés- neveti el magát a doki.
-Rendben- mondja szomorkásan Ash. Én csak állok égő arccal a doki mellet és úgy érzem, hogy mindjárt elnyel a föld szégyenemben.
-Akkor egy hét múlva találkozunk. Vigyázzanak magukra.
-Köszönünk mindent- mondom a dokinak- Hálás vagyok, hogy megmentette.
-Hiszen ez a munkám- végül elköszönünk egymástól s a parkoló felé vesszük az irányt.-Szasztok- köszön Luke. Tegnap mikor bent volt látogatóban megbeszéltük, hogy ma Ő fog hazavinni minket.
-Szia- köszönünk szinte egyszerre Ashtonnal.
-Mi a helyzet?
-Ashton most kérdezte meg a dokit, hogy mikor szexelhetünk.
-Azt én is megkérdeztem volna- vonja meg a vállát Luke.
-Na látod.
-Látszik, hogy testvérek vagytok- erre mind a ketten hangosan elkezdenek nevetni majd lepacsiznak egymással.
-Nem vagytok normálisak- kuncogok végül én is.-Nah minden megvan? Indulhatunk?- kérdezi Luke.
-Igen. Jó lesz végre otthon lenni. Nem kell többet a kényelmetlen kórházi ágyban aludnom.
-Édesem- simogatom meg az arcát.-Feljössz- kérdezi Ash mikor megérkezünk.
-Majd máskor. Rátok fér a pihenés. És Anne is vár otthon.
-Köszi, hogy elhoztál minket- köszöni meg Ash.
-Ugyan- legyint egyet.
-Puszilom Annet- mondom neki.
-Átadom- elköszönünk egymástól majd kiszállva az autóból felmegyünk a lakásba.-Ahh végre itthon- mondja boldogan Ash mikor belép az ajtón.
-Szerintem Sushi is örül, hogy végre itthon vagy- kuncogok. Ahogy meghallotta Ash hangját már ott is termett a lábánál.
-Én vagyok a kedvence. Ez vitathatatlan.
-Inkább menj fürdeni aztán aludhatsz is.
-És kaját nem kapok?- biggyeszti le ajkait mint egy kisgyerek.
-Jó akkor fürdés, evés aztán alvás.
-Igenis anyuci.
-Ohh jézusom, úgy látom maradandó károsodás lett az agyrázkódástól- Ash csak kacsint egyet majd nevetve a fürdőbe vonul Sushival a nyomában.Amíg Ő fürdik addig én csinálok neki melegszendvicset vacsorára.
-Hmm micsoda finom illatok vannak itt- jön ki a fürdőből Sushival az ölében.
-Jó étvágyat baby- teszem le elé az ételt- mit kérsz inni?
-Narancslé jó lesz. Köszönöm- előveszem a hűtőből az innivalót majd egy poharat levéve a polcról öntök neki.
-Amíg megeszed addig én is gyorsan lefürdök- nyomok egy puszit az arcára.Az ajtóban hagyott táskát magammal viszem, hogy kipakoljak belőle. A ruhákat berakom a mosógépbe, hogy majd ki tudjam mosni őket. Persze nem ma mert mindjárt összeesek olyan fáradt vagyok. Gyorsan letusolok, felveszem a pizsimet majd visszamegyek Ashtonhoz.
-Meg is etted?
-Siettem nagyon. Szeretnék már lepihenni.
-Nyugodtan menj be a szobába. Elmosogatok és én is megyek.
-Az ráér később is- lép mögém s karolja át a derekam.Megfordulok az ölelésében s lágyan az ajkaira tapadok. Nyelve engedélyért esdekel amit egyből meg is adok neki. Percekig így állunk a konyhában. Egymás karjaiban, csókolózva. Viszont levegőhiány miatt kénytelenek vagyunk elválni egymástól.
-Annyira kívánlak Alice- s szája már a nyakamon szór szét nedves csókokat.
-Ashton... ahh...- nyögök fel amikor nyengéden megszív egy pontot- most nem lehet. A doki is megmondta, hogy legalább egy hétig várjunk vele. Gyere aludjunk egyet- fogom meg a kezét s a hálóba húzom.
-Csak szólok, hogy mihelyst hazajövünk a varratszedésről elkaplak legalább öt körre.
-Jézusom Ashton. Aznap csak szexelni fogunk?
-Eltaláltad. Na jó, tényleg aludjunk. Alig bírom nyitva tartani a szemeimet.
-Mennyi az idő amúgy?
-Délelőtt tíz.
-Este nem fogunk tudni aludni.
-Nem baj akkor majd szexelünk.
-Menthetetlen vagy- forgatom meg szórakozottan a szemeimet.
-Tudom- nevet mint egy gyerek- Jó éjszakát cicám.
-Jó éjszakát Ash- puszilom meg s már alszunk is.Álmaimat a kurva csengő zavarja meg. Telefonomat kezembe véve nézem meg az időt ami 12:38-at mutat. Ashton felé fordulok, hogy megbizonyosodjak Ő felkelt-e. Csak átfordul a másik oldalára s alszik tovább. Kikelve az ágyból megyek az ajtóhoz, hogy ki tudjam nyitni.
-Jó napot. Ashton Irwinnek hoztam levelet. Jó helyen járok?
-Jó napot. Igen. A barátnője vagyok, én is átvehetem?
-Igen, persze.
-Alá kell írnom valamit?
-Itt a lap alján- tartja felém, hogy alá tudjam írni- Alice Peterson?- nézi az aláírásom.
-Igen. Miért?
-Magának is van levele. Innen pont arra mentem volna de ha már itt van akkor odaadom. Itt írja alá és meg is vagyunk- aláírom majd elveszem a felém tartott leveleket- Viszlát.
-Köszönöm, viszlát- csukom be az ajtót.A nappaliba megyek s leülve a kanapéra kibontom a levelet. Beidéztek tárgyalásra ami két hét múlva lesz. Valószínűleg Ashtonnak is ez áll benne. Lerakom a papírokat az asztalra majd a konyhába megyek, hogy igyak egy kávét.
-Szia- hallom meg a hátam mögül a kedvenc hangom.
-Jó reggelt baby- nyomok egy puszit az ajkaira- Miért nem alszol még?
-Mert nem voltál mellettem- biggyeszti le ajkait. Egész nap ezt csinálta.
-Kisbaba...
-Visszajössz velem az ágyba?
-Persze. Egyébként jött egy leveled. Ott van a nappaliban- egyből érte megy s kibontva azt már olvassa is.
-Két hét múlva tárgyalás.
-Tudom. Én is kaptam. Bár azt nem tudom, hogy miért. Vagyis tudom mert leírták csak semmi értelme.
-Azért lettél tanúnak beidézve mert Te vagy bejegyezve nekem baleset esetén értesítendőnek? Ez komoly?
-Ezt mondom, nem értem. Mindegy amúgy is mentem volna. Így legalább fel is szólalhatok. Na menjünk vissza a hálóba és nézzünk valamit- indulok el a szoba felé.
-Folytatjuk a sorozatot?
-Persze- kortyolok bele a kávéba.Leülök mellé s hátamat az ágytámlának döntöm. Ash elindítja a sorozat következő részét majd fejét az ölembe hajtva fekszik le. Ujjaimat a hajába fűzöm és masszírozni kezdem a fejbőrét.
Nagyjából fél órája nézhetjük a filmet mikor meghallom Ash édes horkolását. Mosolyogva végigsimítok az arcán mitől álmában halvány mosolyra húzódnak az ajkai. Leállítom a filmet, hogy ne zavarja a zaj.
Míg Ashton alszik addig Jacobon és a közelgő tárgyaláson gondolkozom. Számtalan kérdés fogalmazódik meg bennem amikre valószínüleg sose fogok választ kapni. Miért csinálta ezt Jacob? Mire volt ez jó? Vajon megkapja a méltó büntetését? Hogy tudta ezt megtenni?
Remélem, hogy ez az egy tárgyalás lesz és utána örökre vége. Többet nem szeretném látni és hallani se akarok róla...
|230410|
YOU ARE READING
Want You Back [Ashton Irwin]/befejezett/
Fanfiction-Te most hülyének nézel? Tegnap előtt együtt voltunk. Miért teszel úgy mintha nem ismernél? -Tulajdonképpen tényleg nem ismerlek. A nevedet is csak ma tudtam meg, és ráadásul a vezetéknevedet még mindig nem tudom. Ami pedig azt a bizonyos estét ille...