Nem veszíthetem el

145 6 1
                                    

Alice szemszöge:

   |18+|

A mai nappal elkezdődött az egyetemen is a nyári szünet. Jacob már hónapok óta nem jelentkezett, hála istennek. Luke és Anne között is minden a legnagyobb rendben. Sőt, már holnap utaznak is kettesben tíz napra Olaszországba.

-Melyik legyen?- kérdezi Ashton két inget felmutatva. Neki még vissza kell mennie az egyetemre egy tanévzáró koccintásra. Amíg Ő ott lesz addig én főzök valami kaját.
-A fehér. Abban nagyon szexi vagy- kacsintok rá. Mosolyra húzódnak ajkai s nyom egy puszit a homlokomra.

Leteszi az inget az ágyra majd a másikkal visszasétál a gardróbjába, ahol egyébként már nekem is vannak ruháim, s visszarakja a helyéra. Mostanában egyre többet vagyunk Anneval a fiúknál mint otthon. Lehet lassan fel kéne mondani a szerződést.

-Vársz valakit?- kérdezem mikor megszólal a csengő. Ash csak titokzatos mosolyra húzza ajkait majd egy „maradj itt" után itt hagy és az ajtóhoz megy. Csak ülök az ágyon értetlenül de teszem amire kért. Itt maradok a hálóban. Pár perccel később egy kisebb dobozzal tér vissza.

-Emlékszel mikor azt mondtad, hogy ideje új szintre emelni a kapcsolatunkat?- csak bólintok egyet de még mindig nem értek
semmit- Szerintem is itt az ideje. Ő itt Sushi- felemeli a doboz tetejét amiből egy kis cica emeli ki a fejét. A meglepettségtől szóhoz se tudok jutni. A cicus akkora lehet mint a tenyerem és koromfekete.

-Megfoghatom?- nyújtom a cica felé a kezeimet.
-Persze- Ash kiveszi a dobozból Sushit és a kezembe teszi.
-Jézuska, de aranyos. Szerelmes vagyok.
-Naaa, féltékeny leszek- biggyeszti le ajkait Ashton. Erre csak felnevetek. Leteszem Sushit az ágyra s közelebb sétálva a szerelmemhez lágyan az ajkaira tapadok.

Nyelvünk forró táncot jár egymással. Kezeit levezeti a fenekemre amibe bele is markol. Tettére belenyögök a csókunkba. Kezeimet a mellkasára teszem s óvatosan eltolom magamtól.

-Ha ezt most nem hagyjuk abba akkor nem fogunk tudni leállni és elkésel.
-Nem érdekel- s újra ajkaimra tapad. Leveszi a felsőmet majd utána a nadrágomat is lerángatja rólam. Lassan elkezd hátrafelé tolni. Mikor a lábaim az ágy szélébe ütközik hirtelen elveszítem az egyensúlyomat és ráesek.
-Uramatyám, a macska- kiáltok fel.
-Ott van a másik oldalon- nevet Ash- inkább kiviszem a nappaliba- megfogja a cicát, hogy kivigye.

Míg Ő kiviszi Sushit addig én az ágy közepére fekszem. Ash pillanatok alatt vissza is tér.

-Jó gyors voltál.
-A barátnőm épp egy szál bugyiban és melltartóban fekszik az ágyon miközben rám vár. Jó, hogy siettem- leveszi a saját ruháit is aztán fölém mászik. Egyből a nyakamra tapassza ajkait. Finom csókokkal lepi el. Először lágyan majd egyre vadabbul kezdi el szívni a bőrömet.

-Ahhh... Istenem Ashton- nyögök fel tettére s körmeimet a hátába mélyesztem. Szájával egyre lentebb halad a testemen. Mindenhol apró szívásokat s csókokat ejt.
-Erre most nem lesz szükség- mondja s leveszi a melltartómat. Elsőként a jobb aztán a ball mellbimbómat veszi kényeztetés alá. Miután elég keménynek ítéli meg a gombocskáimat tovább halad.
-És ez sem kell- utal a bugyimra. Miután lehúzta rólam az is a melltartóm mellett köt ki a földön. Újra felmászik az arcomhoz s egy forró csókban részesít újra meg újra.

-Sajnálom Baby de nem tudok tovább várni. Érezni akarlak.
-Ahogy én is. Gyerünk Ashton, dugj meg.
-Kérésed számomra parancs, Hercegnő- felgörgeti magára az óvszert aztán lassan elkezd előre nyomulni. Pillanatok alatt vált hihetetlen tempóra. Az egész szoba a lihegésünktől és a nyögéseinktől hangos. Kezeit a csuklómnál fogva a fejem fölé szegezi. Hevesen az ajakaimra tapad. Szinte tépi őket.

Jó pár lökés után majdnem egyszerre érjük el az orgazmusnak nevezett gyönyört. Ashton elengedi magát s rámfekszik.

Miután normálisan tudjuk már venni a levegőt együtt a fürdőbe vonulunk, hogy lezuhanyozzunk.

-Csak fél óra késésben vagyok- állapítja meg Ash ahogy az órájára pillant.
-Az még egész jó- nevetem el magam.
-Szerintem Dan sincs még ott. Ő mindig késik- kuncog- Jó szerintem minden megvan. Sietek haza. Szerintem hét körül itthon vagyok.
-Szeretlek- bólintok majd adok neki egy puszit.
-Én is téged- miután kilép az ajtón a nappaliba megyek.
Sushi épp az igazak álmát alussza a kanapén.

Felöltözök s én is útnak indulok a plázába. Veszek Sushinak dolgokat meg ha már ott vagyok a könyves boltba is benézek. Meg persze veszek valami kajának valót.

Odaérve egyből a kisállat boltba veszem az irányt. Itt tényleg minden is megtalálható. És természetesen minden egy vagyonba kerül. Nagyjából fél óra vásárolgatás után mindent beszereztem ami kell. Vettem macskaeledelt, kiságyat, játékot meg egy fésűt. A kisállat bolt után elmentem venni alapanyagot a vacsihoz s végül a könyves boltban zártam a vásárló túrámat. Beszereztem egy új könyvet is úgyhogy sikeresnek könyvelem el ezt a vásárlást.

Hazaérve egyből a cicusomhoz megyek, hogy megmutassam miket is vettem ma neki. Az ágy nagyon bejött neki mert egyből belefeküdt és folytatta az alvást. Elpakoltam a macskaeledelt meg a többi cuccát és nekiláttam a főzéshez.

Úgy döntöttem, hogy sushit csinálok. Úgyis az Ashton kedvence. Mint legutóbb most is az én lazacomat megfőzöm. Nincs az az isten, hogy én azt főzés nélkül megegyem. A kész sushikat tányérra helyezem s a konyha pultra teszem.

Már nyolc óra és Ashton még sehol. Nem zavar, hogy szórakozni van csak kicsit aggódom. Kiveszem a zsebemből a telefont s Ashtont tárcsázom de hiába. Nem veszi fel. Megpróbálom megint de ugyan az. És még a munkatársait se tudom felhívni. Elég érdekes lenne. Remélem nincs baj. Már vagy fél órája próbálom elérne de sikertelenül. Lukeot nem szeretném megijeszteni és amúgy se sokat tudna onnan tenni.

Újabb idegőrlő fél óra után megszólal a telefonom. De nem az hív akit vártam. Ismeretlen szám.

-Igen, tessék?
-Jó estét. Ön Alice Peterson?
-Igen. Miben segíthetek?- kérdezem értetlenül.
-A párja miatt telefonálok a kórházból.
-Történt valami?
-Nos, Mr. Irwint fél órája szállították be a mentősök. Súlyosan megsérült egy balesetben. Túl van egy életmentő műtéten. Most az intenzíven van. Kritikus az állapota.
-Jézusom- a hallottak alapján egyből sírni kezdek. Nem veszíthetem el. Ő az életem.
-Ide tudna jönni?
-Igen, azonnal indulok- szólalok meg nehezen- köszönöm, hogy hívott- leteszem a telefonom majd a cuccaimat felkapva rohanok a kórházba.

Egész úton az jár a fejemben, hogy nem hagyhat itt. Meghalnék nélküle. Sürgősen fel kell hívnom az anyukáját...

|230325|

Want You Back  [Ashton Irwin]/befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang