Lila foltocskák

191 6 0
                                    

                           |18+|
Reggel apró puszikra kelek amiket a derekamra kapok. Egyik kezemmel megsimítom a haját míg az ajkaimra apró mosoly szökik.

-Jó reggelt baby- mászik fel hozzám Ash. Arcom telehinti lágy pillepuszikkal.
-Hmm... jó reggelt- Ash visszamászik a hasamhoz s ráfekszik. Óvatosan simogatja a lila foltocskáimat miközben egy frusztrált sóhaj hagyja el az ajkait.

-Annyira sajnálom, hogy miattam ezek a szarok rajtad vannak- szólal meg egy kis idő után- sose bocsátom meg magamnak, hogy ezt tettem veled.
-Ashton....
-Nem is értem Te, hogy tudtál nekem megbocsátani.
-Szeretlek. Ez nem elég indok rá? Igen, megtörtént de megbocsátottam, úgyhogy Te is tedd ezt.
-De én nem tudok magamnak- néz fel rám- és ha örökre itt maradnak? Vagy ha belül történt valami? Jó, indulunk az orvoshoz.
-Ashton- nevetem el magam- pár nap és semmi se fog látszódni. A csuklómon már nem is látszik. Úgyho....
-Miért, ott is volt?- vág a szavamba- jézusom, egy szörnyeteg vagyok.
-Dehogy vagy szörnyeteg. A világ legrendesebb sráca vagy. Csak egy kicsit piros volt de semmi komoly. Engedjük el ezt a témát, rendben?
-Mivel érdemeltelek ki téged?
-Hát azt nem tudom de most gyere és adj egy csókot- és ő jön, hogy adjon egy forró s szenvedélyes csókot.

Ajkai az enyémekről áttér a nyakamra, hogy megjelöljön.
-Ahh...Ashton
-Hmmm? Mit szeretnél?- néz rám a kaján vigyorával együtt. Elveszek azokban a csodákban és hirtelen megszólalni se tudok.

-Téged- suttogom neki. Mintha csak erre várt volna egész életében. Újra az ajkaimra tapad. Ez a csók most inkább a szenvedélyről szól. Egyik keze a pólóm alá siklik, hogy a csupasz mellemre tapaszthassa. Két ujjával a mellbimbómat kezdi el morzsolgatni amitől a csókunkba nyögök. Miután a kis rózsaszín gombocska kellőképp megkeményedett áttér a másikra. Egy kis idő múlva elválnak ajkai az enyémtől s besegít a kezének. Száját a mellemre tapasztja. Nyelvével körbenyalja a mellbimbómat majd finoman a fogai közé veszi s meg is szívja óvatosan. Szájával is áttér a másik mellemre, hogy ott is elvégezze ezt a tevékenységet. Kezeimmel a hajába túrok.

-Gyere szépségem, segítek levetkőzni- pillanatok alatt kerülnek le rólunk a ruhák- Annyira gyönyörű vagy. És az enyém. Csak az enyém- száját újra az enyémre ragasztja. Szenvedélyesen csókol, szinte tépi az ajkaimat. Szájával egyre lejjebb halad a testemen s csak a nőiességemnél áll meg. De mielőtt figyelmet fordítana rá előbb a csípömön lévő nyomokhoz hajol s lágy nyálas csókokat hagy rajta. Felnéz rám s szemeiben szomorúság csillan. Csak rá mosolygok majd kezemet a hajába vezetem. Bólint egyet majd végre figyelmét a nőiességemnek szenteli. Lábaimat a nyakába teszi s apró puszikat hint a belső combomra. Olyan hirtelen ér nyelvének az érintése odalent, hogy még a levegő is bennreked a tüdőmben. Nyelve körkörösen jár a csiklómon amihez társítja az egyik ujját is. Miközben érzékien kényeztet kezeit végig vezeti a hasamon egészen fel a mellemig amikben bele is markol. Felemelem a fejem a párnáról, hogy le tudjak rá pillantani s amit látok attól még pislogni is elfelejtek. Kezei a mellemen, lábaim a nyakában pihennek, feje a lábam között s közben szemeivel engem figyel. Amint meglátja, hogy őt figyelem ajkai kaján vigyorral húzódnak. Így nem fogom sokáig bírni. Fejem vissza hanyatlik a párnára.

-Ahhh.... Ashton ha...ha most te jó ég, ha most nem hagyod abba pillanatokon belül megyek el- persze Ő addig nem hagyja abba amíg a csúcsra nem érek. Az orgazmus végigszántott az egész testemen. Mindenem beleremegett.

-Úr isten Ashton- légzésem még mindig nem normalizálódott. Felmászik mellém majd egyből az ajkaimra tapad. Nyelve bejutást kér a számba amit egyből meg is adok neki.

Kezemet levezetem a férfiasságára s lassan elkezdem mozgatni. Hirtelen felindulásból a derekára ülök s lassan a férfiasságára ereszkedem. Komótosan elkezdek mozogni amit egy nyögéssel díjaz. Mikor kezdek fáradni fordít a helyzetünkön, hogy Ő hajszoljon minket a gyönyörbe.

Egy újabb orgazmus után végre rávesszük magunkat, hogy elmenjünk zuhanyozni. Fürdés után felöltözünk s a konyhába megyünk, hogy csináljak reggelit.

-Mit szólnál hozzá ha ma inkább elmennénk reggelizni?- ölel át hátulról Ash- ne aggódj, olyan helyre megyünk ahol senki nem lát minket.
-Rendben, menjünk- megfordulok az ölelésében, kezeimet a nyaka köré fonom és egy csókot nyomok az ajkaira- hozom a táskámat és mehetünk- gyorsan felvesszük a cipőnket is és már úton is vagyunk.

Miközben Ash vezet a jobb kezét a combomra teszi. Egy óra autózás után leparkolunk egy kávézó előtt.
-Régebben sokat jártam ide anyuval- szólal meg Ash miután segít kiszállni az autóból. Válaszul rámosolygok majd egy puszit nyomok az arcára. Kézen fogva sétálunk be a helyiségbe. Belépve a kávézóba a pulthoz vesszük az irányt.

-Te csak foglalj helyet egy neked szimpatikus helyen majd én rendelek magunknak.
-Biztos ne segítsek?
-Megoldom- bólintok majd elindulok egy két személyes asztalhoz. Pár perc után leül velem szemben a reggelinkkel együtt. Mind a ketten egy „jó étvágyat" után elkezdünk enni.

-Lenne kedved az egy hetes szünet alatt elutazni kettesben valahová?- szólal meg pár perc után.
-Jézusom, igen. Kettesben és szabadon? Naná.
-Örülök, hogy ezt mondtad- puszilja meg a kézfejemet.
-És hová szeretnél menni?
-Az legyen meglepetés- reggeli befejezte után még sétálunk egy kicsit a környéken majd hazafelé vesszük az irányt.

-Mielőtt haza mennénk szeretnék neked mutatni valamit.
-Rendben. És mi lenne az?
-Azt majd meglátod- mosolyog rám titokzatosan...

|230221|

Want You Back  [Ashton Irwin]/befejezett/Where stories live. Discover now