Kislányom

169 8 0
                                    

-Nálad vagy nálam?- kérdezi Ash mikor elindulunk haza felé. A hétvége csodálatos volt anyáékkal. David nagyon kedves férfi és látszik, hogy mennyire is odáig van anyuért. Ashton is nagyon jól kijött velük aminek hihetetlenül örülök.
-Ez valami szex meghívás lenne?- nézek rá „komolyan".
-Úgy értem, hogy hol aludjunk ma. De igazából szexelhetünk is- neveti el magát. Végül úgy döntünk, hogy hozzám megyünk.

-Csak arra várok, hogy vegyek egy forró zuhanyt és bebújjunk az ágyba együtt- mondom neki, ahogy beérünk a lakásba.

A szobám ajtajához érve egy cetlivel találom szemben magam. „Ma Lukenál alszom, reggel talizunk. Puszillak♡".

-Mi az?- lép mögém Ash s átkarolja a derekamat.
-Anne ma Lukenál alszik.
-Szóval, akkor miénk az egész lakás- suttogja a fülembe.
-Huh baszki, te kanos állat. Inkább menjünk fürdeni- bevonulunk a fürdőbe s miután a ruháink a szennyes tartóba kerültek beállunk a zuhany alá. Természetesen egy órába telt mire kiszabadultunk a helyiségből mert csak elkapott egy körre. Mondjuk nem nagyon ellenkeztem. Miután lefutottuk a kötelező köröket bebújunk az ágyba.
A mellkasára fekszem míg Ő a kezeit a derekam köré fonja.

-Ashton?- szólalok meg pár perc csend után.
-Igen cica?
-Miért pont matek tanár lettél? Vagyis professzor.
-Hát igazából mindig is szerettem a matekot. Aztán mikor odakerültem, hogy választani kellett egyetemet nem volt jobb ötletem.- neveti el magát- pár évet tanítottam gimiben aztán voltam továbbképzésen és most itt vagyok.
-És miért pont ezt az egyetemet választottad munkahelyednek?
-Mert tudtam, hogy Te vársz itt rám.
-Ez aranyos baby. Na de most komolyan.
-Mert elég jól ismerem ezt a helyet.
-Ezt hogy érted?- nézek fel rá.
-Nos, én is ide jártam még anno.
-Micsoda??- tátom el a számat- ezt eddig miért nem mondtad?
-Annyira elcsavartad a fejem, hogy el is felejtettem.
-Na jólvan, azt hiszem ideje aludni- kuncogok.
-Jó éjszakát cica- nyom egy puszit a fejem búbjára.
-Jó éjszakát baby- visszafekszem a mellkasára s mély álomba szenderülünk.

Reggel Ashton jóval előttem kel fel, hogy haza tudjon még menni. Gyorsan összekészülök, majd elindulok én is az egyetemre. Annet biztosan Luke hozza.

-Szia csajszi- ölelem át Annet.
-Sziaaa. Na milyen volt a hétvége?- kérdezi miközben a terem felé sétálunk.
-Nagyon jó volt. Megismertem Davidet, anyu párját. Anya is megismerte Ashton. Aztán, nos mi is volt még? Ja igen, mielőtt elindultunk anyuékhoz a konyhapultján dugott meg.
-Jézusom, Alice. Nagyon rossz vagy- neveti el magát- és milyen volt?
-Fenomenális. Annyira tudja, hogy mit hogyan kell csinálni. Egy isten ez a srác.
-Úgy örülök nektek. Nagyon jó párost alkottok.
-Most te jössz. Milyen volt a hétvége?
-Hát mi nem dugtunk Luke konyhapultján- biggyeszti le az ajkait- De a teraszon, a fürdőben, a nappaliban és a hálóban igen. Ja és az étkező asztalon is.
-Uramatyám Anne- nevetek fel- Eseménydús egy hétvégénk volt.
-Az már biztos. És tudod mi biztos még? Hogy rohadt nagy szerencsénk van a fiúkkal.
-Az nem kétség. Na gyere, menjünk be- bent leülünk az első sorba, előpakolunk s várjuk Mr. Evans professzort.

-Szasztok- lép be Ash a terem ajtaján. Végre ez az utolsó óránk. Ma valamiért sokkal nehezebben bírtam ki ezt a pár órát.
-Szia- köszönök neki mosolyogva mikor odaér elém. Pont az Ő asztala előtt ülünk.
-Óra után szeretnék veled beszélni- suttogja, hogy senki se hallja meg. Csak bólintok egyet majd az órára koncentrálok amit elkezdett.

-Azt hiszem mára ennyi elég is. Sziasztok- fejezi be Ash a tanórát. Mindenki összeszedi a cuccát s elindul kifelé.
-Kint megvárlak- mondja Anne majd Ő is elhagyja a termet a többiekkel együtt.

-Minden oké?- kérdezem miután becsukódik a barátnőm után az ajtó.
-Igen, persze- mosolyog halványan.
-Hát ez nem volt valami meggyőző.
-Nos, ami azt illeti tényleg van egy kis gáz.
-Ashton, kezdesz nagyon megijeszteni. Mondd már mi van!
-Ellepték az egész házat a rovarok meg a rágcsálók, úgyhogy mindenkinek el kell hagynia a házat amíg a rovarírtók nem végeznek. Ez minimum egy hónap. Esetleg addig lakhatok nálatok?- kérdezi ártatlanul. Bár egyáltalán nem tud ezzel most meghatni. Kurvára megijesztett.
-Te nagyon hülye. Tudod, hogy megijesztettél?! Azt hittem valami baj van.
-Miért, ez nem elég baj?
-De, igen. Nem is így értettem. Amúgy természetesen lakhatsz ott. Ezt meg se kell kérdezni.
-Köszönöm cica.
-Ugyan- legyintek egyet- viszont nekem mennem kell dolgozni. Este tali. Szeretlek- már épp rohannék, hogy nehogy elkéssek mikor megragadja a tarkómat s ajkait az enyémekre tapassza. Nyelve máris a én számban van s feltérképezi az egészet. Nem ez a csókunk mondható a leghosszabnak de annál inkább forró, tüzes és szenvedélyes.
-Hát elmentél volna egy csók nélkül?- kérdezi mikor elváltak egymástól ajkaink. Még utoljára nyom egy puszit a számra majd egy „szeretlek" után az utamra enged.

Want You Back  [Ashton Irwin]/befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora