Ok,stiu ca postez repede si fac asta pentru ca voi lipsi o perioada de timp(motiv:teze!!!!).Dupa cum ati si vazut...acest capitol are 2...DAR 2...parti.L-am structurat in 2 parti pentru ca era prea lung.Sper sa va placa si sa nu v-i para chiar asa de lung.Sau chiar asa de ciudat cum mi s-a parut si mie.
Pe la ora 12 am decis sa parasim locuinta lui Josh si sa pornim iarasi la drum,fiind bine echipati datorita doamnei Keyn care a vrut sa se asigure ca avem tot ce ne trebuie la noi.
-Ei bine,asta cred ca e tot,drum bun copii!Sa aveti grija de voi,ne striga ea din pragul usii in timp ce zambea si ne facea cu mana.
Ei bine,aici s-a terminat micul nostru popas acasa la Josh.Inca aveam intiparita in minte acea amintire,acel moment cand am simtit grija lui Josh pentru mine,aceea dimineata...frumoasa!
-La ce te tot gandesti?Ma intreaba el, care era la cativa pasi de mine si se uita cu indiferenta.
-Nimic important,in ce directie mergem acum?
-Vest, pe acolo este intrarea in toamna,in Grace-tinutul darniciei.
-Darniciei?
-Da,ceva de genul.Se zice ca este cel mai darnic tinut,si cel mai harnic.Insa cu timpul s-a schimbat,vin adesea cersetori pe acolo.Se mai zice ca pe acolo mai sunt si unele fantasme,imi explica Josh.
-Fantasme?Ce fel de fantasme?Il intreb eu confuza.
-De parca as sti,oricum,de ce esti tu asa curioasa?Zice el oprindu-se si uitanduse la mine incruntat.
-Doar asa...din interes,ii zic eu impingandu-l si mergand mai departe.
Dupa 4 ore de mers cu mici pauze,am ajuns.Era amiaza cand am trecut in Grace,iar atunci cand am facut-o...am ramas cu gura cascata.Era asa de mare,cu niste cladiri din piatra,pomi de-a lungul strazilor,tarabe peste tot,deasupra capului tau aflandu-se un fel de felinare mici de tot care se prin pe ata(ca in Japonia la festival,daca ati vazut.Daca nu,ca in Mulan=]]).Este atat de dragut!Si sunt oameni peste tot,e ca un paradis.Am inceput sa ma uit peste tot prin jur ca un copilas mic scapat de ochii parintelui,decat ca in cazul meu...eram scapata din ochii lui Josh, care se pare ca se uita dupa cineva.
Uitandu-ma pe tarabe am vazut mii de bijuterii,pietre stralucitoare si alte minunatii!Ma simteam ca in Rai,pana a aparut Josh.
-Nu mai casca ochii si vino aici!Imi striga el in ureche.
-Haha,nu cascam ochii dupa toale si bijuteri!Doar salivam dupa ele...
-Haide odata,ea nu asteapta!
-Ea?Cine e „ea"?Il intreb eu curioasa,urmandul intr-o carciuma aproape goala.
-Alice,am venit!Tipa Josh in toata carciuma,atragand atentia unui chelner.
Peste 2 minute,dintr-o incapere micuta iesi o fata destul de inalta,cu un sort legat de miljloc si curatand un pahar.Era draguta,avea o coada impletita,parul ei fiind foarte lung,cu suvite rosii printre alte suvite castanii!
-Ei,ei,uite cine a venit!Nu te-am mai vazut de mult Josh,spuse ea cu o voce subtire si cu un zambet pe buze.
-Nu incepe cu sentimentalismele Alice,am trecut pe aici ca sa stim daca totul este in regula.
-Stai linistit,nu au mai trecut Hunters pe aici de mult timp,totul e in regula.
-Bine atunci,Emily da-ti jos blana,imi zice Josh usurat.Cand mi-am dat jos blana si am lasat la iveala tot aspectul meu fizic,imbracamintea si chipul meu..acea Alice a scapat jos paharul uitandu-se la mine cu niste ochii mari.Toti chelnerii se uitau ciudat si se indepartau de mine.
-Alice,stai linistita.Alice,calmeaza-te,ii soptea Josh ei pentru a o calma si pentru a iesi din acea stare de frica in care se afla. Ea e cu mine,nu mai e Hunter.
Dupa un minut de vorbe calme, saraca Alice s-a trezit la realitate.Aleluia!Le-a zis chelnerilor sa plece,lasandu-ne singuri in carciuma.
-Josh,esti nebun!Daca o vede lumea pe...
-Emily,zic eu uitandu-ma la ea.
-...Pe Emily,or sa creada ce am crezut si eu!Tipa ea nervoasa.
-Stiu,stiu...de asta am venit la tine,ca sa o faci tu sa arate mai...de prin Grace!Am ramas muta,defapt...am ramas ambele mute.Insa pana la urma ,Josh fiind bun prieten cu Alice,am inceput „schimbarea" mea.
In domeniul frumusete puteam spune ca Alice este experta pentru ca dupa ce am terminat,nu m-am mai putut recunoaste.Parul meu,din blond devenise negru,iar hainele mele se schimbasera total.Eram imbracata asa de...normal!Cu o bluza de o culoare mai rozalie,si cu o pereche de pantaloni trei-sferturi...eram ca o fata de 18 ani!Si parerea lui Josh a fost la fel...numai ca dupa mine...a urmat schimbarea lui!
Josh pov.
Cand Emily a iesit de la „schimbare" arata cu totul altfel.Pe langa ea nici nu ma comparam.Dar Alice a insistat sa ma „schimbe" si pe mine asa ca nu am putut refuza rugamintile insistente ale ei.Eram sigur ca imi va vopsi parul,insa nu credeam ca din gri mi-l va face negru!Parca as fi fost fratele lui Emily,mai ales ca acum chiar aratam ca fratii!Iar in domeniul hainelor,au fost cat de cat schimbate!Am iesit din camera,pentru a ma vedea si Emily,iar parerea ei a fost destul ce convingatoare.
-Wow,esti incredibila.Adica uita-te ce i-ai facut,nici nu zici ca e Josh.
-Nu-i asa?Asta am si vrut,iar acum sper sa ma vizitati mai des,poate la un pahar de vin,zice ea zambind usor.
-Poate ca vom veni,dar acum trebuie sa mergem la fosta mea casa ca sa despachetam,ii spun iesind pe usa,cu Emily in urma mea.Mergeam prin multime incercand sa imi amintesc strada unde se afla casa mea.Stazile erau destul de populate si peste tot pluteau fluturase cu o trupa care avea concert.
-Josh, uite! Crezi ca vom putea merge?Ma intreaba Emily aratandu-mi unul din fluturase.
-Habar nu am,Emily.Asteapta,nici macar nu am ajuns acasa.
-Bine,bine, moracanosule!Imi zice ea strambandu-se si bosumflandu-se ca un copil mic.
Cand am ajuns acasa, am despachetat tot,uitandu-ne printre lucrurile pregatite de doamna Keyn,defapt Emily se uita in timp ce eu priveam acel fluturas pe care mi-l aratase.
Parea cam ciudat....o trupa numita Voices dadea un mic concert in oras, pe deasupra, era destul de renumita pe aici.Lumea spune ca au niste voci uluitoare,dar...in fine.... Ce imi pasa mie?
CITEȘTI
Hunters
ActionHunters,cel mai mare sediu de exterminare al pericolelor,se afla intr-o lupta pe viata si pe moarte. Emily Aceman,un Hunter tradat de propii coechipieri,se alatura lui Josh Miller,un asa-zis pericol al omenirii, fugind in tinuturi necunoscute si lup...