Capitolul 24,Em(Partea a-II-a)...

115 15 2
                                    

Hey, sper ca in acest capitol am reusit sa va lamuresc un pic. Stiu ca nu am explicat totul perfect si sper ca o sa imi iertati greselile.

Lectura placuta!(media-Cemosyus)

Imi va fi greu sa nu mai fac asta!

Josh pov.

Ma aflam afara, intr-un loc retras, asteptandu-l pe Damian. Pe Emily o lasasem in grija domnului si doamnei Greyli. Doar nu sunt nebun sa o las in grija cainelui ala(Diamond)!

-Intarzie! Zice deodata Dimitry nervos.

Ah, da... aproape ca uitasem ca lui Dimitry ii place punctualitatea. Mereu a fost cel mai manierat si mai destept dintre toti. E atotstiutor, nici Einstein nu ma pot crede, el tot e mai destept!

-O sa vina,... sa speram! Ii zic eu.

*Dupa 5 minute de asteptat*

-Gata, gata, am venit! Zice Damian de la un metru departare.

Lui Dimitry ii venea sa ii sara la gat, sa il sufoce. Ma uitam ingrijorat la cei doi, fiind sigur de un lucru: pe ei doi nu ii las in aceeasi camera la noapte!

-Bun, haide, sa incepem odata! Cu cat economisim timp, cu atat mai bine! Spun eu miscandu-ma din loc, spre o bucata masiva de stanca pozitionata orizontal pe mijlocul ierbii, pe care de obicei imi desenam simbolurile si schemele in mijlocul carora ma asezam la teleportari.

-Ooo, se pare ca domnul Regal fara suflet a devenit mai sensibil de cand señorita i-a cucerit inima! Zice Dimitry sarcastic.

Bun, daca nu te-a pus Damian la pamant O SA O FAC EU! Miselule care esti!

El doar incepe sa chicoteasca, punandu-ma la treaba. Incep sa desenez schema potrivita pentru teleportarea in Lumea de Dincolo(taramul demonilor). Imediat ce o termin Dimitry se pune in mijlocul ei.

-Poti incepe! Imi spune acesta.

-Dupa ce te intorci sa stii ca iti voi da niste ser al adevarului ca sa fiu sigur ca vei dezvalui TOT ce ai aflat de la tatal tau! Ii zic eu pe un ton aspru.

-Nu e nevoie! Imi zice Dimitry zambind misel. La acest gest, fratele lui ii aplica acelasi tratament: zambetul misel!

-Doar incepe odata, Regalule! Imi spune Damian.

Cat urasc sa mi se spuna asa. Adica, oameni buni, nu am fost botezat degeaba, sa stiti!! Rostesc niste cuvinte complicate in limba staveche din Never si un portal negru il inconjoara pe Dimitry, teleportandu-l in Lumea de Dincolo.Dupa aceasta o liniste apasatoare se lasa in luminisul unde am continuat sa il astept pe Damian pana ce se va intoarce, in timp ce Dimitry s-a dus sa "imprumute" niste documnente de la Clan.

Damian pov.

Incapatanatul de Josh... nici nu stie in ce se baga! Nici macar nu o sa il ajute prea mult cartea demonilor. Chiar si asa, e prea slab ca sa invinga un demon! *ranjeste* Dar ce sa nu fac eu pentru un prieten...

Aterizand usor in Lumea de Dincolo, m-am uitat prin imprejurimi.

Nu s-a schimbat prea mult! , imi spun eu luand-o din loc spre resedinta tatei. Cu siguranta Lucifer e implicat in chestia asta, ma intreb unde e. Ar fi trebuit sa imi depisteze imediat prezenta!
***

HuntersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum