Hey...scz ca nu am mai postat.Nici nu mi-am dat seama cand au trecut zilele.(luata de valul vacantei)=)).Oricum,la sf. acestui capitol ve-ti fi supusi la o intrebare(P.S:NU E NICI UN PREMIU,nu ma injurati=]])
Cine ghiceste sa stie ca e TAREEE!=]]
Emily pov.
Of ,Doamne!Ce handicapat,asa de enervant! Zici ca-i un copil mic care astepta un pumn in mutra.La ce naiba s-o gandi el...Doamne,cat de proasta poate fi mintea umana.
-Regal nu are un harem ca nu-i ca tine.Acum inceteaza ca daca nu, jur ca iti trantesc catusele astea in cap,tip eu nervoasa in fata portii inchisorii.Da chiar!Noi cand am ajuns aici?
-Huh?Of,Emily esti o rusine,tu nu te uiti la tine?Tu esti cea care poarta catuse,nu eu.Esti o dezamagire chiar si pentru familia ta!Cu vorbele acestea auzite de la el am inceput sa rad,insa deodata m-am oprit brusc fixandu-l cu ochii.
-Dezamagirea familiei nu imi e povara,nu am una.Nu ma car cu aceasta povara Ash,mai ai multe de invatat!Ii zic in timp ce intram pe usa uriasa a U.N.P.V.
Josh pov.
Aoleu,dar greu mai trece timpul intr-o celula.Hmm,ia stai!Aia e Emily?Aleluia,a venit si ea!
Da' ala cine e?Hmm....Ah,e „desteptul" care era sa ma omoare in padure.Cu ala a venit ea pana aici?Saraca de ea...(Hihihi,minte diabolica).Macar acum ,dupa ce se „cazeaza" si ea intr-o celula pot vedea in care este.
Celulele nu-s chiar asa de frumoase,sunt ca niste celule normale.Cu toate astea holul este bine luminat si prevazut cu senzori de miscare,de caldura,si camere video.Iar gratiile sunt prea apropiate si prevazute cu electrosoc,atunci cand incerci sa te strecori printre ele.Macar pot vedea ce este afara cu ajutorul unui geam.Macar eu vad partea plina a paharului,dar daca mai stau mult aici o sa inebunesc,nu gluma!Mi-as fi folosit forma de Umbra ca sa ies,daca as fi putut dupa sa ma stapanesc.Lucrurile nu-s chiar asa usoare avand in vedere ca nu imi pot controla propriile puteri...ca mai devreme...acel ochii negri si...
-Cina!Zice un paznic intinzandu-mi o farfurie cu o scarbosenie in ea si facandu-ma sa ies din propriia-mi transa.Mda,eu nu mananc chestia asta,nici macar nu imi dau seama ce e.
Emily pov.
Hmm,deci asa arata celula mea.Nu e prea frumoasa,nu are geam,dar are gratii cu electrosoc.Nici nu am apucat sa investighez tot ca a venit „cina".Nu imi puteam sa imi dau seama ce este,dar aveam o foame ingrozitoare,iar creierul meu functioneaza cum vreau eu doar cand am stomacul plin.
-Hai sa riscam,pana la urma am mancat si mai rau.Oh,n-am sa uit niciodata cand am mancat mancare expirata in prima noapte la Josh.Da chiar, el unde o fi acum?Zic eu incepand sa morfai din acel specimen de „cina".
Josh pov.
Uitandu-ma indelung la tavan mi-am amintit de momentul cand Emily statea in celula mea.Numai ca atunci eu eram de cealalta parte a celulei.De-as mai putea fi si acum...
Deja s-a inserat afara,nu cred ca mai e mult pana la miezul noptii.Patrulele verifica perimetrul,iar farul functioaneaza non-stop.Chiar ca este o inchisoare de neevadat...pentru unii!Poate ca maine vom pleca la judecata,sau mai bine zis vom pleca in libertate.Deja m-am gandit la tot ceea ce trebuie sa facem pentru a evada maine in timpul calatoriei.Sper numai ca tot ceea ce am planuit sa fie aievea .Uneori realitatea e crunta cu tine.
Nu stiu de ce ,dar am sentimentul ca tot uit ceva...dar habar nu am ce!(palma peste fata)Ah,da...Emily.Am uitat sa verific in care celula se afla.
Cum voi face asta?Foarte simplu!Avand in vedere ca nu am cum sa ies in celula voi folosii putin din magia mea neagra ca sa aflu si singur.Chestia este ca,numai noaptea o pot folosii,atunci Umbrele au putere.As fi putut folosi-o si mai devreme de atat,dar nu pot face decat vraji marunte,altfel scap de sub control.Lamuriti?(Eu cred ca da!)
Bun,hai s-o facem si pe asta!Luand aer in piept am strigat singurul cuvant care ma putea face sa vad totul pe o raza de 2 Km,imprastiind o dunga de intuneric cu o viteza incredibila,ce iti ridica parul din cap.
-Clarityrium!Si BAM!A pornit.Uh,chiar ca iti provoaca un fior de ti se urca parul din cap,imi spun eu in timp ce imi aranjam parul la loc.
Emily pov.
Wow, ce-a fost asta?Era ca un vant puternic si negru.Ce naiba se intampla?Mi-a ridicat si parul din cap cand a trecut.Oare Josh a simtit?
Of,Doamne,...inca o mai simt.Ce ciudat a fost....Parca se zguduise toata puscaria,nu gluma.Ceilalti de aici deja incep sa se razvrateasca,ii si aud cum urla.Pornim o rascoala sau ce?
Josh pov.
E in aripa de Vest,huh?Se pare ca magia mea neagra nu a observat-o doar ea,ci si restul condamnatilor.
Deodata m-am uitat in fata,la celula care era paralela cu a mea.Un grup de copii inocenti(5 cred ca erau) tocmai incercau sa isi explice ce s-a intamplat cand...
-Wow,tu ai facut aia?Ce tare...o mai faci odata?Da' cine esti?Si...,ma tot sacaia un copil la cap la cap cand deodata la trasnit o palma a unuia dintre copii mai inalti.
-Kano,taci odata si nu mai enerva omul.Nu face totul asa,ca vrajotorul din OZ,pe loc(De-ai stii tu...).
-Aici te pot contrazice,zic eu triumfator.Desi nu imi folosesc adesea puterile pentru ca as scapa de sub control...pot fi considerat un fel de vrajitor/posesor al magiei negre.
-Deci poti sa ne scoti de aici?Se avanta un copil sa intrebe astfel incat isi parli degetul in barile cu electrosoc ale celulei.
-Um,nu,nu chiar.Eu sunt Josh,un supranumit Regal.Iar ceea ce ati vazut mai devreme trebuie sa ramana secret.Planuiesc sa evadez maine,cand voi pleca la judecata.
-Wow,un regal!Zice copilul numit Kano,ce parea un baiat de cam 13 ani.Deci tu chiar existi?Ok,ok,ramane secret.Eu sunt Kano,am 13 ani(Stiam eu,va rog,...nu aplaudati...hihihi).El e Forest( si imi prezinta un baiat mai inalt cu ochii verzi si parul saten),el e mai mare decat mine cu 3 ani.Cel de aici e Kid(si imi prezinta un alt baiat cu parul mai lung si care parea a da o tenta de EMO),el e de varsta cu Forest.Cel de aici e Momo(si imi arata un baiat cu parul blond ce mi-a adus aminte de fostul par al lui Emily) el are 12 ani.Iar ea e Mary(si imi arata o fetita dragalasa cu ochii sangerii si parul de un saten murdar.Ce dulceata de copii(nu se stapaneste cand e vorba de copii dragalasi),ea e cea mai mica,are doar 9 ani.
-Sunteti asa de adorabili,zic eu fermecat de acesti copii.Ce fac niste copii ca voi aici?
Iar acum intrebarea:Ce credeti ca au facut acei copii de au ajuns in "inchisoarea de vinovati"?
(cine vrea dedicatie la cap urmator sau orice capitol trecut,sa spuna.Pardon,sa scrie=]])
Sper ca va placut capitolul si...HAI!Picioarele in apa si fata bronzata! La plajaaaaa!!
CITEȘTI
Hunters
ActionHunters,cel mai mare sediu de exterminare al pericolelor,se afla intr-o lupta pe viata si pe moarte. Emily Aceman,un Hunter tradat de propii coechipieri,se alatura lui Josh Miller,un asa-zis pericol al omenirii, fugind in tinuturi necunoscute si lup...