Scuzati-mi greselile,va rog.Stiu ca la gramatica-s varza uneori!=))
Josh pov.
Am mers prin zapada 2 ore in continuu,pe un viscol incredibil de rece...pentru Emily. Pe mine nu ma poate deranja nici cel mai inghetat aer posibil.In schimb, ea mai ramanea adesea in urma sau se impiedica si cadea peste mine.La un moment dat nu am mai suportat-o si am tras-o dupa mine tinand-o de maneca blanii.Asa am mai scurtat timpul de mers prin zapada si am ajuns mai repede la casa mea din Frost.Cand a vazut-o...Emily nu a avut o reactie prea normala.
-Wow,asta-i casa ta "modesta"?!E ditamai conacul!De ce nu vi pe aici asa de des daca ai o casa atat de mare?
-Pentru mine tot o casa este si ca sa te lamuresc...asta nu este casa mea.A fost a parintilor mei,tata era un mercenar ce vindea orice lucru i se cerea si de aceea a construit o casa aici,pentru ca Frost este cel mai bogat tinut in domeniul gheata.
-Hmm...presupun ca nu mai sunt in viata daca tot vorbesti la trecut,spune ea atintindu-si privirea inspre zapada asternuta pe jos.
Am intrat in casa fara sa ii mai spun ceva si am fost surprins sa imi vad indreptata spre gat o sabie lunga.
Emily pov.
Cand am intrat in casa aceea „modesta",lui Josh i-a fost indreptata spre gat o sabie.Vroiam sa actionez,dar si-a ridicat mana usor si mi-a zis sa stau linistita.Sabia o coborat usor pana a ajuns la pamant,iar cel care o contrala era un pitic de un metru impreuna cu sotia lui,cred.S-au uitat putin incruntati la noi,dar dupa l-au luat in brate pe Josh,lasandu-ma cu semne de intrebare prin cap.Josh le-a zis sa inceteze si dupa mi-a explicat ce s-a intamplat defapt.
-Acestia sunt domnul Keyn si sotia sa, Margarette.Ei sunt cei carora le-am incredintat pazirea acestei locuinte cat timp eu sunt plecat.Imi pare bine sa va revad,le spune el jucaus,ea este Emily!Si ma prezenta sotiilor Keyn.Doamna Keyn era cat pe ce sa explodeze de fericire.
-Oh,Josh!Ti-ai ales in sfarsit o sotie si ai venit sa ne-o prezinti!Spune ea zambind.Eram cat pe ce sa le explic cine eram eu defapt,dar Josh mi-a luat-o inainte.
-Nu,nu!Nu m-as casatori cu ea in veci!Ea este doar o noua slujitoare.
-Sper ca te-ai gandit bine inainte sa o iei,stii ce s-a intamplat cu celelalte,ii zice domnul Keyn incruntandu-se la mine.
-Stai linistit,ea este Hunters,le spune uitandu-se la mine si facandu-ma sa ma mai dezmeticesc putin.Am venit aici pentru ca Hunters ne urmaresc,oricum,nu vom sta prea mult.
-Hmm...,se incrunta doamna Keyn,un Hunter zici?Ei bine...Bine ai venit scumpo!Hai vino mai aproape si da-ti blana jos!Of,cred ca sunteti obositi.Duceti-va si faceti un dus repejor.
M-au primit cu bucurie in glas,si am fost oarecum uimita.Am mers eu prima la dus,iar doamna Keyn mi-a adus niste schimburi pe marimea mea.De data asta apa era calda,asa ca m-am rasfatat putin in baia calduroasa.Eu,sotia lui Josh?!Inca nu imi pot scoate din minte replica asta.Totusi...domnul Keyn a spus „sti ce s-a intamplat cu celelalte.".Atunci se pare ca eu chiar nu am fost prima.
Dupa ce am terminat cu baia, m-am schimbat si am iesit cu un prosop pe cap si imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou,ambele de noapte.Dupa mine a intrat si Josh,iar intre timp eu am luat cina cu sotii Keyn.
-Scumpo,e buna mancarea?Ma intreaba doamna Keyn,uitandu-se la mine care mancam ca necioplita.Am inghitit rapid ,am tras aer in piept si le-am zis zambind satisfacator.
-Cu siguranta,mult mai buna decat cea pe care mi-o da Josh,le zic eu accentuand felul cum se comporta Josh cu mine.
-Cum ai ajuns sa ii fi servitoare?Ma intreba domnul Keyn.
CITEȘTI
Hunters
ActionHunters,cel mai mare sediu de exterminare al pericolelor,se afla intr-o lupta pe viata si pe moarte. Emily Aceman,un Hunter tradat de propii coechipieri,se alatura lui Josh Miller,un asa-zis pericol al omenirii, fugind in tinuturi necunoscute si lup...