Capitolul 25, Planul de batalie si inceputul...

110 15 3
                                    

Salut! Scuzati intarzierea acestui capitol( ramasa fara inspiratie). In mintea mea se derula numai batalie, nu si planul ^^

Lectura placuta! Va rog sa imi scuzati greselile! (media nu are legatura cu acest capitol. L-am pus ca sa fie^^)

Tu nu ai fost niciodata ca celelalte!

Emily pov.

Pleaca din capul meu, lasa-ma in pace odata! De ce nu ma lasi in pace?! Pana acum cum ai putut sta locului?! Inceteaza sa razi in continuu, ma enerveaza! De ce nu vorbesti, nu ai glas?! Nu mai rade de mine, vorbesc cu tine ciudatenie ce esti! Firar tu sa fi!!

Si cu aceste cuvinte continui sa ma chircesc in patul pufos, cu mainile ce imi presau capul, sperand ca va avea mila de mine macar acum. Prea mult am ascultat rasetul lui haotic, prea mult l-am simtit aproape, cum ma controleaza... De ce tocmai acum nu mai pot suporta asta?!

Josh pov.

Imi tot muscam unghiile fiind gata sa le rup din ce in ce mai mult, gandindu-ma de zor la un plan. Atat Dimitry cat si Damian ma ajutau, dar eu vroiam mai mult decat ceea ce reusisem sa planificam pana acum. Ceva nu e bine, nu e un plan... bun! Lipseste ceva, dar ce Josh, ce lipseste?! Gandeste! Gandeste! Gandeste!

-Vrei sa iti aduc si niste gem de afine la aia? Ma intreaba Damian privindu-ma cum aproape imi mancam degetul.

Ma opresc brusc, ridicandu-ma de pe scaun, incercand din greu sa imi fac rotitele sa se invarta mai cu spor. Icepusem sa ma plimb prin camera ca nebunul cu mainile in cap, plimbandu-le vioi prin par. Ce lipseste? Ce lipseste? Ce tot lipseste Josh?!

Asta este!

Ma indrept repede inapoi spre birou, asezandu-ma pe scaun si cautand printre harti. Gasesc ceea ce imi trebuia si il arunc pe birou, la vederea celorlalte doua genii care ma ajutau.

-Aha... Ai dreptate, Josh. Nu ma indoiam ca il vei putea imbunatati! Spune Dimitry oarecum satisfacut de mine... oarecum... mandru! Cine se crede asta, maestrul meu?!

-Eu tot nu m-am prins, lume! Se revolta Damian, glasul lui rasunand in toata incaperea. Dimitry ii da o palma de dupa cap, facandu-l mai-mai sa de-a cu capul de biroul meu.

-De cate ori sa iti zic sa nu mai tipi?! Se enerveaza Dimitry.

-S-scuze, spune el ferindu-si privirea ca un discipol rusinat de fapta sa. Imi poti explica si mie Josh? Ma intreaba el politicos. Ce naiba?! Dimitry esti un inger, ai facut imposibilul! Pentru prima data in viata Damian se comporta politicos, e un miraj sau e realitatea?!

-Fie! Fi atent de data asta. Bun, toti demonii nevazuti locuiesc in Lumea de Jos, exact?

-Da! Spune el aprobator.

-Daca spiritul lor ii controleaza pe Hunters, atunci asta inseamna ca Lucifer a folosit „teleportarea in mintea cuiva" ca sa ii faca sa ii poata controla. Ceea ce aduce la concluzia ca trupurile lor sunt inerte acum. Dar sunt ascunse undeva, undeva unde doar Lucifer stie! Tatal vostru e singurul care acum poate fi succesor al Lumii de Jos. Daca Lucifer va urma destinul lui Satan de a se retrage, atunci tatal tau va domnii in Lumea de Jos. Stiu ca tot ce primesti trebuie sa dai inapoi. Asa ca vom merge la Gregory cu o propunere... si anume: daca el ii omoara pe restul demonilor, gasindu-le trupurile, noi il facem stapan in Lumea de Jos. Asta isi doreste, nu?

-Bine punctat aici, Josh! Ai dreptate. Dar de unde sa stim daca putem avea incredere in tata? Sti bine ce escroc e! Spune el usor enervat de acest gand.

HuntersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum