Capitolul 16,Planul

88 17 4
                                    

HEHE,poate nu am mai postat eu de muuult timp,dar acum o sa va bombardez cu capitole!!Ce-i drept le aveam scrise de mult,...nu stiu de ce nu am mai postat.Poate pentru ca am vazut ca nu am prea multe aprecieri sau vizualizari...=(

Oricum,lectura placuta!

Emily pov.

Cand am pasit in salon am ramas muta.Tot ceea ce faceam era sa imi tin mana pe gura si sa suspin agitata.S-a uitat la mine in timp ce isi tinea o mana pe ceafa.Pentru un moment a fost confuz.

-Hey,ce-i cu fata aia?Spune el in timp ce isi arata acelasi zambet bland,dar ocazional.

Am mers imediat la el si m-am asezat in genunchi in fata canapelei,luandu-l strans in brate.Eram asa fericita ca s-a trezit,totusi,suspinam indurerata.

Josh pov.

Nici nu ma trezisem bine din somnul care credeam ca avea sa-mi fie vesnic ca m-am si ales cu o fata in brate(ar trebui sa raman ionconstient mai des...).Desi ma tinea strans in brate,tot aceeasi privire monotona o aveam pe fata.Stateam degeaba si ma gandeam:Oare cat am facut-o sa sufere?Oare cat am facut-o sa planga?Oare cat am facut-o sa indure?Am suspinat lung dupa care am decis sa imi misc mana.Am mangaiat-o pe cap si am zambit bland.Macar sa vad partea buna a acestor lucruri, daca macar am piciorul rupt.

Emily s-a retras usor in timp ce isi stergea lacrimile.Vazand ca a inceput sa planga m-am panicat

-C-ce faci?D-de ce plangi?(Este neexperimentat atunci cand vine subiectul: FETE)

-Ma bucur ca esti bine,atat!Spune ea uitandu-se la mine si zambind.

-Eh,nu puteam sa te las sa iti faci griji!Spun eu un pic jenat.

-Oh, da,nu o sa iti vina sa crezi,dar ghici ce?Tot satul asta e de partea noastra deci nu avem de ce sa ne facem griji.Toti cred ca am fost pedepsiti degeaba!Ne sustin,deci am putea ramane aici o vreme.

M-a bucurat faptul ca am auzit asta,dar trebuia sa fiu sincer...

-Eh...,Emily,pot sa iti spun ceva?

-Ce e?Intreaba ea confuza.

-Vezi tu...cand eram in celula m-am imprietenit cu un grup de 5 copii orfani ce stau acolo de ceva vreme pentru ca incercasera sa fure ceva de la Hunters.Iar gardienii nu vor sa le dea drumul pana nu vin parinti lor,dar...

-Nu au parinti,spune ea trsita.Iar acum presupun ca vrei sa ne intoarcem si sa ii scoatem de acolo,nu?

-De unde stiai?Intreb eu uimit.Inainte sa raspunda incepe sa zambeasca misel si scoate un carnetel.

-Se pare ca ti-am gasit cartenelul!

-Ce naiba?!Zic eu in timp ce ma controlez in buzunare.Cum l-ai gasit?!

-Eh,treaba mea,doar nu credeai ca as rata asa o oportunitate.Totusi,Josh,nu ar trebuit sa iti ti aici chiar toate posterele tale perverse!Spune ea si zambeste misel in timp ce imi arata unul din posterele mele pe care le-am cules din niste reviste mai...Stiti ce?!Mai bine nu va spun!

-C-ce?!Da-l inapoi,nu te mai juca cu mine!Spun eu in timp ce vroiam sa ii smulg carnetelul din maini,dar ea se tot ferea.

Ce naiba sa fac?Gata,m-am prins(hihihi,acum nu mai scapi!),ma gandesc eu si imi pun planul in aplicare.Fara sa isi dea seama ma trantesc pe jos,de parca ar fi fost accidental si incep sa gem de durere.Cum credeam,ea sare imediat in ajutorul meu,aplecandu-se destul de mult.

-Josh,esti bi-...?!!Dar nu mai apuca sa spuna nimic pentru ca o prind de mijloc si o transtesc jos,urcandu-ma peste ea si blocandu-i mainile.

-Haha,asta cred ca este al meu!Spun victorios si ii smulg carnetelul din maini.

Emily pov.

Cum a reusit?Asa,din senin,...Imediat ce s-a intamplat obraji-mi incepura sa roseasca fara sa imi dau seama.Insa acum ca stiu pentru ce a facut-o,pot spune ca sunt rosie de furie!JOSH,esti MORT!

-Ce nenorocit esti!Te-ai prefacut,iar eu te-am mai si crezut!Macar acum ca ai obtinut ce ai vrut,te poti da jos de pe mine?E stanjenitor...

Imediat ce i-am spus asta,a ramas naluc.S-a stanjenit pe loc.Nu stiu de ce,dar in ultimul timp chiar este mai...sensibil.Parca nu ar fi aceeasi persoana.Insa s-a dat jos de pe mine macar!

-Bun,acum ce propui?Tu nu poti merge,deci cum ii vom scoate pe copii de acolo?

-Tu esti planul meu,de tine depinde totul. Voi incerca sa te teleportez in Greensquare, dar de acolo va trebui sa te descurci.Iti voi da niste lucruri pe care le foloseam eu inainte sa ma invete maestrul meu magie!Spune el si imi da un saculet plin cu....chestii ciudate.

-Asta e tot?Il intreb eu

-Pentru inceput,va trebui sa te deghizezi.Apropo,ai grija!Bilele negre sunt pentru fum,iar cele albe sunt pentru a creea copi leite ale celui care le arunca.Asa ii poti induce in eroare.Briceagul se poate transforma in orice cheie posibila,trebuie doar sa il pui in fata incuietorii usii pe care vrei sa o descui.Iar cristalul este pentru a te teleporta.Dar fi atenta!Te poti teleporta doar de 3 ori si nu mai mult de 10 metri.

-Of,sper ca o pot face!

-Stai linistita,o poti face!Ai tot ce iti trebuie.Doar ca ai nevoie de mai multa concentrare ca sa iti activezi sinturile de Huner.

-...Ce sa fac?!

-Stai linistita... si eu am aflat de curand.Dar se pare ca Hunters au simturi speciale pentru care sunt asa rapizi,puternici,au o vedere atat de buna,atata mobilitate si restul.Trebuie doar sa te concentrezi pe ceea ce faci.

-Dar tu de unde ai aflat?Intreb eu curioasa.

-Am avut o discutie cu cineva,in tren.Si...sa spunem ca a zis mai mult decat trebuia.Cred ca vei avea nevoie de asta,spune el si imi pune in mana un pistol.Foloseste-l doar la nevoie,mai are doar 7 gloante.Acum haide,trebuie sa ii intrebam pe sotii Greyli daca au o masca.

...Ce?!

HuntersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum